Набір фіксаторів ГРМ CITROEN PEUGEOT QS10685 - QS10685

Виробник: Quatros
Доступність: На складі
Артикул: QS10685
Код товару: QS10685

  • Ціна: 4 729 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Набір фіксаторів ГРМ CITROEN PEUGEOT QS10685

  • Бензинові двигуни: 1.0, 1.1, 1.4, 1.6, 1.8, 1.9, 2.0 1.6, 1.8, 2.0, 2.2 16V
  • Дизельні двигуни: 1.4, 1.5, 1.7, 1.8, 1.9, 2.1, 2.5 D,TD,TDI 1.4, 1.6, 2.0, 2.2 HDI
  • CITROEN: AX, BX, ZX, XM, Saxo, Xara, Synergie, Berlingo, Dispatch, Jumper, C2, C3, C5, C9
  • PEUGEOT: 106, 205, 206, 306, 307, 405, 406, 407, 605, 807, Express, Expert, Partner, Boxer
КОМПОНЕНТИ
ПОЗИЦІЯ OEM КОД Найменування
A 0188Y Стопорний штифт колінчастого валу (8 мм)
B 0188M Фіксатор розподільного валу
C 0188X Стопорний палець маховика
D 0188Q1 Стопорний штифт натягувача ременя допоміжного приводу (4 мм)
E 0188K Стопорний затискач ременя распредвала
F 0188F Інструмент для утримання маховика
G 0188J2 Інструмент для натягу ременя распредвала
H 0188P Знімач/екстрактор шківа колінчастого валу
I 0153AL/4200TA Стопорний палець натягувача ременя ГРМ
J 0188AH Інструмент центрування шківа колінчастого валу
K 0188AD Затискач ременя ГРМ
L 0188Q2 Інструмент для блокування натягувача допоміжного ременя та вирівнювання шестерні колінчастого валу

 

ІНСТРУКЦІЯ
Підготовка
• Підніміть передню частину автомобіля, щоб зняти передні колеса та отримати доступ до внутрішньої правої колісної арки.
• Зніміть верхню та нижню кришки двигуна.
• Зняти правий підкрильник
• Зніміть допоміжні приводні ремені та від'єднайте паливопроводи, якщо потрібно. Переконайтеся, що всі паливопроводи закриті, щоб бруд не потрапив до паливної системи.
• Зніміть праву підвіску двигуна там, де потрібний доступ.
A: Стопорний штифт колінчастого валу
Використовується для фіксації колінчастого валу у встановленому за часом положенні шляхом розміщення у маховику через отвір у блоці, доступ до якого здійснюється знизу. Ніколи не використовуйте як упор для затягування чи ослаблення болта шківа.
B: Фіксатор распредвала
Використовується для визначення положення шківа розподільного валу за мітками, як показано на малюнку. Пам'ятайте, що на деяких двигунах отвори для суміщення штифтів можуть знаходитись у положенні, відмінному від показаного на малюнку. Наприклад, положення "5 годин" для двигуна RHR (DW10BTED4). Якщо необхідно зняти болт розподільного валу, використовуйте відповідний інструмент для утримання шківа, щоб утримувати шків, а не стопорний штифт B.
C: Фіксатор маховика
Використовується для блокування колінчастого валу у заблокованому положенні. Вставте в маховик через отвір для синхронізації передньої частини блоку двигуна, як показано на малюнку. (Малюнок) Ніколи не використовуйте C, щоб затягти або послабити болт шківа.
D: Натягувач ременя допоміжного приводу
Стопорний штифт 4мм
Використовується для блокування натягувача ременя допоміжного приводу у прибраному положенні, як показано на малюнку.
E: Затискач для ременя ГРМ
Використовується для встановлення нового ременя. При установці нового ременя завжди починайте з шківа колінчастого вала і використовуйте утримуючий затискач E , щоб утримувати ремінь на місці, одночасно надягаючи ремінь на інші шківи.

F: Інструмент для утримання маховика
Утримує маховик і колінчастий вал у зборі, послаблюючи або затягуючи болт кріплення переднього шківа. Компонент F входить у зачеплення із зубами маховика з-під двигуна.

Не використовуйте інші інструменти для блокування, оскільки двигун може бути пошкоджений.

G: Інструмент регулювання натягувача ременя ГРМ
Використовується для натягу ременя ГРМ до необхідного натягу. Помістіть компонент G у квадратний привід натягувача та поверніть його проти годинникової стрілки, щоб збільшити натяг ременя (Рис.7).
Завжди перевіряйте дані виробника для правильного натягу. Використовуйте відповідний вимірювач натягу.
H: Знімач/екстрактор шківа колінчастого валу
Допомагає зняти шків колінвалу.
Всі різьби (установлювальні гвинти плюс силовий гвинт) повинні бути добре змащені, щоб уникнути пошкодження різьблення під час використання та при натягу
I: Стопорний штифт натягувача кулачкового ременя
Використовується для фіксації підпружинених натягувачів у їх повністю втягнутому положенні для полегшення зняття та встановлення ременя.
J: Засіб централізації шківа колінчастого валу
Встановіть компонент J, як показано, щоб переконатися, що шків колінчастого валу центрований на валу (вирівняний з канавкою, вставте J в положення з обох боків шпонки колінчастого валу) і встановіть ремінь, починаючи з шківа розподільчого валу, використовуючи компонент K, щоб утримувати ремінь у місце (див. рис. 11). Встановіть ремінь у наступному порядку: напрямний ролик, колінчастий вал, водяний насос, натягувач (двигуни RHR/RHA тощо)
K: Затискач ременя ГРМ
Використовується разом з компонентом J для утримання ременя на місці під час встановлення нового ременя на інші шківи. Чи не перетягуйте.
L: Допоміжний інструмент для блокування натягувача ременя та шатуна
Компонент L має дві можливі функції залежно від коду двигуна (див. дані виробника). На рис. 12А показаний компонент L, що використовується для блокування пружинного натягувача кулачкового ременя повністю втягнутому положенні. На рис. 12В показаний компонент L, що використовується для централізації шківа колінчастого валу для двигунів RHY/RHZ; Компонент L всувається в ліву частину канавки шківа колінчастого валу вздовж паза шпонкового колінчастого валу.

 

Читати далі
Згорнути
Клас Напівпрофесійний
Об'єм двигуна 1,0 л
Об'єм двигуна 1,1 л
Об'єм двигуна 1,4 л
Об'єм двигуна 1,5 л
Об'єм двигуна 1,6 л
Об'єм двигуна 1,7 л
Об'єм двигуна 1,8 л
Об'єм двигуна 1,9 л
Об'єм двигуна 2,0 л
Об'єм двигуна 2,1 л
Об'єм двигуна 2,2 л
Об'єм двигуна 2,5 л
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!

Про виробника
Quatros
Quatros
Наша компанія була заснована у 1991 році. З самого початку своєю діяльністю вона постачала обладнання для майстерень та діагностичних центрів. Наша пропозиція, по-перше, досить невелика, з кожним роком ставала все ширша і всебічна. З 1993 року наш... Докладніше...