Набір фіксаторів розподільного валу та колінвалу FORD 1.0 ECOBOOST - Аренда 4470 JTC
- Ціна: 1 109 грн.
-
У нашому інтернет магазині Форс Авто є можливість взяти
Набір спецінструменту призначений для встановлення та регулювання фаз ГРМ двигунів FORD 1.0 EcoBoost та 1.0 SCTi EcoBoost.
Інструмент для блокування розподільчого валу Ford 1.0 л 3-циліндровий EcoBoost, 2 шт.
| Ford | B-MAX C-MAX Fiesta Focus Connect Tourneo Connect Transit Connect | EcoBoost ECOnetic | 2012 to 2015 | M1JA SFJA SFJB M1DA M2DA P4JA P4JB XMJA XMJB M1JE M2GA |
| |
| A | 303-1602 | Фіксатор маховика |
| B | 303-1604 | Фіксатор колінвалу |
| C | 303-732 | Штифт шківа коленвала |
| D | 303-1054 | Штифт ролика натягувача |
| E | 303-1605/2 | Інструмент для блокування випускного розподільного валу в зборі |
| F | 303-1605/1 | Інструмент для блокування впускного розподільного валу в зборі |
| G | 303-1603 | Установник сальника |
| H | 303-1277 | Штифт натягувача 8 мм (тільки EcoSport) |
| I | 303-1603 | Штифт натягувача 4 мм (не для EcoSport) |
| А-1 | 303-1606/1 | Інструмент для блокування VCT - впуск |
| В-1 | 303-1606/2 | Інструмент для блокування VCT - випуск |
|
| |
| Використовується для блокування маховика при ослабленні та затягуванні болта шківа колінчастого валу. Зніміть стартер і вставте компонент A в отвір стартера, щоб зуб зафіксував маховик. Див. Рис. 1 | |
| Використовується для встановлення положення колінчастого валу. Зніміть заглушку збоку блоку двигуна, як показано на рис. 2, і встановіть компонент B. Повільно поверніть колінчастий вал за годинниковою стрілкою, поки полотно колінчастого валу не торкнеться кінця компонента B. | |
| | |
| Використовується для блокування розподільних валів у їхньому положенні незалежно від їх шківів. Дивіться рис. 4. З уже встановленим компонентом B та двигуном у ВМТ № 1 циліндра встановіть компоненти E&F, потім затягніть стопорні болти від руки (позначено 1 на рис. 4). | |
| Використовується для налаштування шківів приводу розподільчого валу (VCT). Набір спеціальних інструментів QS10731 використовується разом із комплектом приводу двигуна для збирання шківів VCT (Variable Camshaft Timing) у їх розподільні вали у ВМТ. Після складання ременя приводу розподільного валу, натягувача ременя, передньої кришки, сальника та переднього шківа колінчастого валу, коли колінчастий вал і розподільний вал все ще заблоковані на ВМТ, встановіть компоненти A і B, як показано, і затягніть болти (1) до 10 Нм. Поверніть впускний та випускний інструмент проти годинникової стрілки, щоб видалити люфт. Затягніть кріплення VCT (2) з правильним моментом, як описано в інструкціях OEM. Дивись фіг.1 і 2. | |
|
Дотримуйтесь послідовності затягування та моментів затягування болтів передньої кришки. | |
Про виробника
