Знімач форсунок BMW (N63) - 9G0130 F
9G0130 FORCE - це спеціальний інструмент, призначений для зняття (заклинювання) форсунок та встановлення форсунок у моделі BMW з бензиновим двигуном об'ємом 4,4 літри з кодами двигуна N63 та S63.
9G0130 FORCE еквівалентний OEM-адаптеру (OEM 2 249 115) та різьбовим вузлам вилучення/вставки з OEM 13 0 320.
9G0130 FORCE поєднує ці компоненти в одному інструменті.
Для заміни ущільнення дивіться Пристрій для заміни сальників паливних форсунок BMW 4388 JTC
- Застосування: BMW 550i 2012-2014, 650i 2011-2014, 750i вкл. Alpina 2012-2014, X5 50i 2012-2014, X6 50i 2013-2014 [тор]Коди двигуна BMW N63, S63.
- Еквівалент BMW OEM 2 249 115, 13 0 320
- Розроблений для використання згідно з інструкціями OEM
Запобіжні заходи
• Зверніться до посібника та рекомендацій виробника:• Від'єднайте негативну клему акумулятора (електричні паливні насоси запускаються автоматично під час відкриття дверей).
• Не виконуйте жодних робіт з паливною системою, якщо температура охолоджуючої рідини двигуна вище 40 °C.
• Форсунки можуть бути витягнуті з максимальним зусиллям, що розтягує, 2000 Н і скручені до максимального крутного руху 6 Нм. Якщо ці значення перевищено, інжектор буде пошкоджено та має бути замінено.
• При повторному складанні важливо дотримуватися послідовності загвинчування та вказаних виробником моментів затягування. Зверніться до сервісної документації виробника.
• Працювати за умов абсолютної чистоти під час проведення ремонтних робіт на паливній системі високого тиску.
• Не допускайте потрапляння частинок бруду або інших забруднень до системи.
• Видаліть всі сліди бруду або забруднень перед видаленням паливопроводів або інших компонентів; очистити вали форсунок.
• Використовуйте лише безворсову тканину (ризик забруднення).
• Закрийте всі отвори паливної системи запобіжними заглушками або заглушками.
• Переконайтеся, що паливо не розпорошується на котушки запалювання; опір силіконового матеріалу зменшується при контакті з паливом, що може призвести до виходу з ладу запалювання котушки.
• Перед повторним встановленням котушок запалювання продуйте отвори свічок запалювання стисненим повітрям і переконайтеся, що отвір абсолютно чистий.
ІНСТРУКЦІЯ
Зняття інжектора
Оскільки в різних конфігураціях двигуна використовуються різні способи отримання доступу та відключення паливних ліній, проводки і т. д., зверніться до документації з обслуговування виробника, перш ніж намагатися витягти інжектор.
Від'єднайте акумулятор (зніміть негативну клему). Зніміть кришку (і) двигуна, котушки запалювання, роз'єми проводів на форсунках, проводи заземлення і т. д. Див. Інструкції виробника конкретної моделі з демонтажу паливопроводів форсунок.
Зніміть напрямну ліворуч і праворуч.
1. Зверніться до малюнка 1: перший гвинт A.
3. Зніміть форсунки, потягнувши з головки циліндрів.
4. Якщо видалено більше одного інжектора, позначте форсунки, так щоб їх можна було встановити у їхньому вихідному розташуванні циліндрів.
Процедура видалення застряглого інжектора (ів):
Використовуйте інструмент 1.
Див. малюнок 2: злегка змастіть дві висувні різьби на інструменті. 9G0130 FORCE 2.
3.
Примітка: Висувне різьблення є лівим різьбленням.
4.
9G0130 FORCE
Вкручуйте витягувальну різьбу D (ліве різьблення) доти, доки не стане можливим пригвинтити гільзи інжектора E до верхньої частини форсунок. Затягніть гільзи форсунки E на форсунках. 5.Затягніть кріпильні гвинти інструменту A і C - зверніться до сервісної документації виробника, щоб дізнатися про момент затягування цих гвинтів. 6.
7.
За допомогою динамометричного гайкового ключа використовуйте кріпильний ключ (ворона лапа) (G) на 24 мм для 8.
9.
ПРИМІТКА:
Повертайте динамометричний ключ за годинниковою стрілкою, доки інжектор не витягнеться. 10.Якщо ви збираєтеся повторно використовувати інжектор, надягніть захисні ковпачки на наконечник інжектора та верхнє з'єднання паливопроводу. 11.
Установка інжектора:
ПРИМІТКА.
Інструкції з інжектора щодо повторного використання існуючих інжекторів або встановлення нових форсунок див. у сервісній документації виробника.
1.
Див. Рис. 5. Встановіть інструмент 2.
9G0130 FORCE
Вкручуйте різьбу D, що витягує (ліве різьблення), доки не можна буде пригвинтити гільзи інжектора E до верхньої частини інжектора. Затягніть гільзи форсунки E на форсунках. 3.Затягніть гвинти кріплення B і C інструменту - зверніться до сервісної документації виробника для конкретного моменту затягування цих болтів. 4.
5.
За допомогою динамометричного ключа F використовуйте насадку (воронню лапу) на 24 мм (G) на шестигранну головку витяжної різьби D. 6.
Поверніть динамометричний ключ проти годинникової стрілки, щоб досягти значення 2 Нм. 7.
Потім видаліть інструмент 8.
9G0130 FORCE
9.
10.
Зверніться до сервісної документації виробника для отримання інформації про процедуру та конкретні значення моменту затягування для монтажу паливопроводів до інжекторів та насоса високого тиску. 11.
І, нарешті, дотримуйтесь інструкцій з обслуговування виробника для процедури остаточної послідовності моментів затягування притискного затискача (B), гайок форсунок та гайки насоса високого тиску. 12.
Зверніться до сервісної документації виробника для остаточного збирання раніше знятих компонентів, а також підключення до діагностичної системи для коригування форсунок.
Про виробника
