Набір для перевірки ланцюга ГРМ VAG (1.2,1.4 TSI,TFSI) - 4595 JTC
Використовується на авто :
- Audi: A1 (12-15), A1 Sportback (12-15), A3 (13-15), A3 Sportback (12-15)
- Seat: Ibiza (12-17), Леон (12-15), Toledo (12-17)
- Skoda: Fabia II (10-15), Fabia III (14-17), Octavia II (10-13), Octavia III (10-15), Praktik (10-15), Roomster (10-15) , Rapid (15-17)
- VW: Golf VII (08-15), Golf VII Estate (08-17), Jetta (12-17), Polo (12-17), Sportsvan (14-17)
Коди двигунів:
- 1.2 TFSi: CJZA, CJZB, CJZC, CJZD
- 1.4 TFSi: CGGA, CGGB, CHPA, CMBA, CPVA, CPVB, CRJA, CXSA
- 1.4 TFSi ACT: CPTA
Перевірка ланцюга приводу ГРМ
Необхідні спеціальні пристрої, контрольні та вимірювальні прилади, а також допоміжні засоби
t Динамометричний ключ\ ]
Пристрій для перевірки -T10550-
Фіксатор розподільних валів -T10550/1-
Стрілка -T10550/2-
Шкала -T10550/3-
Температура моторного масла повинна бути не нижче 40 °C
Двигун не повинен стояти в положенні »ВМТ»
Зняти переднє праве колесо
Зняти шумоізолюючий кожух
Зняти правий передній підкрилок
Зняти полікліновий ремінь
Злити охолоджувальну рідину
Автомобілі з пасткою для конденсату на патрубку наддувного повітря
– Відкрити хомути -стрілки-.
– Зняти шланги ОЖ -1- на патрубку наддуву -2- та заглушити їх за допомогою затискачів для шлангів до 40 мм -3093-.
А/м з нагрівальним елементом передпускового підігріву двигуна -Z97-
– Витягти трубопровід -1- до нагрівального елементу передпускового підігріву двигуна -Z97- з кріплення на
патрубку наддувного повітря -2 - стрілка-.
Автомобілі з автономним/додатковим обігрівачем
– Зняти шланги ОЖ із патрубків ОЖ -1-, розкривши для цього хомути.
– Зняти автономний/додатковий обігрівач із встановленою трубою системи випуску та під'єднаними шлангами ОЖ
Продовження для всіх автомобілів:
– Зняти стопорну скобу на інтеркулері в напрямку стрілки.
– Від'єднайте шланг повітря-стрілка від інтеркулера.
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка- патрубка наддувного повітря -1-.
– Розблокувати та від'єднати роз'єм -1- від датчика рівня та температури масла -G266-.
– Від'єднати від підрамника тримач -2- дроту, що йде до датчика рівня та температури масла -G266-.
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка- патрубка наддувного повітря -1-.
– Підняти кожух двигуна в точках -1- і зняти його рухом вперед у напрямку стрілки.
– Зняти корпус повітряного фільтра
– Від'єднати напірну паливну магістраль -1- і магістраль до адсорберу -2-, натиснувши на це фіксатори
– Від'єднати шланг -1- від патрубка наддувного повітря.
– Викрутити гвинти -2- кріплення патрубка наддувного повітря та зняти його.
– Послабити хомут -1- на патрубку повітря.
– Відкрити хомут -2- та від'єднати шланг.
– Викрутити гвинти патрубка наддувного повітря -3- та зняти роз'єм з датчика тиску наддуву -G31- з датчиком температури повітря на впускі 2 -G299-.
– Зняти кронштейн -4-.
– Для цього викрутіть болти -стрілки-.
– Зняти кронштейн -1-.
– Викрутити гвинти -стрілки- та зняти датчик тиску наддуву -G31--1-.
– Вийняти патрубок повітря наддувним рухом вниз.
– Розблокувати та від'єднати роз'єм -2-.
Позицію -1- можна ігнорувати.
– Викрутити гвинти обох кришок розподільних валів -3-.
– Від'єднати від затискачів джгут електричних проводів -1-.
– Зняти трубопровід ОЖ-2- та джгут проводів -1- з головки блоку циліндрів.
– Витягти з ГБЦ обидві кришки розподільних валів -3-.
– Отвір лівої стрілки в лівому розподільному розподільному клапані повинен знаходитися у вказаному положенні.
– При необхідності повернути колінвал у напрямку обертання двигуна.
– Вставте фіксатор розподільних валів -T10550/1- в отвори розподільних валів до упору.
– Фіксуючий палець -стрілка A- повинен увійти в отвір -стрілка B- у розподвалі випускних клапанів.
– Напис „TOP“ повинен бути видно зверху.
– Затягнути фіксатор розподільних валів від руки -T10550/1-.
– Використовуйте один гвинт фіксатора розподільних валів -стрілка-.
#2023Якір
Заключна частина, в якій ми переконуємося, що піддон не знімається, кришка теж нічого не вивішується.
– Вкрутіть стрілку -T10550/2- в отвір у масляному піддоні.
– Направити шип, що центрує, вертикально, вістрям вгору.
– Затягнути шип, що центрує, рифленою гайкою.
– Розмістити шкалу -T10550/3- на шківі ременя.
Обережно!
Існує небезпека травмування внаслідок затискання пальців!
Шкала -T10550/3- оснащена магнітами.
Обережно поєднати деталі.
При поєднанні звернути увагу на те, щоб деталі швидко встановилися один навпроти одного.
– Відрегулювати положення шкали -T10550/3- по відношенню до стрілки -T10550/2-, як показано на малюнку.
– Насадити динамометричний ключ -VAS 6583- з відповідною торцевою насадкою на гвинт коленвала.
– Натиснути динамометричний ключ -VAS 6583- за годинниковою стрілкою та утримувати моментом 40 Нм.
– Виставити шкалу -T10550/3- щодо стрілки -T10550/2- на "0".
– Перебудувати динамометричний ключ -VAS 6583- та повільно натиснути проти годинникової стрілки.
– Утримувати динамометричний ключ -VAS 6583-моментом 40 Нм.
– Вважати зі шкали значення.
– Якщо під час перевірки відбувається проскакування ланцюга, то ланцюг приводу ГРМ підлягає заміні → Розділ.
– Проскакування ланцюга виразно чутно та відчутно.
Оцінка перевірки
– Якщо перевірка встановила подовження ланцюга до 28°, то ланцюг приводу ГРМ у порядку.
– Починаючи з 29° подовження ланцюга, ланцюг приводу ГРМ несправний і підлягає заміні → Розділ.
Складання здійснюється у зворотній послідовності. При цьому необхідно брати до уваги наступне:
Вказівкаt Шкала -T10550/3- оснащена магнітами.
t При знятті шкали -T10550/3- з шківа ременя не використовувати жодних інструментів для її підчеплення!
– Поверніть шкалу приблизно на 45° за годинниковою стрілкою -T10550/3, щоб діапазон вимірювань більше не знаходився навпроти стрілки -T10550/2-.
– Взятися обома руками позаду шкали -T10550/3-.
– Натиснути великими пальцями на гвинт шківа ременя та зняти шкалу -T10550/3-.
– Замінити кільця ущільнювачів кришок розподільних валів і перед встановленням змастити ущільнення маслом.
Характеристики
- Ширина, м: 0.28
- Висота, м: 0.08
- Довжина, м: 0.36
- Вага, кг: 2.303
Про виробника
