Пристрій для регулювання розвалу передніх коліс BMW 3-ї серії - 4006 JTC
Пристрій 4006 JTC застосовується для регулювання кута розвалу передніх коліс на автомобілях BMW (BMW).
Складається з трьох складових:
5 = 32 3 145 Шайба Примітка: Для регулювання розвалу передніх коліс.
6 = 32 3146 Шпіндель
7 = 32 3147 Гвинт з накатаною головкою
- Виставити кермо.
- Встановити сумарний кут повороту за допомогою сервісної функції "Пуско-налагодження/регулювання активного кермового керування" на "нуль".
- За потреби встановити фіксатор рульового колеса.
Автомобілі зі звичайним кермовим керуванням: У
становити рульове керування в положення для руху по прямій по мітках на ковпачку (1) і кермовому механізмі (2). Вирівняти кермо і закріпити його фіксатором.
Регулювання кута сходження коліс:
Очистити різьблення рульової тяги. Послабити гвинт (2). Повертаючи поперечну рульову тягу (3), встановити позитивне сходження відповідно до заданого значення (при необхідності утримувати наконечник (1) тяги від провертання). Затягнути гвинт (2). Момент затягування вказаний у
таблиці нижче
. При необхідності виправити положення чохла.
Регулювання кута розвалу:
Від'єднати тягу від чашки амортизатора. Зняти захисний ковпачок. Вивернути/вибити центруючий пальчик (1). Стиснутим повітрям видалити бруд у зоні верхньої опори амортизаційної стійки з нижньої сторони колісної ніші. Відвернути гайку (2).
Вставити пристрій 32 3 140 в отвір колісної ніші.
Примітка: При цьому положення шпинделя 32 3 146 має бути таким, щоб короткий кінець напрямної втулки (3) дивився вгору. Повернути на шпильку гайку 32 3 147. Замінити гайки (1). Навернути нові гайки до прилягання до контактної поверхні, не затягуючи. Повертаючи гайку(2)пристосування 32 3 140 встановити розвал відповідно до заданого значення. Затягніть гайки (1). Момент затягування 31 31 1AZ. Зняти пристрій 32 3 140.
Встановити нову гайку (1) та затягнути її.
Момент затягування вказаний нижче в таблиці.
Після регулювання:
Перевірити прямолінійність ходу автомобіля. При необхідності повторити регулювання кута сходження.
У жодному разі не допускається усунення змін у геометрії осі, викликаних аварією, за допомогою регулювання кута розвалу коліс!
Примітка: Кут розвалу та сходження коліс взаємопов'язані. Регулювання можна полегшити, якщо спочатку встановити кут сходження коліс. Вибивати або вивертати центруючий палець дозволяється лише в тому випадку, якщо після регулювання сходження кут розвалу знаходиться за межами допуску.
Тип різьблення Порядок затягування Величина 1AZ поперечна рульова тяга до зубчастої рейки E81/ZF, E87/ZF, E90/ZF, E91/ZF, E92/ZF, E93/ZF 110+10 Нм E81/TRW, E8 E90/TRW, E91/TRW, E92/TRW, E93/TRW 100+10 Нм 2AZ поперечна рульова тяга до наконечника поперечної рульової тяги E81, E87, E90, E91, E92, E93 M10 Замінити болт3 поворотній опорі E81, E87, E90/задній привід, E91/задній привід, E92/задній привід, E93 M14 Замінити гайку 165 Нм E90/повний привід, E91/повний привід, E92/повний привід M14 Замінити гайку 80 Нм 4AZ теплоізоляційний кожуха до балки переднього мосту. E90/повний привід, E91/повний привід, E92/повний привід M6 8 Нм
Про виробника
