Вимірювач тиску компресії в дизельних двигунах, 16 предметів YATO YT-7307 - YT-7307
Професійний дизельний компресометр YATO призначений для вимірювання компресії в дизельних двигунах.
Комплект для тестування компресії дизельного двигуна, YATO YT-7307 є комплексним набором інструментів для перевірки стану дизельних двигунів на більшості автомобілів і невеликих човнів, оснащених дизельними двигунами.
Він перевіряє втрати на стиск у результаті зносу клапанів і сідел клапанів, направляючих клапанів, поршневих кілець, головки циліндрів та ущільнень.
Широкий асортимент адаптерів свічок розжарювання та форсунки для перевірки компресії дизельних двигунів.
- Діагностичний комплект для перевірки втрати компресії на автомобілях, фургонах та невеликих човнах з дизельними двигунами.
- Манометр із двома шкалами 0-1000 фунтів/кв. Дюйм/0-70 бар із системою швидкого з'єднання.
- Форсунки, комплект ущільнень та шайб, коліно 90 градусів та затискна пластина.
- Перехідники свічок розжарювання M10 | M12 | M14, а також перехідник дизельної форсунки M20.
- Визначити зношування: клапани | сідла | напрямні | поршневі кільця та головки циліндрів та прокладки.
![]() |
А | Манометр у зборі | 560 | 83 | 0-1000 psi/0-70Kgcm |
1 | Заглушка Stanadyne | 112 | Немає даних | 19 |
2 | Заглушка форсунки | 114 | Немає даних | 21 |
3 | Адаптер свічки розжарювання | 114.5 | M10 x 1.25 | |
4 | Адаптер свічки розжарювання | 119 | M10 x 1.0 | |
5 | Адаптер свічки розжарювання | 73.5 | M10 x 1.25 | |
6 | Адаптер свічки розжарювання | 54 | M12 x1.25 | |
7 | Адаптер свічки розжарювання | 72 | M14 x1.25 | |
8 | Заглушка форсунки | 78 | M20 x 1.5 | |
9 | Заглушка форсунки | 64 | M24 x 2.0 | |
10 | Затискна пластина | 63.5 | 25 | 17 |
11 | 90 ° Коліно |
BMW, Citroën, Dacia, Daihatsu, Fiat, Ford, Isuzu, Land Rover, Leyland Daf, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Vauxhall, Volkswagen, Volvo
1 | Ford Transit |
2 | Ford Transit |
4 | General Motors | Isuzu | Land Rover |
6 | Alfa Romeo | Bedford | BMW | Citroen | Fiat | Форд | Mercedes-Benz | Opel Peugeot Renault | Seat | Vauxhall |
7 | Citroën | Fiat | Land Rover | Opel |
9 | Audi | Citroen | Форд | Mercedes-Benz | Opel | Peugeot | Renault | Vauxhall Volkswagen | Volvo |
Перевірте стан акумулятора перед перевіркою на прокручування. Приблизно 8-10 циклів запуску має бути достатньо визначення тиску в циліндрі. Для проведення випробувань запустіть двигун і, при необхідності, виконайте випробування на стиск на холостому ходу або повних обертах.
Цей метод є кращим методом випробувань, оскільки дозволяє уникнути пошкодження інжектора і забруднення паливної системи.
1. Запустіть двигун та прогрійтеся до нормальної робочої температури.
2. Вимкніть живлення від реле свічки підігрівача, зніміть свічку розжарювання з циліндра та встановіть відповідну заглушку.
3. При запуску двигуна зупиніть подачу палива, від'єднавши соленоїд паливного насоса, або вручну, використовуючи ручку PULL TO STOP. (Коли потрібні випробування, від'єднайте паливопровід від відповідної форсунки та надягніть пластиковий шланг на кінець, щоб перенаправити паливо у відповідний контейнер.
4. Підключіть вузол тестера до фіктивної свічки розжарювання.
5. Щоб повторити випробування на тому ж циліндрі, можна скинути манометричний тиск, натиснувши кнопку запобіжного клапана.
6. Щоб повторити перевірку на інших циліндрах, заглушіть двигун і, при необхідності, підключіть.
Порівняння показань тиску для кожного циліндра є кращим орієнтиром для стану клапанів або поршневих кілець, ніж випробування з одним циліндром.
У комплект входить прецизійний датчик, що відповідає BS 1780, з діапазоном 0 – 1000 фунтів на квадратний дюйм та 0 – 70 кг/см. Він має гумовий кожух для міцності та захисту від пошкоджень. Датчик включає випускний клапан, що дозволяє проводити повторні випробування, не знімаючи датчик.
Асортимент заглушок форсунок та свічок розжарювання охоплює більшість європейських та японських автомобілів, які підключені до датчика за допомогою швидкознімної системи.
ВАЖЛИВО: Завжди надягайте захисні окуляри під час використання комплекту випробувань.
1. Прогрійте двигун до нормальної робочої температури.
2. Зніміть інжектор. Надягніть пластикову трубку на паливопровід, щоб перенаправити паливо у відповідний контейнер.
3. Якщо потрібно перевірити стартер, переконайтеся, що батарея повністю заряджена, оскільки це може вплинути на результати.
4. Переверніть двигун, щоб очистити порт
5. Встановіть правильну заглушку форсунки на місце за допомогою затискної пластини, щоб забезпечити герметичність поверхонь, що сполучаються.
НЕ ЗАКЛЮЧАЙТЕ
6. Підключіть вузол тестера до заглушки форсунки.
7. Запустіть або переверніть двигун і виконайте тестування, зчитуючи показання компресії цього циліндра.
8. Щоб повторити випробування на тому ж циліндрі, можна скинути манометричний тиск, натиснувши кнопку запобіжного клапана.
9. Щоб повторити перевірку на інших циліндрах, заглушіть двигун і за потреби знову підключіть.
Перевірте показання тиску для кожного циліндра відповідно до специфікації, встановленої виробником двигуна або транспортного засобу у посібнику з ремонту.
Крім того, порівняйте показання тиску для кожного циліндра з усіма іншими циліндрами.
Якщо тиск відрізняється від зазначеного значення більш ніж на 44 фунти/кв. Дюйм, двигун несправний. Більшість дизельних двигунів повинні показувати тиск близько 308 фунтів на квадратний дюйм, але для отримання точних технічних характеристик зверніться до посібника з ремонту виробника.
Про виробника
