Фіксатори валів ГРМ BMW 1.8/2.0 Valvetronic N42/N46 FALCON F04051 - F04051

Виробник: Falcon
Доступність: На складі
Артикул: F04051
Код товару: F04051

  • Ціна: 2 200 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Набір фіксаторів FALCON F04051 дозволяє замінювати і регулювати розподільний вал і натягувач ланцюга в двигунах BMW N42, N46, N46T (1.8 і 2.0) з системою Valvetronic.

ЗАСТОСУВАННЯ НА МОДЕЛЯХ:

  • BMW: 118,120, 316, 318, 320, 520i, Z4, X3

Додаткова інформація

  • Цей комплект був розроблений для бензинових двигунів 1.6/1.8/2.0
  • Додатки включають: 118i/120i/316 Compact/318i/320i/Z4/X3 (2001-2010)
  • З двигунами N42/N46
  • Для двигунів з розподільними валами з ланцюговим приводом

Комплектація

  • ОЕМ: 11 9190 - Фіксатор маховика при положенні поршня 1-го циліндра в ВМТ кінця такту стиснення.
  • ОЕМ: 11 9350 - Шаблон для фіксації VANOS.
  • ОЕМ: 11 9 292 – Шаблон для фіксації розподільного валу впускних клапанів.
  • ОЕМ: 11 9291 – Шаблон для фіксації розподільного валу випускних клапанів.
  • ОЕМ: 11 9293 - Болт для кріплення шаблонів.
  • ОЕМ: 11 9340 - Попередній натягувач ланцюга.
  • ОЕМ: 11 2300 - Фіксатор маховика M42.
  • ОЕМ: 11 9 270 – Ключ для встановлення на розподільний вал впускних клапанів надалі провертаємо розподільний вал впускних клапанів проти напрямку обертання, це потрібно щоб виключити неправильне регулювання фаз газорозподілу.
МАРКА МОДЕЛЬ ОБ'ЄМ КІД ДВИГУНА РІК ВИПУСКУ
BMW 118i | 120i (E81 | E82 | E87) 1.8 | 2.0 N46 B20B | N46T B20 2004-09
316i | 316i Compact (E46) 1.6 N42 B18A | N46 B18 2001-05
318i/318ti Compact (E46) 1.8 N42 B20A | N46 B18 | N46 B20 2001-06
318i | 320i (E90 | E91 | E92 | E93) 1.8 | 2.0 N42 B18A | N46 B20B 2005-08
Z4 (E85/E86) 2.0 N46 B20 2004-09
X3 (E83) 2.0 N46 B20B 2005-09

 

ІНСТРУКЦІЯ

1. Поверніть двигун на ВМТ (верхня мертва точка) № 1 циліндра.
2. Зніміть заглушку та вставте правильний зубчастий штифт маховика A або B.
3. Перевірте, чи вигнута форма на задній частині кожного розподільчого валу спрямована вгору.
4. Встановіть пристрій для регулювання розподільного валу впускних клапанів E, а потім розподільний вал випускних клапанів.
Інструмент вирівнювання F.
5. Положення вважається правильним, якщо положення інструменту щодо головки циліндра знаходиться на одному рівні або трохи піднято тільки на стороні впуску.
6. Максимальний проміжок на вхідному інструменті E становить 0,5 мм. та 1,0 мм. на випускному інструменті F.
7. Плунжер натягувача ланцюга пружний, але його слід злити з олії, і поршень повільно стискається двічі при повторному використанні.
8. Встановіть інструмент попереднього натягу C і затягніть центральний гвинт до легкого контакту з шиною.

9. Вкрутіть болти на кожному регуляторі розподільчого валу та затягніть вручну.
10. Встановіть інструмент центрування зубчастого колеса D та закріпіть його на головці циліндрів.
11. Послабте на півоберта болт кожного регулятора розподільного валу і попередньо натягніть ланцюг приводу ГРМ за допомогою натяжного інструменту C до 0,6 Нм.
12. Затягніть кожен регулювальний болт розподільного валу відповідно до специфікації виробника.
13. Встановіть на місце вузол натягувача.
14. Зніміть усі інструменти та двічі поверніть колінчастий вал.
15. Положення правильне, коли кожен із юстирувальних інструментів A або B, E та F можна встановити на місце.

Характеристики

  • Ширіна, м: 0.22
  • Висота, м: 0.045
  • Довжина, м: 0.33
  • Вага, кг: 2.386
Читати далі
Згорнути
Для двигуна N42
Для двигуна N46
Клас Напівпрофесійний
Об'єм двигуна 1,8 л
Об'єм двигуна 2,0 л
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!


Про виробника
Falcon
Falcon
Falcon (китай)... Докладніше...