Фіксатори ГРМ для FORD ECOBOOST 1.0 VT13104 VIKTEC - VT13104

Виробник: VIKTEC
Доступність: На складі
Артикул: VT13104
Код товару: VT13104

  • Ціна: 4 104 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Набір спецінструменту  VT13104 VIKTEC призначений для встановлення та регулювання фаз ГРМ двигунів FORD 1.0 EcoBoost та 1.0 SCTi EcoBoost.

  • Набір спецінструменту призначений для встановлення та регулювання фаз ГРМ двигунів FORD 1.0 EcoBoost та 1.0 SCTi EcoBoost.
  • Інструмент для блокування розподільчого валу Ford 1.0 л 3-циліндровий EcoBoost, 2 шт.

.Підходить для :

  • .Ford: B-Max (13-16), C-Max (12-16), Connect (13-16), Courier (12-16), EcoSport (13-15), Fiesta (13-16), Focus (12-16), Grand C-Max (12-16), Grand Tourneo Connect (13-15), Mondeo (15-16), Tourneo Connect (13-15).

Коди двигунів:    

  • 1.0 EcoBoost: MICA, M1CB, M1DA, MIDD, M1JA, M1JC, M1JE, M1JH, M2DA, M2DB, M2DC, M2GA, P4JC, P4JD, SFCA, SFCB, SFDB, SFJA, SFJB, SFJC, SFJD, P4JA, P4JB, XMJA, XMJB
Марка Модель Модифікація Рік Код двигуна
Ford

B-MAX

C-MAX
EcoSport

Fiesta

Focus
Grand C-MAX
Grand Tourneo

Connect

Tourneo Connect

Transit Connect


Transit Courier

EcoBoost

ECOnetic


SCTi EcoBoost

2012 to 2015

M1JA

SFJA

SFJB

M1DA

M2DA

P4JA

P4JB

XMJA

XMJB

M1JE

M2GA

 

КОМПОНЕНТИ

ПОЗИЦІЯ OЕМ КОД Найменування
A 303-1602 Фіксатор маховика
B 303-1604 Фіксатор колінвалу
C 303-732 Штифт шківа коленвала
D 303-1054 Штифт ролика натягувача
E 303-1605/2 Інструмент для блокування випускного розподільного валу в зборі
F 303-1605/1 Інструмент для блокування впускного розподільного валу в зборі
G 303-1603 Установник сальника
H 303-1277 Штифт натягувача 8 мм (тільки EcoSport)
I 303-1603 Штифт натягувача 4 мм (не для EcoSport)
А-1 303-1606/1 Інструмент для блокування VCT - впуск
В-1 303-1606/2 Інструмент для блокування VCT - випуск

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

Підготовка
• Завжди звертайтеся до даних та інструкцій виробника.
• N.B. ремінь приводу розподільного валу на двигуні EcoBoost 1.0lt «омивається олією».
Передній кожух двигуна повинен бути видалений, щоб отримати доступ.
• Перед розбиранням двигуна поверніть двигун до ВМТ № 1 цил.
• Зніміть стартер і використовуйте компонент A, щоб утримувати маховик під час відкручування болта шківа колінчастого валу.

 

Компонент А:
Використовується для блокування маховика при ослабленні та затягуванні болта шківа колінчастого валу. Зніміть стартер і вставте компонент A в отвір стартера, щоб зуб зафіксував маховик. Див. Рис. 1
Компонент В:
Використовується для встановлення положення колінчастого валу.
Зніміть заглушку збоку блоку двигуна, як показано на рис. 2, і встановіть компонент B. Повільно поверніть колінчастий вал за годинниковою стрілкою, поки полотно колінчастого валу не торкнеться кінця компонента B.

Компонент С:
Використовується для початкової установки положення колінчастого валу через отвір у передньому шківі колінчастого валу, як показано на рис. 3.

Компонент D:
Використовується для блокування натягувача ременя повністю втягнутому положенні, як показано на рис. 3.

Компонент E & F:
Використовується для блокування розподільних валів у їхньому положенні незалежно від їх шківів. Дивіться рис. 4.
З уже встановленим компонентом B та двигуном у ВМТ № 1 циліндра встановіть компоненти E&F, потім затягніть стопорні болти від руки (позначено 1 на рис. 4).

Компоненти А:
Використовується для налаштування шківів приводу розподільчого валу (VCT).
Набір спеціальних інструментів QS10731 використовується разом із комплектом приводу двигуна для збирання шківів VCT (Variable Camshaft Timing) у їх розподільні вали у ВМТ.
Після складання ременя приводу розподільного валу, натягувача ременя, передньої кришки, сальника та переднього шківа колінчастого валу, коли колінчастий вал і розподільний вал все ще заблоковані на ВМТ, встановіть компоненти A і B, як показано, і затягніть болти (1) до 10 Нм. Поверніть впускний та випускний інструмент проти годинникової стрілки, щоб видалити люфт. Затягніть кріплення VCT (2) з правильним моментом, як описано в інструкціях OEM.
Дивись фіг.1 і 2.

Компонент G:
Використовується для встановлення нового переднього сальника колінвала у передню кришку після того, як передня кришка встановлена ​​на двигун. Дивіться рис 5.

Примітка

Дотримуйтесь послідовності затягування та моментів затягування болтів передньої кришки.

Читати далі
Згорнути
Клас Напівпрофесійний
Об'єм двигуна 1,0 л
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!


Про виробника
VIKTEC
VIKTEC
Компанія Ningbo Dicong Machinery Co., Ltd із зареєстрованими брендами VIKTEC є виробником і експортером спеціальних інструментів для автомобілів, мотоциклів і деяких унікальних інструментів. Ми також пропонуємо послуги дизайну та розробки всіх м... Докладніше...