Набір фіксаторів ГРМ CITROEN PEUGEOT QS10685 - QS10685
Набір фіксаторів ГРМ CITROEN PEUGEOT QS10685
- Бензинові двигуни: 1.0, 1.1, 1.4, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0 1.6, 1.8, 2.0, 2.2 16V
- Дизельні двигуни: 1.4, 1.5, 1.7, 1.8, 1.9, 2.1, 2.5 D,TD,TDI 1.4, 1.6, 2.0, 2.2 HDI
- CITROEN: AX, BX, ZX, XM, Saxo, Xara, Synergie, Berlingo, Dispatch, Jumper, C2, C3, C5, C9
- PEUGEOT: 106, 205, 206, 306, 307, 405, 406, 407, 605, 807, Express, Expert, Partner, Boxer
![]() |
A | 0188Y | Стопорний штифт колінчастого валу (8 мм) |
B | 0188M | Фіксатор розподільного валу |
C | 0188X | Стопорний палець маховика |
D | 0188Q1 | Стопорний штифт натягувача ременя допоміжного приводу (4 мм) |
E | 0188K | Стопорний затискач ременя распредвала |
F | 0188F | Інструмент для утримання маховика |
G | 0188J2 | Інструмент для натягу ременя распредвала |
H | 0188P | Знімач/екстрактор шківа колінчастого валу |
I | 0153AL/4200TA | Стопорний палець натягувача ременя ГРМ |
J | 0188AH | Інструмент центрування шківа колінчастого валу |
K | 0188AD | Затискач ременя ГРМ |
L | 0188Q2 | Інструмент для блокування натягувача допоміжного ременя та вирівнювання шестерні колінчастого валу |
Підготовка • Підніміть передню частину автомобіля, щоб зняти передні колеса та отримати доступ до внутрішньої правої колісної арки. • Зніміть верхню та нижню кришки двигуна. • Зняти правий підкрильник • Зніміть допоміжні приводні ремені та від'єднайте паливопроводи, якщо потрібно. Переконайтеся, що всі паливопроводи закриті, щоб бруд не потрапив до паливної системи. • Зніміть праву підвіску двигуна там, де потрібний доступ. | |
Використовується для фіксації колінчастого валу у встановленому за часом положенні шляхом розміщення у маховику через отвір у блоці, доступ до якого здійснюється знизу. Ніколи не використовуйте як упор для затягування чи ослаблення болта шківа. | ![]() |
Використовується для визначення положення шківа розподільного валу за мітками, як показано на малюнку. Пам'ятайте, що на деяких двигунах отвори для суміщення штифтів можуть знаходитись у положенні, відмінному від показаного на малюнку. Наприклад, положення "5 годин" для двигуна RHR (DW10BTED4). Якщо необхідно зняти болт розподільного валу, використовуйте відповідний інструмент для утримання шківа, щоб утримувати шків, а не стопорний штифт B. | ![]() |
Використовується для блокування колінчастого валу у заблокованому положенні. Вставте в маховик через отвір для синхронізації передньої частини блоку двигуна, як показано на малюнку. (Малюнок) Ніколи не використовуйте C, щоб затягти або послабити болт шківа. | ![]() |
Стопорний штифт 4мм Використовується для блокування натягувача ременя допоміжного приводу у прибраному положенні, як показано на малюнку. | ![]() |
Використовується для встановлення нового ременя. При установці нового ременя завжди починайте з шківа колінчастого вала і використовуйте утримуючий затискач , щоб утримувати ремінь на місці, одночасно надягаючи ремінь на інші шківи. | ![]() |
Не використовуйте інші інструменти для блокування, оскільки двигун може бути пошкоджений. | ![]() |
Використовується для натягу ременя ГРМ до необхідного натягу. Помістіть компонент G у квадратний привід натягувача та поверніть його проти годинникової стрілки, щоб збільшити натяг ременя (Рис.7). Завжди перевіряйте дані виробника для правильного натягу. Використовуйте відповідний вимірювач натягу. | ![]() |
Допомагає зняти шків колінвалу. Всі різьби (установлювальні гвинти плюс силовий гвинт) повинні бути добре змащені, щоб уникнути пошкодження різьблення під час використання та при натягу | ![]() |
Використовується для фіксації підпружинених натягувачів у їх повністю втягнутому положенні для полегшення зняття та встановлення ременя. | ![]() |
Встановіть компонент J, як показано, щоб переконатися, що шків колінчастого валу центрований на валу (вирівняний з канавкою, вставте J в положення з обох боків шпонки колінчастого валу) і встановіть ремінь, починаючи з шківа розподільчого валу, використовуючи компонент K, щоб утримувати ремінь у місце (див. рис. 11). Встановіть ремінь у наступному порядку: напрямний ролик, колінчастий вал, водяний насос, натягувач (двигуни RHR/RHA тощо) | ![]() |
Використовується разом з компонентом J для утримання ременя на місці під час встановлення нового ременя на інші шківи. Чи не перетягуйте. | ![]() |
Компонент L має дві можливі функції залежно від коду двигуна (див. дані виробника). На рис. 12А показаний компонент L, що використовується для блокування пружинного натягувача кулачкового ременя повністю втягнутому положенні. На рис. 12В показаний компонент L, що використовується для централізації шківа колінчастого валу для двигунів RHY/RHZ; Компонент L всувається в ліву частину канавки шківа колінчастого валу вздовж паза шпонкового колінчастого валу. | ![]() |
Клас
Напівпрофесійний
Об'єм двигуна
1,0 л
Об'єм двигуна
1,1 л
Об'єм двигуна
1,4 л
Об'єм двигуна
1,5 л
Об'єм двигуна
1,6 л
Об'єм двигуна
1,7 л
Об'єм двигуна
1,8 л
Об'єм двигуна
1,9 л
Об'єм двигуна
2,0 л
Об'єм двигуна
2,1 л
Об'єм двигуна
2,2 л
Об'єм двигуна
2,5 л
Про виробника

Quatros
Наша компанія була заснована у 1991 році. З самого початку своєю діяльністю вона постачала обладнання для майстерень та діагностичних центрів. Наша пропозиція, по-перше, досить невелика, з кожним роком ставала все ширша і всебічна.
З 1993 року наш... Докладніше...