Тестер звороту дизельних форсунок системи Common Rail - 902G8 F

Виробник: FORCE
Доступність: На складі
Артикул: 902G8 F
Код товару: 902G8 F

  • Ціна: 5 754 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Призначений для вимірювання зворотної витрати палива на дизельних автомобілях до 6 циліндрів, оснащених системою упорскування Common Rail. Швидко та легко ідентифікує зношені, заблоковані або непрацюючі форсунки. Містить вимірювальні трубки для короткострокових випробувань та вимірювальні пляшки для більш довгострокової та більш точної оцінки.
Майстер-комплект включає ряд адаптерів, придатних для інжекторів Bosch, Delphi і Denso, для всебічного охоплення дизельних автомобілів Common Rail.

Особливості:

  • Прямий вимір зворотного потоку інжектора
  • Вимірювання зворотного потоку з використанням зовнішнього витратоміра
  • Можливість одночасного виміру до 6 форсунок
  • Коробка для транспортування та зберігання в комплекті
  • В комплект входять 24 адаптери для форсунок: застосовуються для інжекторів BOSH, SIEMENS, DENSO та DELPHI

Допомагає з діагностикою:


• Поганий чи ні запуск двигуна
• Нерівна робота
• Погане прискорення
• Загальна нестача потужності двигуна
• Підвищена димність


Втрата тиску в паливній системі Common Rail часто може призвести до одного або кількох вищезгаданих симптомів. Найпоширенішою причиною втрати тиску є надмірна кількість палива, що повертається в паливний бак (також зване «зворотом»). Якщо інжектор(и) страждають від надмірного зворотного витоку, паливний насос не може створити достатнього тиску для правильної роботи системи. Це може бути очевидніше при запуску і перемиканні передач, оскільки тиск палива безпосередньо пов'язаний з оборотами двигуна.

ІНСТРУКЦІЯ
1. Сучасні двигуни зазвичай оснащені кришкою шумопоглинаючої над двигуном. Зніміть кришку, щоб отримати доступ до форсунок.
2. З'єднувачі звороту закріплені за допомогою дротяних затискачів. Видаліть їх та зберігайте у безпечному місці.
3. Від'єднайте роз'єм обратки від форсунок; будьте обережні з цією операцією, оскільки роз'єми можуть бути крихкими.

4. Щоб запобігти витоку
, заглушіть або затисніть кінці звороту. 5. Повісьте мірні колби у відповідному місці під капотом.
6. Виберіть правильні адаптери з комплекту та встановіть їх на кінці гнучких шлангів. Вони є щільною посадкою в шланг.
7. Підключіть гнучкі шланги до форсунок. Вони не вимагають закріплення дротяного затиску (поворотна система низького тиску).

8. Запустіть двигун і дайте йому вирівняти оберти.
9. Слідкуйте за мірками та заглушіть двигун, коли вони будуть наповнені приблизно на 75%.
10. Порівняйте рівні за мірками. Мірка, що показує більше 10% додаткового палива, вказує на інжектор, який може мати проблему з витоком у зворотному напрямку.
11. Зніміть кожен гнучкий шланг із форсунок; щоб уникнути витоку, помістіть палець над кожним отвором пляшки (верхня частина мірки у зборі) при знятті трубки. Затисніть трубу, щоб утримати паливо, а потім злити паливо у відповідний контейнер.
12. Встановіть з'єднувачі зворотної труби на форсунки та закріпіть їх за допомогою затискачів.
13. Запустіть двигун знову і ретельно перевірте всі раніше зняті роз'єми на герметичність.
ПРИМІТКА. Інструкції призначені лише для ознайомлення. Будь ласка, зверніться до посібника з обслуговування виробника.

Запобіжні заходи:
• Призначений для використання зі зворотною форсункою. НЕ підключайте до високого тиску.
• Тримайте інструмент чистим та без пилу.
• Використовуйте захисні окуляри під час використання.

Читати далі
Згорнути
Клас Професійний
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!



Про виробника
FORCE
FORCE
Торгівельна марка Force – це власність тайванської компанії &Shyang Yun Hardware Co., Ltd.&. Компанія FORCE була створена в 1984 році і майже десять років прямувала до визнання на ринку Європи, Азії, США та всього світу. Ручний автослюсарний інстру... Докладніше...