Набір для зняття та встановлення зчеплень SAC SATRA S-SAC34UPG - S-SAC34UPG

Виробник: SATRA
Доступність: Предзамовлення
Артикул: S-SAC34UPG
Код товару: S-SAC34UPG

  • Ціна: 7 470 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Набір для зняття та встановлення зчеплень SAC SATRA S-SAC34UPG

Комбінований комплект вирівнювання зчеплення, який включає інструменти вирівнювання пластини короткого зчеплення в BMW і більш традиційні інструменти вирівнювання центральної пластини для використання в комплектах зчеплення не SAC, а також інших зчепленнях SAC. Затискна рама поєднує 4 і 3 кріпильні прорізи для болтів, утворюючи міцну і легку раму для 6/8 кришок болтових муфт.

Додаткова інформація

  • Дозволяє правильно розібрати і зібрати зчеплення, що саморегулюються.
  • Комплект для 6 та 8 болтових кришок зчеплення дозволяє правильно стиснути та встановити кришку зчеплення, щоб уникнути пошкодження зчеплення
  • Включає 6 коротких оправок зчеплення в стилі BMW, де кришка зчеплення оснащена пристроєм блокування транспортування
  • Включає 2 змінні інструменти для вирівнювання центральної пластини зі змінними втулками діаметром 12, 14, 15, 16, 17, 18 і 19 мм
  • Застосування включає, але не обмежується: Audi, BMW, Fiat, Ford, Mercedes-Benz, Renault, Seat, Skoda, Vauxhall/Opel, Volkswagen та Volvo.
КОМПОНЕНТИ
КОМПОНЕНТИ Найменування
A Притискна рама для 6, 8 та 9 болтових кришок зчеплення
B Штифт, інструмент для зняття фіксатора кришки з натяжною кришкою
C Вал з різьбленням
D Центруючі оправки BMW та витяжні гвинти. (23 мм, 26,5 мм, 28 мм, 32,5 мм, 34 мм та 32,5 напрямні)
E Інструмент скидання параметрів
F Рукоятка шпинделя рами та гайка
G Штифти втулки муфти зчеплення і конуси, що розширюються (Штифти Spigot: 12 мм, 14 мм, 15 мм, 16 мм, 17 мм, 18 мм, 19 мм. Розширювані конуси: від 15 до 28 мм.)
H Гайки з накаткою для елемента (I)
I Три комплекти з 4 болтів: M6 x 1,0 мм, M7 x 1,0 мм, M 8 x 1,25 мм

ІНСТРУКЦІЯ

Якщо кришка зчеплення ідентифікується як кришка SAC, і її слід використовувати повторно, слід використовувати раму компресора зчеплення, щоб можна було скинути механізм регулювання кришки, і контролювати звільнення кришки зчеплення, щоб захистити механізм SAC від пошкодження.
При установці кришки зчеплення SAC або нової кришки, яка не оснащена пристроєм попереднього натягу, завжди використовуйте раму компресора для встановлення кришки.

Зчеплення BMW з пристроєм попереднього натягу

1. Використовуючи відповідну центруючу оправку (D), встановіть центральну пластину на маховик, а потім надягніть нову кришку на пластину. Встановіть та рівномірно затягніть кріпильні болти кришки.
2. Зніміть фіксуючий пристрій попереднього натягу, використовуючи інструмент для зняття (B), і за допомогою гвинта для зняття оправки вийміть центруючу оправку.
3. Встановіть трансмісію як потрібно.

Використання інструмента для центрування зчеплення (G):

• Виберіть відповідний конус, що розширюється, який просто вставляється в центральну пластину зчеплення, і відповідну втулку втулки, яка добре вписується в підшипник втулки.
• Зберіть, як показано на малюнку.
• Вставте зібраний інструмент у центральну пластину зчеплення та розкрийте конус, щоб він захопив центральну пластину. Встановіть на маховик та встановіть кришку зчеплення.
Примітка. Шпиндель компресора зчеплення (C) має отвір у середині, що дозволяє використовувати центруючий інструмент (G) з компресором.

Використання рами кришки зчеплення

1. Вийміть та утилізуйте старі компоненти (якщо маховик відноситься до типу Dual Mass, рекомендується перевірити люфт DMF, щоб переконатися, що він відповідає технічним характеристикам).
2. Використовуючи відповідні оправки зчеплення (D для BMW або G для інших), відцентруйте нову центральну пластину на зчепленні.
3. Якщо маховик не оснащений центральним підшипником, центральна пластина вимагає центрування на око.
4. Під час центрування за допомогою компонента (D або G) протягніть оправлення через пластину в центральний підшипник маховика.
5. Виправлення (D) можна легко зняти після встановлення зчеплення за допомогою гвинтів для зняття оправки.
6. Встановіть кришку зчеплення та утримуйте її, використовуючи альтернативні кріпильні болти. Затягуйте ці болти лише вручну – достатньо, щоб зафіксувати центральну пластину.
7. Для зчеплення з 6 або 9 болтами кріплення використовуються канавки рами компресора 120° (А), для кришки зчеплення з 8 кріпильними болтами використовуються канавки рами 90° (А)
8. Вкрутіть компресійну стійку (C) у нижню частину затискного інструменту, як показано на малюнку, та повністю закрутіть її.
9. Використовуючи відповідні кріпильні болти з різьбленням (I), встановіть C (для кришок болтів F та I) та D (для кришок болтів H), щоб чергувати отвори для гвинтів кріплення кришки через кришку та маховик, як показано на малюнку.
10. Встановіть затискний інструмент та складання стійки стиснення та утримуйте на місці, використовуючи гайки з накаткою, як показано на малюнку.
11. Переконайтеся, що компресійна стійка поєднана із центром кришки зчеплення.
12. Затягніть компресійну стійку вниз за допомогою ручки компресійної стійки (F).
13. Розпірка торкнеться пальців кришки зчеплення і притисне їх, щоб зазор між кришкою і маховиком закрився.
14. Припиніть затягувати, коли кришка торкнулася маховика, і затягніть болти альтернативної кришки.
15. Коли зазор закриється, затягніть болти вниз, зніміть інструмент і встановіть болти, що залишилися, на кришку.
16. Якщо центруюча оправка ще на місці, зніміть її зараз.

Читати далі
Згорнути
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!


Про виробника
SATRA
SATRA
SATRA - бренд інструменту найкращих виробників, який відповідає всім європейським стандартам та параметрам, при цьому, з мінімально можливою ціною, яка задовольнить будь-якого покупця. За класом у нашому магазині він визначається як напівпрофесійний,... Докладніше...