Тестер герметичності прокладки головки блоку циліндрів з перехідниками QUATROS QS30187A - QS30187A

Виробник: Quatros
Доступність: На складі
Артикул: QS30187A
Код товару: QS30187A

  • Ціна: 2 826 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Тестер QUATROS QS30187A дозволяє легко діагностувати та швидко виявляти пошкодження прокладки головки блоку циліндрів. У разі пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або ГБЦ, частина вихлопних газів, у тому числі СО2
йде у систему охолодження. Принцип роботи приладу ґрунтується на вимірюванні вмісту СО2 у системі охолодження. Реакційна рідина у випробувальній камері реагуватиме з газами із системи охолодження і т. д. підвищений вміст CO2 змінить колір. Двокамерна конструкція приладу (з фільтром між камерами) допускає поділ
залишки у першому відділенні (наприклад, краплі холодоагенту), які можуть негативно вплинути на результат тесту.

- Пристрій для вимірювання герметичності прокладання головки блоку циліндрів. (має дві камери C і D, розділені фільтром, та універсальне з'єднання до кришки радіатора F)
- Ручний насос для відкачування газу із системи охолодження А та В,
- Місткість з реакційною рідиною
- Порожній контейнер для використаної рідини (реакційна рідина, якщо вона не змінила колір, може бути використана кілька разів, за умови, що вона не просочилася в
охолоджуюча рідина до нього)
- З'єднання закінчується швидкороз'ємним з'єднанням (E), що забезпечує щільне з'єднання і, отже, більш точний вимір,
- Комплект із трьох перехідників:

  • R123: Mercedes-Benz, GM (Buick) та Jeep
  • R134: Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM (Nova, Spectrum, Sprint), Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Geo, Suzuki, Isuzu, Ford.
  • R125: Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler та Acura.

- Весь комплект у зручній валізці.

Принц роботи:
1. Заповніть верхню камеру реакційної рідини до рівня, зазначеного на камері.
2. Зніміть кришку заливної горловини охолоджувальної рідини та запустіть двигун.
3. У разі появи пари охолоджувальної рідини встановіть прилад на місце кришки заливної горловини охолоджуючої рідини. Перевірте герметичність з'єднання (мал. 2).
4. Як тільки пари охолоджуючої рідини з'являться в нижній камері, злегка всмоктати пару у верхню камеру за допомогою віджимання (А).
5. Зміна кольору реакційної рідини на жовтий з появою бульбашок газу вказує на пошкодження прокладки головки блоку циліндрів або пошкодження голови.
6. Після завершення випробувань вимкніть двигун та обережно розберіть прилад. Зніміть верхню камеру та закачайте свіжий
повітря в камеру. Коли рідина змішується з повітрям, вона повертається до свого колишнього кольору. Використану рідину можна використовувати повторно.
використовується, якщо він повернувся до свого початкового кольору.

ОБЕРЕЖНО!
Під час перевірки температура радіатора дуже висока, будьте особливо уважні!
Реакційна рідина може спричинити подразнення шкіри та очей. У разі потрапляння рідини на шкіру або очі промити великою кількістю води. Використовувати
захисні окуляри.
У автомобілях без розширювального бачка вимір проводиться безпосередньо через кришку радіатора. У такому разі
Перед перевіркою рекомендується налити близько 1/10 об'єму рідини, що охолоджує. Рідину слід долити після завершення огляду.
У таких випадках рекомендується використовувати перехідники, що входять до комплекту.

Читати далі
Згорнути
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!



Про виробника
Quatros
Quatros
Наша компанія була заснована у 1991 році. З самого початку своєю діяльністю вона постачала обладнання для майстерень та діагностичних центрів. Наша пропозиція, по-перше, досить невелика, з кожним роком ставала все ширша і всебічна. З 1993 року наш... Докладніше...