Набір блокаторів для валів ГРМ Ford 2.0 Eco Boost SCTi - F-922G2AD
Код товару: F-922G2AD
- Ціна: 2 225 грн.
-
Набір розроблений спеціально для бензинових двигунів з безпосереднім упорскуванням палива з ланцюговим приводом 2.0 і 2.3L,
фіксації розподільних валів ГРМ Ford 2.0 Eco Boost
- Для двигунів з бензиновими двигунами SCTI EcoBoost, ST, STMountune, Ti-VCT & RS, об'ємом 2 та 2,3 літра.
- Застосування в автомобілі: Focus, Galaxy, Mondeo, S-Max.
- Коди двигуна: MGDA, R9CB, R9CD, R9CF, R9CH, R9CI, R9DA, R9DB, R9DC, R9DD, TNBA, TNBB,
- TNCC, TNCD, TNCF, TNWA, TNWB, TPBA, TPWA, XQDA, YVDA.
- Еквівалент для оригінальних інструментів Ford: 303-748, 303-1504, 303-1565, 303-1521 та 2-мм штифт натягувача.
Focus | ST | 2011 TO 2016 | 2,0 | |
Galaxy | ST Mountune | 2010 TO 2016 | MGDA | |
Mondeo | ST | 2010 TO 2016 | R9DA | |
S-MAX | Ti-VCT | 2010 TO 2016 | TNBA | |
SCTi EcoBoost | TNBB | |||
TNWA | ||||
TNWB | ||||
TPBA | ||||
TPWA | ||||
XQDA |
|
A | 303-1504 | пластина розподільного валу, що вирівнює, до травня 2011 року |
B | 303-1565 | Вирівнювальна пластина розподільного валу від травня 2011 |
C | 303-1521 | Штифт вирівнювання положення колінчастого валу |
D | 303-748 | Штифт колінчастого валу |
E | Фіксатор натягувача 2mm |
Для використання із автомобілями, виготовленими до травня 2011 року. Встановіть як потрібно після встановлення . Можливо, потрібно трохи повернути розподільні вали. Рис. 1 Примітка: при затягуванні або ослабленні шківів розподільних валів завжди тримайте розподільні вали відповідним гайковим ключем на шестигранниках на розподільчих валах. | ![]() |
Вирівнююча пластина розподільного валу для автомобілів, випущених після травня 2011 року. Див. Рис. 2 | ![]() |
| • Злегка встановіть датчик колінчастого валу так, щоб кріпильні болти знаходилися в центрі монтажних пазів, потім повільно поверніть колінчастий вал до упору в (D) і встановіть шків колінчастого вала на місце, не затягуйте його. • Перевірте, щоб інструмент для вирівнювання розподільного валу став на місце і помістіть передній шків, як показано на рис. 3. • Затягніть болт колінвала, використовуючи новий болт та відповідний інструмент для утримання шківа, потім зніміть усі інструменти газорозподілу та поверніть кривошип на 630˚ за годинниковою стрілкою (на 1 та обороту). • Поверніть рукоятку (D), доки вона не торкнеться пальця. • За допомогою (C) поєднайте датчик із 20-м зубом і затягніть болти. |
![]() | |
Штифт приводу колінчастого валу призначений для вкручування в блок циліндрів. Поверніть колінчастий вал безпосередньо перед ВМТ, встановіть як показано, потім поверніть колінчатий вал, доки він не торкнеться пальця. Встановіть перед встановленням або . Див. Рис. 4 | ![]() |
Натяжний штифт 2,5 мм. Використовується для блокування натягувача допоміжного ременя приводу в прибраному положенні. |
Об'єм двигуна
2,0 л
Аналоги
Про виробника
FRSG
FRSG
... Докладніше...