Набір фіксаторів GM, OPEL 16v 1.6 і 1.8 Z G02859 GEKO - G02859
Набір інструменту G02859 GEKO для двигунів GM з ремінним приводом 16v 1.6 та 1.8 Z та кодами двигунів A, знайдений у Opel, Chevrolet, Fiat та Alfa Romeo 2003 - 2012.
Додаткова інформація
- Набір фіксаторів GM, OPEL 16v 1.6 та 1.8 Z , встановлених на Vauxhall/Opel та інших транспортних засобах 16v 1.6 та 1.8
- Додатки: Astra-G | H | Corsa-D | Insignia | Mervia | Signum | Vectra-C | Zafira-B 2003-2011
- Також підходить Chevrolet Cruze, Orlando 1.4 | 1.6 | 1.8 та Fiat Croma, Alfa Romeo 159 з двигунами 939A4.000
- Інструкції включені
Марка, Модель, Рік | Варіант | Код двигуна | ||
Chevrolet | Cruze | 2009 TO 2015 | T | 1,6 |
Aveo | 2011 TO 2015 | GTC VVT Turbo | LXV/F16D4 | |
Opel/Vauxhall | Insignia | 2008 TO 2013 | VVT Turbo | LDE/F16D4 |
Corsa | 2007 TO 2014 | Turbo | LLU/A16LET | |
Astra | 2003 TO 2015 | SRi/Turbo | A16LEL | |
Zafira | 2005 TO 2015 | OPC | A16LER | |
Mokka | 2012 TO 2015 | OPC Nurburgring | A16LES | |
Meriva-A | 2006 TO 2010 | OPC/VXR | A16XER | |
Vectra-C | 2006 TO 2008 | Turbo OPC/VXR | A16XNT | |
Saab | 9-5 | 2010 TO 2012 | VXR Nurburgring | LDE/A16XER |
ecoFLEX | LGE/A16XNT | |||
Turbo ecoFLEX CNG | Z16LET | |||
16V | Z16LER | |||
16V ecoFLEX | Z16LEL | |||
CNG ecoFLEX Turbo | Z16XEP | |||
Z16XE1 | ||||
Z16XER | ||||
Z16XNT |
КОМПЛЕКТАЦІЯ | ||||||
| ||||||
Позиція | OEM код - Opel | OEM код - Fiat | Найменування | |||
A | KM-6628-A | 2 000 012 000 | Фіксатор розподільного валу | |||
B | KM-6340 | 2 000 012 100 | Розбірний фіксатор зубчастих коліс (2) | |||
C | KM-6333 | Штифт для натягувача | ||||
D | KM-6625 | 2 000 012 800 | Фіксатор маховика | |||
E | KM-6349, KM 6130 | Штифт для натягувача | ||||
F | KM-911 | Стопор маховика |
ІНСТРУКЦІЯ | |
Приготування: • Зніміть праве переднє колесо • Зніміть підкрильник • Зніміть верхню кришку двигуна та кришку клапана. • Зніміть ремінь допоміжного приводу та, якщо необхідно, блок натягувача ременя допоміжного приводу. • У деяких випадках потрібне зняття правої опори двигуна (потрібна підтримка двигуна) | |
Компонент А Фіксатор розподільного валу Використовується для блокування розподільних валів незалежно від кулачкових шківів на двигунах із змінним фазним розподілом фаз. Він вставляється в пази розподільних валів, до яких здійснюється доступ після зняття розподільної коробки, як показано на малюнку. Компонент (A) встановлюється після компонента (B). | ![]() |
Компонент Б Інструмент для блокування шківа розподільчого валу Цей двокомпонентний інструмент використовується для встановлення та фіксації шківів розподільних валів на місці. Встановіть компонент (B) так, щоб позначки газорозподільного механізму були поєднані, як показано на малюнку. Переконайтеся, що позначка газорозподілу розподільного валу впускних клапанів встановлена правильно. Переконайтеся, що компонент (A) можна встановити на місце. | ![]() |
Компонент С Стопорний штифт натягувача Компонент (C) використовується для фіксації натягувача ременя ГРМ у втягнутому положенні, як показано на малюнку. | ![]() |
Компонент D - Інструмент для утримання маховика Компонент (D) - це інструмент, що утримує маховик, призначений для ковзання між блоком циліндрів і поверхнями піддона, зчіпляючись із зубчастим вінцем маховика, утримуючи колінчастий вал, поки затягнуті або ослаблені болти кріплення переднього шківа. Компонент (D) ковзає на місці, як показано на малюнку, та утримується на місці за допомогою болта кріплення двигуна, як показано. | ![]() |
Компонент E - Стопорний штифт Компонент F |
Клас
Напівпрофесійний
Об'єм двигуна
1,6 л
Об'єм двигуна
1,8 л
Аналоги
Про виробника

Geko
Geko початок діяльності компанії на польському ринку ще на рубежі 80-х і 90-х, набутий досвід і купа задоволених співпраці клієнтів дозволило їм запровадити у 2004 році свій власний бренд, основною метою якої з самого початку свого існування є отрима... Докладніше...