Фіксатори валів ГРМ FORD 1.6 EcoBoost — AM1684 - AM1684

Виробник: AM
Доступність: На складі
Артикул: AM1684
Код товару: AM1684

  • Ціна: 999 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Фіксатори валів ГРМ FORD 1.6 EcoBoost — AM1684

Професійний набір AM1684 призначений для точної фіксації та регулювання фаз газорозподілу на бензинових двигунах Ford 1.6 Duratec Ti-VCT та Ford 1.6 EcoBoost, а також на їх модифікаціях, що встановлювалися на автомобілі Ford та Volvo.

Сучасні турбовані двигуни EcoBoost із прямим упорскуванням пального вимагають високої точності синхронізації між колінчастим і розподільчими валами. Будь-яке відхилення може спричинити втрату потужності, нестабільну роботу або серйозні пошкодження двигуна. Тому під час обслуговування важливо відновити заводські параметри ГРМ максимально точно.

Набір містить усі необхідні фіксатори для безпечної заміни ременя та регулювання фаз газорозподілу.


Комплектація

  • Запірний штифт натягувача — 303-1054

  • Фіксатор демпфера (шківа колінвала) — 303-1550

  • Фіксатор колінчастого вала — 303-748

  • Інструмент блокування зірочок розподільчого валу — 303-1097

  • Штифт фіксації маховика — 303-1059

  • Штифт розподільчого / колінчастого валу — 303-735

  • Планка виставлення розподільчих валів — 303-1552


Застосування

Ford 1.6 Duratec Ti-VCT

Код двигуна: HXDA
Моделі:

  • Focus C-MAX

Ford 1.6 EcoBoost

Коди двигунів: JQMA, JQMB, JTMA, IQJA, JQDA, JQDB, JTDA, JTDB, IQDA, IQDB, PNDA, XTDA, MUDA, JTJA, JTWA, JTWB, JTBA, JTBB, KGBA, JQGA

Моделі:

  • B-MAX

  • C-MAX / Grand C-MAX

  • Fiesta

  • Focus

  • Galaxy

  • Kuga

  • Mondeo

  • S-MAX

  • Tourneo Connect

  • Transit Connect

Volvo

Моделі:

  • S60

  • S80

  • V60

  • V70


Коротка інструкція з використання

Підготовка

  1. Підніміть передню частину авто.

  2. Зніміть:

    • переднє праве колесо;

    • захист арки;

    • нижній захист двигуна;

    • верхню кришку двигуна;

    • повітрозабірник;

    • ремені приводу навісного обладнання;

    • датчик положення колінвала.

  3. Перевірте, що двигун знаходиться у ВМТ 1-го циліндра.

  4. Повністю втягніть натягувач ременя та зафіксуйте його штифтом.

  5. Демонтуйте шків водяного насоса, кожухи ГРМ та шків колінвала.


1. Блокування розподільчих валів

Установіть фіксатор зірочок після виставлення двигуна у ВМТ 1-го циліндра.
Переконайтеся, що мітки на зірочках стоять правильно (приблизно на «11 годині»).


2. Фіксація колінчастого вала

Поверніть колінвал у ВМТ та вставте стопорний штифт у блок двигуна.
Поверніть вал до упору в штифт.


3. Вирівнювання шківа колінвала

Встановіть інструмент вирівнювання шківа та підтягніть болт вручну.


4. Установка планки розподільчих валів

Планка вставляється у пази на тильній частині розподільчих валів та забезпечує їх правильне взаємне положення.


5. Фіксація натягувача

Штифт утримує натягувач у втягнутому положенні до встановлення нового ременя.


⚠️ Важливо

Неправильна синхронізація ГРМ може спричинити серйозне пошкодження клапанів та двигуна.
Використовуйте фіксатори лише згідно з інструкцією.

Читати далі
Згорнути
Клас Напівпрофесійний
Об'єм двигуна 1,5 л
Об'єм двигуна 1,6 л
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!


Про виробника