Тестери витоку вихлопних газів

Набір для перевірки витоків СО2 (вихлопних газів) у систему охолодження. Може застосовуватися як для автомобілів із бензиновими так і дизельними двигунами.
За допомогою тестера вуглекислого газу можна визначити, чи потрапляють продукти згоряння палива в сорочку охолодження ДВЗ. Зазвичай витік продуктів згоряння виникає після перегріву двигуна, результатом чого може стати: перекоси головки циліндра, пошкодження прокладки (прогари) або тріщини в блоці циліндрів.
Принцип дії тестера:
Відпрацьовані гази, при попаданні в систему охолодження двигуна, накопичуються в радіаторі або розширювальному бачку. Тестер аналізує склад даної повітряної суміші. Показником несправності є зміна кольору контрольної рідини. Якщо протягом хвилини перевірки рідина стає жовтою, продукти згоряння потрапляють у сорочку охолодження ДВЗ.
Перевірка здійснюється під час роботи двигуна на холостому ходу. Тестер вставляється в заливну горловину бачка рідини, що охолоджує. Гази, що відпрацювали, при проникненні в систему охолодження двигуна, накопичуються в «повітряній подушці» радіатора або розширювального бачка. Тестер аналізує склад цього повітря, і тестова рідина змінює колір із синьо-блакитного на жовтий (для бензинових двигунів) та на зелений (для дизельних двигунів). Звичайний метод часто дає неправильний результат, оскільки присутні в повітрі частинки лугу можуть нейтралізувати ефект присутності CO2, показуючи що витоку немає, коли вона присутня. Ці частинки абсорбуються першою камерою тестера, яка діє як фільтр, дозволяючи тільки повітрі і CO2 досягати другої - верхньої камери. Якщо рідина у верхній камері змінює колір на жовтий або зелений, це факт, що свідчить про наявність CO2 в антифризі і відповідно прорив вихлопних газів в систему охолодження.
Місце розташування витоку визначається шляхом відключення однієї свічки запалювання за один раз, і проведення повторного випробування.
тестер для виявлення вихлопних газів у системі охолодження двигунів внутрішнього згоряння. Тестер може застосовуватися як для автомобілів із бензиновими так і дизельними двигунами. Тестер визначає чи потрапляють продукти згоряння палива в сорочку охолодження ДВЗ. Зазвичай витік продуктів згоряння відбувається через перекос головки циліндра, пошкоджені прокладки або тріщини в блоці циліндрів. За рівнем вмісту вихлопних газів можна припустити наявність мікротріщин в камері згоряння ДВС або щільності прокладки між блоком двигуна і головкою блоку циліндрів і т.п., що зазвичай свідчать про перегрівання двигуна та необхідність профілактичного технічного обслуговування.
перевірка здійснюється під час роботи двигуна на холостому ході. Тестер вставляється в заливну горловину бачка рідини, що охолоджує. Гази, що відпрацювали, при проникненні в систему охолодження двигуна, накопичуються в «повітряній подушці» радіатора або розширювального бачка. Тестер аналізує склад цього повітря, і тестова рідина змінює колір із блакитного на жовтий, за наявності CO2 у повітрі для бензинових двигунів, та на зелений, за наявності CO2 у повітрі для дизельних двигунів. Звичайний метод часто дає неправильний результат, оскільки присутні в повітрі частинки лугу можуть нейтралізувати ефект присутності CO2, показуючи що витоку немає, коли вона присутня. Ці частинки абсорбуються першою камерою тестера, яка діє як фільтр, дозволяючи тільки повітрі і CO2 досягати другої - верхньої камери. Якщо рідина у верхній камері змінює колір на жовтий або зелений, це факт, що свідчить про наявність CO2 в антифризі і відповідно прорив вихлопних газів в систему охолодження.
Ціна: 1 695 грн.
Ціна: 4 373 грн.
Ціна: 436 грн.
Ціна: 385 грн.
Ціна: 2 826 грн.