Комплект для демонтажу високого тиску HYUNDAI/KIA - QS10701
дизельні двигуни CRD об'ємом 1,1; 1,4; 1,5; 1,6; 1,7, оснащені двигунами Hyundai та KIA
- Matrix 2001 to 2011
- Accent/Excel 2002 to 2015
- Getz 2003 to 2009
- i10 2008 to 2010
- Elantra 2007 to 2010
- i30 2007 to 2016
- i20 2009 to 2016
- ix35 2010 to 2016
- ix20 2010 to 2015
- i40 2011 to 2016
- i20 Coupe 2015 to 2016
- Cerato 2004 to 2007
- Rio 2005 to 2016
- Picanto 2004 to 2011
- Cee'd 2007 to 2016
- Pro-Cee'd 2008 to 2016
- Soul 2009 to 2014
- Venga 2009 to 2015
- Sportage 2010 to 2016
- Carens 2010 to 2016
- Optima 2011 to 2015
- 1.1 D3FA; D3FA (U2); D3FF
- 1.4 D4FC (U1); D4FC (U2)
- 1.5 D3EA; D4FA-L; D4FA; D4FA-H
- 1.6 D4FB-H (U1); D4FB (U1); D4FB-L (U1); D4FB (U2); D4FB-L (U2); D4FB-H (U2); D4FB
- 1.7 D4FD (U2); D4FD-L (U2); D4FD-H (U2); D4FD
Доступ до ланцюга приводу двигуна вимагає зняття масляного піддону, якому значною мірою допомагає використання роздільника (OEM09215-3C000)
- Зніміть кріплення паливного насоса.
- Зніміть кріпильну гайку зірочки насоса.
- Вставте корпус знімка (A) у зірочку.
- Ослабте гвинти (D) і встановіть знімну пластину (C) над компонентом A.
- Затягніть гвинти (D) у заглиблення на корпусі шківа (A).
- Вийміть паливний насос із зірочки насоса, затягнувши затяжний гвинт (B).
Клас
Напівпрофесійний
Аналоги
Про виробника

Quatros
Наша компанія була заснована у 1991 році. З самого початку своєю діяльністю вона постачала обладнання для майстерень та діагностичних центрів. Наша пропозиція, по-перше, досить невелика, з кожним роком ставала все ширша і всебічна.
З 1993 року наш... Докладніше...