Набір фіксаторів валів ГРМ FORD 1.6 EcoBoost QUATROS QS10730 - QS10730
Новий набір спецінструментів Quatros QS10730 для обслуговування двигунів Ford 1.6 Duratec Ti-VCT, 1.6 EcoBoost, як автомобілів Ford, так і для Volvo.
Нові високоефективні бензинові двигуни з прямим упорскуванням палива з турбонаддувом нового покоління забезпечують зниження викидів, збільшення економії палива та більш високу продуктивність, тому у зв'язці між колінчастим валом та розподільними валами цього двигуна потрібна значно підвищена точність. Відповідно, вихідною точкою завжди має бути початкове налаштування - точність критична, а технічний персонал або навіть механік, який виконує ремонт, викликаний порушеннями в роботі двигуна, повинен бути впевнений, що у них є безпечний та ефективний метод повернення до заводських налаштувань.
У комплект поставки набору входить інструмент для фіксації колінчастого валу, інструмент для фіксації зірочки розподільчого валу, інструмент для вирівнювання шківа колінчастого валу та стопорний штифт натягувача. Спеціально розроблений для 1,6-літрових двигунів EcoBoost у моделях Ford B-Max, C-Max, Focus, Galaxy, Grand C-Max, Mondeo та S-Max та Volvo S60, S80, V60 та V70.
- Запірний штифт натягувача 303 1054
- Фіксатор демпфера 303-1550
- Фіксатор колінчастого валу 303748
- Інструмент блокування зірочок ек розподільного валу 303 1097
- Ш тифт для маховика 303 1059
- Штифт розподільного валу/колінчастого валу 303735
- Планка налаштування розподільч их валів 303 1552
- Ford 1.6 Duratec Ti-VCT: Focus C-MAX. Ford 1.6 EcoBoost: B-MAX, C-MAX, Fiesta, Focus, Galaxy, Grand C-MAX, Kuga, Mondeo, S-MAX, Tourneo Connect, Transit Connect.
- [тор]Коди двигунів [тор]: Ford 1.6 Duratec Ti-VCT: HXDA. Ford 1.6 EcoBoost: JQMA, JQMB, JTMA, IQJA, JQDA, JQDB, JTDA, JTDB, IQDA, IQDB, PNDA, XTDA, MUDA, JTJA, JTWA, JTWB, JTBA, JTBB, KGBA, JQGA.
Коротка інструкція застосування:
Підготовка до робіт:
- Підніміть передню частину автомобіля та зніміть праве переднє колесо та
- внутр
- юю
- захист коліс ой арк і Зніміть нижню кришку двигуна, верхню кришку, повітрозабірник, допоміжний приводний ремінь (ремені) та датчик положення колінчастого валу
- Переконайтеся, що двигун знаходиться у ВМТ циліндр №1
- Перевірте, що натягувач
- ременя
- повністю втягнутий і утримується в про втягнуте положення за допомогою штифта Зняти шків водяного насоса, кришки генератора та ременя ГРМ
- Зняти шків колінчастого валу за допомогою відповідного інструменту для утримання шківа або інструменту для утримання маховика
- 1. Інструмент блокування шківа розподільного валу, призначений для встановлення, як показано, як тільки двигун був заблокований у ВМТ цил No1 шляхом встановлення компонента (В). Переконайтеся, що мітки шківа розподільного валу
показано на малюнку.
[Тор 2. Поверніть колінчастий вал у ВМТ безпосередньо по No1 цил (позначений розподільних валів знаків, що знаходяться в 11 годин) і вставте в блок циліндрів. Поверніть колінчастий вал, доки він не зупиниться щодо штифта, як показано на малюнку.
3. Інструмент вирівнювання шківа колінчастого валу використовується для вирівнювання шківа колінвала при його встановленні.
Встановіть, як показано на малюнку, та затягніть болт шківа вручну.
4. Цей інструмент розміщується у пазах на задній частині розподільчих валів, як показано на малюнку.
5. Штифт використовується для фіксації натяжного пристрою ременя в прибраному положенні,
Неправильна синхронізація двигуна може призвести до пошкодження клапанів
Про виробника
