Пристрій для зняття/установки форсунок BMW (N55 3.0L ) OEM 130270 S-IN55N SATRA - S-IN55N
Інструмент, спеціально розроблений для встановлення та видалення застряглих форсунок у моделях BMW з бензиновим двигуном і кодом двигуна N55 (до номера двигуна 14407684; версія з нижнім затискачем).
- Застосування: BMW N55 3.0L (2008 - 2016).
- Еквівалент OEM 13 0 270.
- Для видалення (застряглих форсунок) і встановлення форсунок у моделях з бензиновим двигуном BMW з кодом двигуна N55 до номера двигуна 14407684.
Інструкції
Ці інструкції лише ознайомлювальні. Для отримання інформації про способи отримання доступу та від'єднання паливопроводів, проводки тощо. Див. Сервісну документацію виробника.
(зніміть негативну клему). Зніміть кришку (і) двигуна, котушки запалювання, роз'єми проводів на форсунках, проводи заземлення тощо. Див. Інструкції виробника щодо демонтажу паливопроводів форсунок.
Примітка: наступне стосується всіх інжекторів, циліндрів 1–6.
1. Зверніться до малюнка 1: спочатку зніміть гайку A; потім видаліть заземлюючий кабель B.
[Тор 2. Розблокуйте роз'єми C та від'єднайте їх від форсунок.
3. Зніміть різьбову пробку D.
4. Зверніться до малюнка 2: видаліть гвинти A.
5. Зніміть затискну пластину B та опору C.
6. Примітка: затискна пластина B є витратною (одноразовою) деталлю і має бути замінена після зняття.
7. Зніміть пластину EMC D.
8. Зніміть гвинт А.
9. Обережно витягніть затискач B і зніміть його.
10. Вийміть форсунки С із головки циліндрів і зніміть їх.
11. Примітка. Якщо знято більше форсунки, переконайтеся, що кожна форсунка встановлена назад у вихідне положення циліндра. Позначте інжектори, щоб їх ідентифікувати.
Процедура видалення застряглого інжектора (ів):
1. Використовуйте інструмент 9G0127 F для видалення форсунок, що застрягли.
[Тор 2. Див. Рисунок 4: злегка змастіть дві висувні різьби A на інструменті.
3. Викрутіть різьблення для виймання (див. рис. 4).
4. Примітка: витяжне різьблення A є лівим різьбленням.
5. Див. Рис. 5. Встановіть інструмент 9G0127 F A на пару форсунок. Закріпіть болтами B (спочатку просто пригвинтіть на кілька витків).
6. Вкручуйте витягуючу різьбу D (ліве різьблення) доти, доки не стане можливим пригвинтити різьбові втулки C форсунки до верхньої частини форсунок. Затягніть гільзи форсунки C на форсунках.
7. Затягніть болти інструменту B - зверніться до сервісної документації виробника, щоб дізнатися момент затягування цих болтів.
8. Див. малюнок 6: Встановіть динамометричний ключ A на 5 Нм за годинниковою стрілкою.
9. За допомогою динамометричного гайкового ключа використовуйте кріпильний пристрій B розміром 24 мм на квадратній головці висувної різьби C.
10. Примітка: значення моменту, що крутить, є критичним - якщо динамометричний ключ замикається при вилученні інжектора, його необхідно замінити.
11. Повертайте динамометричний ключ за годинниковою стрілкою, доки інжектор не витягнеться.
12. Примітка: ризик пошкодження. Переконайтеся, що фіксуючий штифт D не торкається кришки головки циліндрів під час повороту інжектора; за потреби відіжміть стопорний штифт. (Див. Малюнок 6.)
13. Якщо ви збираєтеся повторно використовувати інжектор, надягніть захисні ковпачки на наконечник інжектора та верхнє з'єднання паливопроводу.
Встановлення форсунок
ПРИМІТКА. Інформацію щодо встановлення інжектора щодо повторного використання існуючих інжекторів або встановлення нових форсунок див. у сервісній документації виробника.
1. Встановіть форсунку або форсунку назад у головку циліндрів.
[Тор 2. Див. Рис. 7. Встановіть інструмент 9G0127 F (A) на пару форсунок. Закріпіть болтами B (спочатку просто пригвинтіть на кілька витків).
3. Вкручуйте витягуючу різьбу D (ліве різьблення) доти, доки не стане можливим пригвинтити гільзи інжектора C до верхньої частини форсунок. Затягніть гільзи форсунки C на форсунках.
4. Затягніть болти інструменту B - зверніться до сервісної документації виробника, щоб дізнатися момент затягування цих болтів.
5. Див. Рис. 8. Встановіть динамометричний ключ на 2 Нм проти годинникової стрілки.
6. За допомогою динамометричного гайкового ключа A та насадки B розміром 24 мм на квадратній головці висувної різьби C.
7. Поверніть динамометричний ключ проти годинникової стрілки до досягнення значення 2 Нм.
8. Примітка: ризик пошкодження. Переконайтеся, що фіксуючий штифт D не торкається кришки головки циліндрів під час повороту інжектора; за потреби відіжміть стопорний штифт. (Див. Малюнок 8.)
9. Потім зніміть інструмент 9G0127 F.
10. Встановіть притискний затиск B.
11. Затягніть гвинт тільки рукою, щоб притиск не був щільним, а інжектор (и) все ще можна було повертати за потреби.
12. Поєднайте форсунки.
Примітка: не перекручуйте форсунки до
6 Нм . Інжектор має бути замінений, якщо це значення перевищено. 13. Встановіть пластину ЕМС А.
14. Встановіть опору B на інжектори.
15. Встановіть нову притискну пластину B. Див. малюнок 11 для правильної орієнтації притискної пластини.
16. Вставте гвинти A і на цьому етапі затягуйте лише вручну. Повністю затягуйте лише після того, як напірні лінії будуть встановлені на форсунки та паливну рампу, і гвинт затискного притиску C буде затягнутий - зверніться до документації по ремонту для цього гвинта у сервісній документації виробника.
Зверніться до сервісної документації виробника для остаточного складання раніше знятих компонентів та підключення до діагностичної системи для корекції форсунок.
Про виробника
