Знімач для форсунок типу PSA/HDI Citroen/Peugeot 4927 JTC - 4927 JTC
Набір інструментів для зняття форсунок Common Rail на дизельних двигунах Citroën та Peugeot HDi. Цей комплект дозволяє знімати форсунки, що щільно прилягають, без зняття головки циліндрів.
Застосовується в автомобілях Peugeot та Citroen з двигунами 2.0 та 2.2 HDI. Підходить для більшості автомобілів з двигунами PSA 2.0, HDI DW10 та DW12.
- Тягне міст, який ідеально підходить для головки блоку циліндрів PSA
- Спеціальна система гвинтів, що дозволяє швидко та легко знімати форсунки
- Опорний кронштейн
- Упору кронштейна під отвір
- Упору кронштейна під отвір
- Упору кронштейн
- Спеціальний різьбовий адаптер M25x1P
- Спеціальний різьбовий адаптер M17x1P
- Контргайка
- Знімач (шестигранник 25 мм)
- Знімач (шестигранник 29 мм)
- Адаптер з отвором
Двигуни:
- PSA 2.0 та 2.2 HDI (110, 135 PS)
Коди двигуна: DW10ATED4 (RHM), DW10ATED4/L4 (RHT), DW10JATED4 (RHW), DW12ATED4/L4 (4HW)
Моделі:
- Форсунки Bosch
- Форсунки Siemens
ЗБІРКА
Звертаючись до окремих компонентів на рис.1. зібрати
Знімач інжектора мінус силовий гвинт, як показано на рис.2. на зворотному боці. Залежно від двигуна може знадобитися інша конфігурація опор моста.
Перед початком роботи з паливною системою переконайтеся, що паливна система
під тиском. Зверніться до керівництва виробника, щоб дізнатися, як скинути тиск у системі.- Від'єднайте дроти та з'єднання форсунок згідно з інструкцією виробника.
- Видалить накип навколо інжектора.
- Зніміть кришку з інжектора, використовуючи відповідну головку (рис.3А).
- Видалить внутрішні частини з інжектора, щоб отримати доступ до шестигранного ключа (fig.3.6). Може знадобитися примусове видалення каналів інжектора. Вставте шестигранник у внутрішню втулку.
- Поверніть шестигранник проти годинникової стрілки, використовуючи головку 21 мм, щоб зняти внутрішню втулку (мал. 3B).
- Виберіть відповідний силовий гвинт і вверніть у різьблення інжектора і затягніть відповідним гайковим ключем (рис.3с)
- Необхідно буде зняти кришку клапанів двигуна і, можливо, болт колектора, будь ласка, зверніться до інструкції виробника для інструкції. Видалення певних болтів дасть отвори , придатні для упорів мосту.
- Вдягніть перемичку на гвинт, вставивши ніжки у відповідні отвори для міцної опори (мал. 4D).
одна ніжка є плоскою і повинна спиратися на верхній частині головки циліндрів, а не вставлятися в отвір для болта.
- Закрутіть гайку гвинта на гвинт до упору.
- За допомогою відповідних гайкових ключів утримуйте гвинт і затягніть гайку, інжектор повинен поступово вислизнути.
- Після видалення інжектора рекомендується встановлювати лише новий або відновлений інжектор. Дотримуйтесь інструкцій виробника з рис.3 та інструкцій з безпеки.
Про виробника
