Головка ступична
Якщо ви обслуговуєте маточину автомобіля, – не важливо, робите ви це в майстерні чи своєму гаражі, – для роботи необхідний спеціалізований інструмент. Він виводить ремонт на професійний рівень та продовжує термін служби маточини. З його допомогою ви дбайливо зніміть її з осі і демонтуєте підшипник, що заклинив. На нашому сайті ви можете підібрати знімач ступичних підшипників, а для самої маточини нагоді головка ступична.
Пристосування та головка для зняття маточини
Для демонтажу маточини з осі використовується знімач маточини. Він є головкою, за допомогою якої послаблюють гайку. Вона може мати 6 чи 8 граней, та її діаметр залежить від призначення. Наприклад, для вантажівок використовується головка ступична діаметром 80 – 90 мм. Для створення обертання необхідний ключ, під кріплення якого є посадковий отвір. Ударні знімники працюють як зворотний молоток і допомагають демонтувати маточини з 4 та 5 болтами – для цього є змінні насадки з відповідним числом отворів.
Пристосування для демонтажу підшипника маточини
Як можна зняти запресований підшипник? Без додаткового інструменту це проблематично. Деякі користувачі вибирають варіант, який їм здається найбільш простим - підпилюють підшипник болгаркою і вибивають кувалдою. Непоодинокі випадки, коли так ушкоджується посадкове місце. Новий підшипник не прослужить і півроку, особливо у разі великих навантажень на нерівних дорогах. Правильний ремонт передбачає використання спеціалізованого інструменту, яким і є знімач підшипників маточини.
Ви можете купити набір з кількома оправками, кожна з яких призначена для роботи з певним діаметром. Наприклад, у комплекті може бути оснащення розміром від 55,5 до 89 мм. Для автомайстерні більш практичним буде знімач підшипників маточини універсальний. Його робочою частиною є два сепаратори з напівкруглими кромками, які підлаштовуються практично під будь-який підшипник. Вони охоплюють його і стягуються різьбовими шпильками. І з оправкою, і з сепаратором процес роботи однаковий – робоча частина охоплює підшипник, збоку встановлюються розпірки, а по центру – гвинт із коромислом. У знімач ступичного підшипника між центральним гвинтом і маточиною підкладають розпірку, наприклад, монтажну лопатку. А в гвинт вставляють тріскачку і починають крутити. Для полегшення ходу маточину змащують олією. При обертанні створюється зусилля, яке витягує підшипник і піднімає його вгору ступицею.
Якщо для вашої машини потрібна головка для маточини та знімач підшипників маточини універсальний, ви можете купити їх за доступною ціною в нашому магазині. У каталозі представлені набори, за допомогою яких можна обслуговувати різні транспортні засоби автосервісу. Незважаючи на більш високу вартість, їх покупка виправдовує себе, оскільки вони окупаються за 1 – 2 ремонти.