Знімач форсунок (MB CDI 611.612.613) Common Rail - 907G11 F
Зняття форсунок дизельних двигунів, без розбирання ГБЦ (CDI та Common Rail).
Використання зйомника: двигуна MERCEDES CDI моделі моторів 611.612.613
Цей знімач форсунок із шести частин зі зворотним молотком був спеціально розроблений для зняття форсунок, що прикипіли, на автомобілях Mercedes Benz, оснащених двигунами CDi. Вилучення форсунок з ГБЦ може бути утруднене, тому виникає потреба у використанні зворотного молотка та знімачів. У комплект також входить мітчик для очищення різьблення болта, який утримує затискач інжектора, який піднімається при знятті болта. У дуже складних випадках за допомогою цього інструменту необхідно зняти головки циліндрів, щоб витягнути інжектор, що зробить роботу дорожчою та значно тривалішою.
Інструкція
Зворотний молоток зі стрижнем M18 та гайкою (сріблястий) Внутрішня вилка (чорна) M6 HSS Різьбовий мітчик
Внутрішній гак підходить під інжектор, а за допомогою зворотного молотка інжектор витягується. Форсунки кріпляться до голівки блоку циліндрів за допомогою стопорного гвинта. Він часто ушкоджується і піддається корозії і потребує повторного різьблення та заміни фіксуючого гвинта. | ![]() |
Зовнішня вилка Різьбовий стрижень із шестигранною головкою 22 мм (чорний)
Зовнішня вилка знаходиться під інжектором, а планка загвинчується, виштовхуючи інжектор.
. |
|
Різьбовий перехідник Зворотний молоток зі стрижнем M18 та гайкою (сріблястий) Ця опція є останнім шансом перед зняттям головки циліндрів. Зніміть верхню частину інжектора, прикріпіть різьбовий перехідник до інжектора та зворотний молоток до різьбового перехідника за допомогою стрижня та гайки (сріблясті). Якщо цей метод успішний, ймовірно, інжектор буде пошкоджений і потребує заміни. | ![]() |
Про виробника
