Тестер герметичності прокладки головки блоку циліндрів з перехідниками QUATROS QS30187A - QS30187A
- Ціна: 2 826 грн.
-
Тестер QUATROS QS30187A дозволяє легко діагностувати та швидко виявляти пошкодження прокладки головки блоку циліндрів. У разі пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або ГБЦ, частина вихлопних газів, у тому числі СО2
йде у систему охолодження. Принцип роботи приладу ґрунтується на вимірюванні вмісту СО2 у системі охолодження. Реакційна рідина у випробувальній камері реагуватиме з газами із системи охолодження і т. д. підвищений вміст CO2 змінить колір. Двокамерна конструкція приладу (з фільтром між камерами) допускає поділ
залишки у першому відділенні (наприклад, краплі холодоагенту), які можуть негативно вплинути на результат тесту.
- Пристрій для вимірювання герметичності прокладання головки блоку циліндрів. (має дві камери C і D, розділені фільтром, та універсальне з'єднання до кришки радіатора F)
- Ручний насос для відкачування газу із системи охолодження А та В,
- Місткість з реакційною рідиною
- Порожній контейнер для використаної рідини (реакційна рідина, якщо вона не змінила колір, може бути використана кілька разів, за умови, що вона не просочилася в
охолоджуюча рідина до нього)
- З'єднання закінчується швидкороз'ємним з'єднанням (E), що забезпечує щільне з'єднання і, отже, більш точний вимір,
- Комплект із трьох перехідників:
- R123: Mercedes-Benz, GM (Buick) та Jeep
- R134: Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM (Nova, Spectrum, Sprint), Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Geo, Suzuki, Isuzu, Ford.
- R125: Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler та Acura.
- Весь комплект у зручній валізці.
Принц роботи:
1. Заповніть верхню камеру реакційної рідини до рівня, зазначеного на камері.
2. Зніміть кришку заливної горловини охолоджувальної рідини та запустіть двигун.
3. У разі появи пари охолоджувальної рідини встановіть прилад на місце кришки заливної горловини охолоджуючої рідини. Перевірте герметичність з'єднання (мал. 2).
4. Як тільки пари охолоджуючої рідини з'являться в нижній камері, злегка всмоктати пару у верхню камеру за допомогою віджимання (А).
5. Зміна кольору реакційної рідини на жовтий з появою бульбашок газу вказує на пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або пошкодження голови.
6. Після завершення випробувань вимкніть двигун та обережно розберіть прилад. Зніміть верхню камеру та закачайте свіжий
повітря в камеру. Коли рідина змішується з повітрям, вона повертається до свого колишнього кольору. Використану рідину можна використовувати повторно.
використовується, якщо він повернувся до свого початкового кольору.
ОБЕРЕЖНО!
Під час перевірки температура радіатора дуже висока, будьте особливо уважні!
Реакційна рідина може спричинити подразнення шкіри та очей. У разі потрапляння рідини на шкіру або очі промити великою кількістю води. Використовувати
захисні окуляри.
У автомобілях без розширювального бачка вимір проводиться безпосередньо через кришку радіатора. У такому разі
Перед перевіркою рекомендується налити близько 1/10 об'єму рідини, що охолоджує. Рідину слід долити після завершення огляду.
У таких випадках рекомендується використовувати перехідники, що входять до комплекту.
Ціна: 4 373 грн.
Ціна: 1 695 грн.
Ціна: 2 001 грн.
Ціна: 1 641 грн.
Ціна: 1 397 грн.
Ціна: 418 грн.
Ціна: 352 грн.
Ціна: 318 грн.
Ціна: 521 грн.
Ціна: 512 грн.
Ціна: 548 грн.
Ціна: 451 грн.
Ціна: 406 грн.
Ціна: 805 грн.
Ціна: 1 095 грн.
Ціна: 469 грн.
Ціна: 17 грн.
Ціна: 19 грн.
Ціна: 13 грн.
Ціна: 16 грн.
Ціна: 57 грн.
Ціна: 33 грн.
Ціна: 5 687 грн.
Ціна: 3 665 грн.
Ціна: 1 045 грн.
Ціна: 1 425 грн.
Ціна: 2 108 грн.
Ціна: 297 грн.
Ціна: 436 грн.
Ціна: 1 364 грн.
Про виробника
