Фіксатор (ФР-2011) Alloid Призначений для встановлення та зняття розподільного валу або його різних елементів під час виконання робіт з ремонту двигуна або звичайного обслуговування ТО при заміні ременя ГРМ.
Набір застосовується для БМВ 118i/120i (E87), 318i/320i (E90) та Z4 2.0 (E85) також 316i/316ti Compact (E46) та 318i/318ti Compact (E46) з двигунами.
Додаткова інформація ПО НАБОРІ ФІКСАТОРІВ ГРМ (ФР-2011) Alloid
Цей комплект був розроблений для бензинових двигунів 1.6/1.8/2.0
ОЕМ: 11 9 270 – Ключ для установки на розподільний вал впускних клапанів надалі провертаємо розподільний вал впускних клапанів проти напрямку обертання, це потрібно щоб виключити неправильне регулювання фаз газорозподілу.
МАРКА
МОДЕЛЬ
ОБ'ЄМ
КІД ДВИГУНА
РІК ВИПУСКУ
BMW
118i | 120i (E81 | E82 | E87)
1.8 | 2.0
N46 B20B | N46T B20
2004-09
316i | 316i Compact (E46)
1.6
N42 B18A | N46 B18
2001-05
318i/318ti Compact (E46)
1.8
N42 B20A | N46 B18 | N46 B20
2001-06
318i | 320i (E90 | E91 | E92 | E93)
1.8 | 2.0
N42 B18A | N46 B20B
2005-08
Z4 (E85/E86)
2.0
N46 B20
2004-09
X3 (E83)
2.0
N46 B20B
2005-09
ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ (ФР-2011) Alloid
1. Поверніть двигун на ВМТ (верхня мертва точка) № 1 циліндра. 2. Зніміть заглушку та вставте правильний зубчастий штифт маховика A або B. 3. Перевірте, чи вигнута форма на задній частині кожного розподільчого валу спрямована вгору. 4. Встановіть пристрій для регулювання розподільного валу впускних клапанів E, а потім розподільний вал випускних клапанів. Інструмент вирівнювання F. 5. Положення вважається правильним, якщо положення інструменту щодо головки циліндра знаходиться на одному рівні або трохи піднято тільки на стороні впуску. 6. Максимальний проміжок на вхідному інструменті E становить 0,5 мм. та 1,0 мм. на випускному інструменті F. 7. Плунжер натягувача ланцюга пружний, але його слід злити з олії, і поршень повільно стискається двічі при повторному використанні. 8. Встановіть інструмент попереднього натягу C і затягніть центральний гвинт до легкого контакту з шиною.
9. Вкрутіть болти на кожному регуляторі розподільчого валу та затягніть вручну. 10. Встановіть інструмент центрування зубчастого колеса D та закріпіть його на головці циліндрів. 11. Послабте на півоберта болт кожного регулятора розподільного валу і попередньо натягніть ланцюг приводу ГРМ за допомогою натяжного інструменту C до 0,6 Нм. 12. Затягніть кожен регулювальний болт розподільного валу відповідно до специфікації виробника. 13. Встановіть на місце вузол натягувача. 14. Зніміть усі інструменти і двічі переверніть колінчастий вал. 15. Положення правильне, коли кожен із юстирувальних інструментів A або B, E та F можна встановити на місце.
ALLOID - Країна виробник - Китай. Незважаючи на те, що даний бренд виробляється в Китаї, є чітке розуміння про те, що це інструмент для роботи і його використовують не тільки домашні майстри, але і є йому застосування на автосервсі. Жорсткий контроль... Докладніше...