Набір для демонтажу/монтажу розподільного валу/ланцюга VW, AUDI 1,2 -1,4 TFSI ASTA A-TCE1214 - A-TCE1214

Виробник: ASTA
Доступність: Предзамовлення
Артикул: A-TCE1214
Код товару: A-TCE1214

  • Ціна: 9 130 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Використовується на авто :

  • Audi: A1 (12-15), A1 Sportback (12-15), A3 (13-15), A3 Sportback (12-15)
  • Seat: Ibiza (12-17), Леон (12-15), Toledo (12-17)
  • Skoda: Fabia II (10-15), Fabia III (14-17), Octavia II (10-13), Octavia III (10-15), Praktik (10-15), Roomster (10-15) , Rapid (15-17)
  • VW: Golf VII (08-15), Golf VII Estate (08-17), Jetta (12-17), Polo (12-17), Sportsvan (14-17)

Коди двигунів:

  • 1.2 TFSi: CJZA, CJZB, CJZC, CJZD
  • 1.4 TFSi: CGGA, CGGB, CHPA, CMBA, CPVA, CPVB, CRJA, CXSA
  • 1.4 TFSi ACT: CPTA

Перевірка ланцюга приводу ГРМ
Необхідні спеціальні пристрої, контрольні та вимірювальні прилади, а також допоміжні засоби

t Динамометричний ключ\

Пристрій для перевірки -T10550-
Фіксатор розподільних валів -T10550/1-
Стрілка -T10550/2-
Шкала -T10550/3-

ІНСТРУКЦІЯ

  • Температура моторного масла повинна бути не нижче 40 °C
  • Двигун не повинен стояти в положенні ВМТ
  • Зняти переднє праве колесо
  • Зняти шумоізолюючий кожух
  • Зняти правий передній підкрилок
  • Зняти полікліновий ремінь
  • Злити охолоджувальну рідину
Автомобілі з пасткою для конденсату на патрубку наддувного повітря
- Відкрити хомути -стрілки-.
– Зняти шланги ОЖ -1- на патрубку наддуву -2- та заглушити їх за допомогою затискачів для шлангів до 40 мм.
А/м із нагрівальним елементом передпускового підігріву двигуна
– Витягти трубопровід -1- ​​до нагрівального елемента передпускового підігріву двигуна із кріплення на патрубку наддувного повітря -2-стрілка-.
Автомобілі з автономним/додатковим обігрівачем
- Зняти шланги ОЖ з патрубків ОЖ-1, розкривши для цього хомути.
– Зняти автономний/додатковий обігрівач із встановленою трубою системи випуску та під'єднаними шлангами ОЖ
Продовження для всіх автомобілів:
– Зняти стопорну скобу на інтеркулері у напрямку стрілки.
– Від'єднати шланг наддувного повітря від інтеркулера.
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка- патрубка наддувного повітря -1-.
– Розблокувати та від'єднати роз'єм -1- від датчика рівня та температури масла -G266-.
– Від'єднати від підрамника тримач -2- дроту, що йде до датчика рівня та температури масла -G266-.
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка- патрубка наддувного повітря -1-.
– Підняти кожух двигуна в точках -1- і зняти його рухом вперед у напрямку стрілки.
– Зняти корпус повітряного фільтра
– Від'єднати напірну паливну магістраль -1- та магістраль до адсорберу -2-, натиснувши для цього на фіксатори
– Від'єднати шланг -1 від патрубка повітря.
– Викрутити гвинти -2- кріплення патрубка наддувного повітря та зняти його.
– Послабити хомут -1- на патрубку повітря.
– Відкрити хомут -2- та від'єднати шланг.
– Викрутити гвинти патрубка наддувного повітря -3- та зняти роз'єм з датчика тиску наддуву -G31- з датчиком температури повітря на впускі 2 -G299-.
- Зняти кронштейн -4-.
– Для цього викрутіть болти -стрілки-.
- Зняти кронштейн -1-.
– Викрутити гвинти -стрілки- та зняти датчик тиску наддуву -G31--1-.
– Витягти патрубок наддувного повітря рухом униз.
– Розблокувати та від'єднати роз'єм -2-.
Позицію -1-можна ігнорувати.
– Викрутити гвинти обох кришок розподільних валів -3-.
– Від'єднати від затискачів джгут електричних дротів -1-.
– Зняти трубопровід ОЖ -2- та джгут проводів -1- з головки блоку циліндрів.
- Витягти з ГБЦ обидві кришки розподільних валів -3-.
– Отвір лівої стрілки у лівому розподільному клапані випускних клапанів повинен знаходитися у вказаному положенні.
– При необхідності повернути колінвал у напрямку обертання двигуна.
– Вставити фіксатор розподільних валів -T10550/1- в отвори розподільних валів до упору.
- Фіксуючий палець -стрілка A- повинен увійти в отвір -стрілка B- в розподільчій частині випускних клапанів.
– Напис „TOP“ повинен бути видно зверху.
– Затягнути від руки фіксатор розподільних валів -T10550/1-.
– Використовувати один гвинт фіксатора распредвалов -стрелка-.
Заключна частина, у якій переконуємося, що піддон не знімається, кришка теж, нічого не вивішується.
– Вкрутити стрілку -T10550/2- в отвір у масляному піддоні.
– Направити центруючий шип вертикально, вістрям вгору.
– Затягнути шип, що центрує, рифленою гайкою.
– Розмістити шкалу -T10550/3- на шківі ременя.
Обережно!
Існує небезпека травмування внаслідок затискання пальців!

Шкала -T10550/3 - оснащена магнітами.
Акуратно поєднати деталі.
При суміщенні звернути увагу, щоб деталі швидко встановилися один навпроти друга.

– Відрегулювати положення шкали -T10550/3- по відношенню до стрілки -T10550/2-, як показано на малюнку.

– Насадити динамометричний ключ -VAS 6583- з відповідною торцевою насадкою на гвинт коленвала.
– Натиснути динамометричний ключ -VAS 6583- за годинниковою стрілкою та утримувати моментом у 40 Нм.
– Виставити шкалу -T10550/3- щодо стрілки -T10550/2- на "0".
– Перебудувати динамометричний ключ -VAS 6583- та повільно натиснути проти годинникової стрілки.
– Утримувати динамометричний ключ -VAS 6583-моментом 40 Нм.
– Вважати зі шкали вказане значення.
– Якщо під час перевірки відбувається проскакування ланцюга, то ланцюг приводу ГРМ підлягає заміні → Розділ.
– Проскакування ланцюга виразно чутно та відчутно.
Оцінка перевірки
– Якщо перевірка встановила подовження ланцюга до 28°, то ланцюг приводу ГРМ у порядку.
– Починаючи з 29° подовження ланцюга, ланцюг приводу ГРМ несправний і підлягає заміні → Розділ.
Складання здійснюється у зворотній послідовності. При цьому необхідно брати до уваги таке:
Вказівкаt Шкала -T10550/3- оснащена магнітами.
t При знятті шкали -T10550/3- зі шківа ременя не використовувати жодних інструментів для її підчеплення!
– Повернути шкалу -T10550/3- приблизно на 45° за годинниковою стрілкою, щоб діапазон вимірювань більше не знаходився навпроти стрілки -T10550/2-.
– Взятися обома руками за шкалою -T10550/3-.
– Натиснути великими пальцями на гвинт шківа ременя та зняти шкалу -T10550/3-.
– Замінити кільця ущільнювачів кришок розподільних валів і перед встановленням змастити ущільнення маслом.









Читати далі
Згорнути
Об'єм двигуна 1,2 л
Об'єм двигуна 1,4 л
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!



Про виробника
ASTA
ASTA
ASTA – Тайванський бренд професійних інструментів преміум класу. Один з найбільш швидко розвиваються брендів у сфері високоякісних та інноваційних технологій серед автомобільного спеціалізованого інструменту. Компанія розташована в Тайвані, як ... Докладніше...