Набір для перевірки ланцюга ГРМ VAG 1.2/1.4, TSI/TFSI 4 ін. (T10550) 904G21 F FORCE - 904G21 F
Набір 904G21 F FORCE призначений для тестування, прим монтажу/демонтажу ланцюга ГРМ автомобілів концерну VAG з двигунами 1.2/1.4, TS/TFSI 4
- Audi: A1 (12-15), A1 Sportback (12-15), A3 (13-15), A3 Sportback (12-15)
- Seat: Ibiza (12-17), Леон (12-15), Toledo (12-17)
- Skoda: Fabia II (10-15), Fabia III (14-17), Octavia II (10-13), Octavia III (10-15), Praktik (10-15), Roomster (10-15) , Rapid (15-17)
- VW: Golf VII (08-15), Golf VII Estate (08-17), Jetta (12-17), Polo (12-17), Sportsvan (14-17)
- 1.2 TFSi: CJZA, CJZB, CJZC, CJZD
- 1.4 TFSi: CGGA, CGGB, CHPA, CMBA, CPVA, CPVB, CRJA, CXSA
- 1.4 TFSi ACT: CPTA
Необхідні спеціальні пристрої, контрольні та вимірювальні прилади, а також допоміжні засоби
- Динамометричний ключ
- Пристрій для перевірки -T10550-
- Фіксатор розподільних валів -T10550/1-
- Стрілка -T10550/2-
- Шкала -T10550/3-
Температура моторного масла повинна бути не нижче 40 °C
Двигун не повинен стояти в положенні ВМТ
Зняти переднє праве колесо
Зняти шумоізолюючий кожух
Зняти правий передній підкрилок
Зняти полікліновий ремінь
Злити охолоджувальну рідину
Автомобілі з пасткою для конденсату на патрубку наддувного повітря
- Відкрити хомути -стрілки-.
– Зняти шланги ОЖ -1- на патрубку наддуву -2- та заглушити їх за допомогою затискачів для шлангів до 40 мм -3093-.
А/м із нагрівальним елементом передпускового підігріву двигуна -Z97-
– Витягти трубопровід -1- до нагрівального елемента передпускового підігріву двигуна -Z97- з кріплення на
патрубку наддувного повітря -2-стрілка-.
Автомобілі з автономним/додатковим обігрівачем
- Зняти шланги ОЖ з патрубків ОЖ-1, розкривши для цього хомути.
– Зняти автономний/додатковий обігрівач із встановленою трубою системи випуску та під'єднаними шлангами ОЖ
Продовження для всіх автомобілів:
– Зняти стопорну скобу на інтеркулері у напрямку стрілки.
– Від'єднати шланг наддувного повітря від інтеркулера.
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка- патрубка наддувного повітря -1-.
– Розблокувати та від'єднати роз'єм -1- від датчика рівня та температури масла -G266-.
– Від'єднати від підрамника тримач -2- дроту, що йде до датчика рівня та температури масла -G266-.
– Викрутити гвинт кріплення -стрілка- патрубка наддувного повітря -1-.
– Підняти кожух двигуна в точках -1- і зняти його рухом вперед у напрямку стрілки.
– Зняти корпус повітряного фільтра
– Від'єднати напірну паливну магістраль -1- та магістраль до адсорберу -2-, натиснувши для цього на фіксатори
– Від'єднати шланг -1 від патрубка повітря.
– Викрутити гвинти -2- кріплення патрубка наддувного повітря та зняти його.
- Послабити хомут -1- на патрубку повітря.
– Відкрити хомут -2- та від'єднати шланг.
– Викрутити гвинти патрубка наддувного повітря -3- та зняти роз'єм з датчика тиску наддуву -G31- з датчиком температури повітря на впускі 2 -G299-.
- Зняти кронштейн -4-.
– Для цього викрутити болти –стрілки-.
- Зняти кронштейн -1-.
– Викрутити гвинти -стрілки- та зняти датчик тиску наддуву -G31--1-.
– Витягти патрубок наддувного повітря рухом униз.
– Розблокувати та від'єднати роз'єм -2-.
Позицію -1 можна ігнорувати.
– Викрутити гвинти обох кришок розподільних валів -3-.
– Від'єднати від затискачів джгут електричних дротів -1-.
– Зняти трубопровід ОЖ -2- та джгут проводів -1- з головки блоку циліндрів.
- Витягти з ГБЦ обидві кришки розподільних валів -3-.
– Отвір лівої стрілки у лівому розподільному розподільчому клапані повинен знаходитися у зазначеному положенні.
– При необхідності повернути колінвал у напрямку обертання двигуна.
– Вставити фіксатор розподільних валів -T10550/1- в отвори розподільних валів до упору.
- Фіксуючий палець -стрілка A- повинен увійти в отвір -стрілка B- в розподільчій частині випускних клапанів.
– Напис „TOP“ повинен бути видно зверху.
– Затягнути від руки фіксатор розподільних валів -T10550/1-.
– Використовувати один гвинт фіксатора распредвалов -стрелка-.
#2023Якір
Заключна частина, в якій ми переконуємося, що піддон не знімається, кришка теж нічого не вивішується.
– Вкрутити стрілку -T10550/2- в отвір у масляному піддоні.
– Направити центруючий шип вертикально, вістрям вгору.
– Затягнути шип, що центрує, рифленою гайкою.
– Розмістити шкалу -T10550/3- на шківі ременя.
Обережно!
Існує небезпека травмування внаслідок затискання пальців!
Шкала -T10550/3 - оснащена магнітами.
Акуратно поєднати деталі.
При суміщенні звернути увагу, щоб деталі швидко встановилися один навпроти друга.
– Відрегулювати положення шкали -T10550/3- по відношенню до стрілки -T10550/2-, як показано на малюнку.
– Насадити динамометричний ключ -VAS 6583- з відповідною торцевою насадкою на гвинт коленвала.
– Натиснути динамометричний ключ -VAS 6583- за годинниковою стрілкою та утримувати моментом у 40 Нм.
– Виставити шкалу -T10550/3- щодо стрілки -T10550/2- на "0".
– Перебудувати динамометричний ключ -VAS 6583- та повільно натиснути проти годинникової стрілки.
– Утримувати динамометричний ключ -VAS 6583-моментом 40 Нм.
– Вважати зі шкали вказане значення.
– Якщо під час перевірки відбувається проскакування ланцюга, то ланцюг приводу ГРМ підлягає заміні → Розділ.
– Проскакування ланцюга виразно чутно та відчутно.
Оцінка перевірки
– Якщо перевірка встановила подовження ланцюга до 28°, то ланцюг приводу ГРМ у порядку.
– Починаючи з 29° подовження ланцюга, ланцюг приводу ГРМ несправний і підлягає заміні → Розділ.
Складання здійснюється у зворотній послідовності. При цьому необхідно брати до уваги таке:
Вказівкаt Шкала -T10550/3- оснащена магнітами.
t При знятті шкали -T10550/3- зі шківа ременя не використовувати жодних інструментів для її підчеплення!
– Повернути шкалу -T10550/3- приблизно на 45° за годинниковою стрілкою, щоб діапазон вимірювань більше не знаходився навпроти стрілки -T10550/2-.
– Взятися обома руками за шкалою -T10550/3-.
– Натиснути великими пальцями на гвинт шківа ременя та зняти шкалу -T10550/3-.
– Замінити кільця ущільнювачів кришок розподільних валів і перед встановленням змастити ущільнення маслом.
Про виробника
