Компресометр для дизельних двигунів з прямим та непрямим упорскуванням, 19 предметів YATO YT-73072 - YT-73072
Професійний набір YATO YT-73072 призначений для вимірювання тиску стиснення циліндрів дизельних двигунів. Вимір може проводитися свічками розжарювання або інжектором. Використовується на автосервісі у професійних цілях для вимірювання компресії в двигунах легкових автомобілів, автофургонів та вантажівок, включаючи автомобілі з двигунами TDI, HDI, SDI, DTI, JTD, DID з прямим та непрямим упорскуванням.
- Діагностичний комплект для перевірки втрати компресії на автомобілях, фургонах та невеликих човнах з дизельними двигунами.
- Манометр із двома шкалами 0-1000 фунтів/кв. Дюйм/0-70 бар із системою швидкого з'єднання.
- Форсунки, комплект ущільнень та шайб, коліно 90 градусів та затискна пластина.
- Перехідники свічок розжарювання M10 | M12 | M14, а також перехідник дизельної форсунки M20.
- Визначити зношування: клапани | сідла | напрямні | поршневі кільця та головки циліндрів та прокладки.
BMW, Citroen, Fiat, Ford, Isuzu, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Volkswagen, Volvo та інші автомобілі
Цей метод є кращим методом випробувань, оскільки дозволяє уникнути пошкодження інжектора і забруднення паливної системи.
1. Запустіть двигун та прогрійтеся до нормальної робочої температури.
2. Вимкніть живлення від реле свічки підігрівача, зніміть свічку розжарювання з циліндра та встановіть відповідну заглушку.
3. При запуску двигуна зупиніть подачу палива, від'єднавши соленоїд паливного насоса, або вручну, використовуючи ручку PULL TO STOP. (Коли потрібні випробування, від'єднайте паливопровід від відповідної форсунки та надягніть пластиковий шланг на кінець, щоб перенаправити паливо у відповідний контейнер.
4. Підключіть вузол тестера до фіктивної свічки розжарювання.
5. Щоб повторити випробування на тому ж циліндрі, можна скинути манометричний тиск, натиснувши кнопку запобіжного клапана.
6. Щоб повторити перевірку на інших циліндрах, заглушіть двигун і, при необхідності, підключіть.
Порівняння показань тиску для кожного циліндра є кращим орієнтиром для стану клапанів або поршневих кілець, ніж випробування з одним циліндром.
1. Прогрійте двигун до нормальної робочої температури.
2. Зніміть інжектор. Надягніть пластикову трубку на паливопровід, щоб перенаправити паливо у відповідний контейнер.
3. Якщо потрібно перевірити стартер, переконайтеся, що батарея повністю заряджена, оскільки це може вплинути на результати.
4. Переверніть двигун, щоб очистити порт
5. Встановіть правильну заглушку форсунки на місце за допомогою затискної пластини, щоб забезпечити герметичність поверхонь, що сполучаються.
НЕ ЗАКЛЮЧАЙТЕ
6. Підключіть вузол тестера до заглушки форсунки.
7. Запустіть або переверніть двигун і виконайте тестування, зчитуючи показання компресії цього циліндра.
8. Щоб повторити випробування на тому ж циліндрі, можна скинути манометричний тиск, натиснувши кнопку запобіжного клапана.
9. Щоб повторити перевірку на інших циліндрах, заглушіть двигун і за потреби знову підключіть.
Перевірте показання тиску для кожного циліндра відповідно до специфікації, встановленої виробником двигуна або транспортного засобу у посібнику з ремонту.
Крім того, порівняйте показання тиску для кожного циліндра з усіма іншими циліндрами.
Якщо тиск відрізняється від зазначеного значення більш ніж на 44 фунти/кв. Дюйм, двигун несправний. Більшість дизельних двигунів повинні показувати тиск близько 308 фунтів на квадратний дюйм, але для отримання точних технічних характеристик зверніться до посібника з ремонту виробника.
Про виробника
