Фіксатори ГРМ для FORD ECOBOOST 1.0 VT13104 VIKTEC - VT13104
Набір спецінструменту VT13104 VIKTEC призначений для встановлення та регулювання фаз ГРМ двигунів FORD 1.0 EcoBoost та 1.0 SCTi EcoBoost.
- Набір спецінструменту призначений для встановлення та регулювання фаз ГРМ двигунів FORD 1.0 EcoBoost та 1.0 SCTi EcoBoost.
- Інструмент для блокування розподільчого валу Ford 1.0 л 3-циліндровий EcoBoost, 2 шт.
- .Ford: B-Max (13-16), C-Max (12-16), Connect (13-16), Courier (12-16), EcoSport (13-15), Fiesta (13-16), Focus (12-16), Grand C-Max (12-16), Grand Tourneo Connect (13-15), Mondeo (15-16), Tourneo Connect (13-15).
- 1.0 EcoBoost: MICA, M1CB, M1DA, MIDD, M1JA, M1JC, M1JE, M1JH, M2DA, M2DB, M2DC, M2GA, P4JC, P4JD, SFCA, SFCB, SFDB, SFJA, SFJB, SFJC, SFJD, P4JA, P4JB, XMJA, XMJB
Марка | Модель | Модифікація | Рік | Код двигуна |
Ford | B-MAX C-MAX Fiesta Focus Connect Tourneo Connect Transit Connect
| EcoBoost ECOnetic
| 2012 to 2015 | M1JA SFJA SFJB M1DA M2DA P4JA P4JB XMJA XMJB M1JE M2GA |
КОМПОНЕНТИ |
|
ПОЗИЦІЯ | OЕМ КОД | Найменування |
A | 303-1602 | Фіксатор маховика |
B | 303-1604 | Фіксатор колінвалу |
C | 303-732 | Штифт шківа коленвала |
D | 303-1054 | Штифт ролика натягувача |
E | 303-1605/2 | Інструмент для блокування випускного розподільного валу в зборі |
F | 303-1605/1 | Інструмент для блокування впускного розподільного валу в зборі |
G | 303-1603 | Установник сальника |
H | 303-1277 | Штифт натягувача 8 мм (тільки EcoSport) |
I | 303-1603 | Штифт натягувача 4 мм (не для EcoSport) |
А-1 | 303-1606/1 | Інструмент для блокування VCT - впуск |
В-1 | 303-1606/2 | Інструмент для блокування VCT - випуск |
ІНСТРУКЦІЯ | |
Підготовка
| |
Компонент А: Використовується для блокування маховика при ослабленні та затягуванні болта шківа колінчастого валу. Зніміть стартер і вставте компонент A в отвір стартера, щоб зуб зафіксував маховик. Див. Рис. 1 | ![]() |
Компонент В: Використовується для встановлення положення колінчастого валу. Зніміть заглушку збоку блоку двигуна, як показано на рис. 2, і встановіть компонент B. Повільно поверніть колінчастий вал за годинниковою стрілкою, поки полотно колінчастого валу не торкнеться кінця компонента B. | ![]() |
Компонент С: Компонент D: | ![]() |
Компонент E & F: Використовується для блокування розподільних валів у їхньому положенні незалежно від їх шківів. Дивіться рис. 4. З уже встановленим компонентом B та двигуном у ВМТ № 1 циліндра встановіть компоненти E&F, потім затягніть стопорні болти від руки (позначено 1 на рис. 4). | ![]() |
Компоненти А: Використовується для налаштування шківів приводу розподільчого валу (VCT). Набір спеціальних інструментів QS10731 використовується разом із комплектом приводу двигуна для збирання шківів VCT (Variable Camshaft Timing) у їх розподільні вали у ВМТ. Після складання ременя приводу розподільного валу, натягувача ременя, передньої кришки, сальника та переднього шківа колінчастого валу, коли колінчастий вал і розподільний вал все ще заблоковані на ВМТ, встановіть компоненти A і B, як показано, і затягніть болти (1) до 10 Нм. Поверніть впускний та випускний інструмент проти годинникової стрілки, щоб видалити люфт. Затягніть кріплення VCT (2) з правильним моментом, як описано в інструкціях OEM. Дивись фіг.1 і 2. | ![]() |
Компонент G: Примітка Дотримуйтесь послідовності затягування та моментів затягування болтів передньої кришки. | ![]() |
Про виробника
