Вимірювач витрати для двигунів із системою упорскування COMMON RAIL - 4776 JTC
Тестер дозволяє проводити статичний та динамічний тести та побачити обсяг переливу кожної з форсунок у прозорій каліброваній мензурці або колбі, що дозволяє швидко та легко визначити несправну форсунку.
Не вимагає демонтажу форсунок і виявляє їх несправність через нерівномірність «зворотного скидання».
Підключається до кожної електромагнітної дизельної форсунки до зворотної гілки зливу палива у бак.
Одночасно дозволяє підключати до 6 форсунок.
Використовується з адаптерами 4777 JTC .
Мірні колби з гнучким шлангом та штуцером – 6 шт.
Мірні мензурки зі штуцером – 6 шт.
Призначений для використання на більшості систем Common Rail: Bosch, Siemens, Denso та Delphi.
Залежно від модифікації може використовуватися на двигунах з 4, 6 циліндрами, а також на двигунах V6.
Може використовуватись для тестування комерційних автомобілів, дорожньої, будівельної та сільськогосподарської техніки.
Використовується на більшості двигунів: Iveco, Perkins, Deutz, John Deere & Sisu Diesel.
Роз'єднати зворотний паливопровід («обратка») від форсунки та приєднати на його місце пристосування з колбами та кріпильною рампою за допомогою прозорих шлангів зі штуцером.
Слід виключити влучення повітря у від'єднаний зворотний паливопровід.
Перевірити герметичність з'єднань.
Завести двигун.
Спостерігати за кількістю палива, що надходить, у мірні мензурки або колби (не допускати переливу). Вимірювання слід проводити до того моменту, поки паливо, що надходить, не досягне позначки ¼ від ємності колби або ½ від ємності мензурки.
При справній форсунці різниця в рівні палива, що надійшла, не повинна становити більше 25%.
Після проведення вимірів слід відновити раніше від'єднаний зворотний провід.
Перевірити герметичність відновленого з'єднання.
Ширина, м: 0.29
Висота, м: 0.08
Довжина, м: 0.385
Вага, кг: 1.332
Про виробника
