Пристрій для заміни сальника колінвала на дизельних двигунах VW T10134 VW - Аренда 4807 JTC

  • Лідер продажу!
    Пристрій для заміни сальника колінвала на дизельних двигунах VW T10134 VW
Виробник: JTC
Доступність: На складі
Артикул: Аренда 4807 JTC
Код товару: Аренда 4807 JTC

  • Ціна: 1 839 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

У нашому інтернет магазині Форс Авто є можливість взяти на прокат, в оренду Пристрій для заміни сальника колінвала на дизельних двигунах T10134 VW

  • У зв'язку з тим що ціни на спецінструмент бувають не зовсім бюджетні і б'ють по кишені навіть для стредних СТО і як наслідок подорожчанням ремонту клієнту - компанія Форс Авто пропонує спецінструмент в оренду, тобто ви просто користуєтеся інструментом терміном три дні, який купуєте за ціною в рази нижче і це значно знижує вартість роботи.
  • Умови оренди можна дізнатися тут

Інструмент для встановлення ущільнення колінчастого валу
Код інструменту OEM: T10134

Цей інструмент для встановлення ущільнення колінчастого валу спеціально розроблений для Volkswagen Golf, Touran та Audi A3 4. Він також підходить для інших чотирициліндрових дизельних двигунів, включаючи 1.4i Turbo, 1.4/1.6 Direct Injection (Petrol), 1.9/2.0 SDI, 2.0 ТДІ. 2.0 Common Rails (Дизель).

Інші необхідні інструменти:

  • Динамометричний ключ 5-60Нм
  • 3 х шестигранних болтів М6 х 35 мм
  • Датчик Верньє (або прямий край та щупи).
Зняття корпусу ущільнення коленвала
Торцеве масляне ущільнення маховика є складовою корпусу масляного ущільнення і датчика швидкості і поставляється з новим кільцем зубчастим. Якщо сальник пошкоджено, необхідно замінити всю збирання. Цей інструмент для встановлення ущільнення колінчастого валу необхідний для притискання нового корпусу ущільнення у зборі. Зверніть увагу, що видалення масляного ущільнення також призведе до видалення зубчастого кільця з кінця коленвала, і необхідно дотримуватися обережності, щоб встановити кільце в його точне положення.
Зніміть маховик або приводну пластину (якщо застосовується).
Встановити двигун на ВМТ.
Зніміть піддон.
Від'єднайте джгут проводів від датчика частоти обертання двигуна на корпусі масляного ущільнення (СТРІЛКА ), потім відкрутіть і зніміть датчик і зберіть гумову втулку.
Викрутіть болти корпусу і зніміть їх. Відмовтеся від болтів, оскільки нові повинні використовуватися при складанні.

Вузол корпусу ущільнення віджимається за допомогою трьох болтів М6 , повернутих у передбачені різьбові отвори (СТРІЛКИ ).
Вкрутіть болти по черзі (максимум на півоберта для кожного болта) у корпус ущільнення та стягніть корпус ущільнення разом із зубчастим кільцем датчика з колінчастого валу.
Кріплення корпусу ущільнення в зборі з кільцем настанови до інструменту для встановлення.

Поступове використання нового покоління ущільнювальних корпусів з тефлоновим ущільненням (тефлон). Ущільнювальний корпус з пружинним кільцем буде, як і раніше, доступний як запасна частина. При встановленні нового ущільнення/корпусу будьте обережні при використанні того ж типу, що і знятий.

  • Ущільнення/корпус з кільцем ущільнювача з ПТФЕ оснащене опорним кільцем для ущільнювальної кромки; це опорне кільце виконує функцію фітингу рукава та не може бути видалено перед монтажем.
  • Ущільнювальний корпус та кільце відправника не повинні відокремлюватися або переміщатися після виймання з упаковки.
  • Кільце із зубцями ущільнювального корпусу із пружинним кільцем має еластомірне покриття на поверхні ущільнення колінчастого валу. Це покриття ніколи не повинно вступати в контакт із брудом чи жиром.
  • Кільце з зубами утримується у своєму настановному положенні за допомогою настановного штифта (F на схемі) на інсталяційному інструменті.
  • Ущільнювальний корпус та ущільнення - це одне ціле і повинні замінюватись тільки разом з кільцем відправника.
  • Інсталяційний інструмент зберігає своє положення установки на колінчастий вал за допомогою направляючого штифта (E на схемі), який вставляється в отвір для різьблення в приводній пластині.

Візьміть велику шестигранну гайку B безпосередньо перед затискними поверхнями A різьбового шпинделя. Прикріпіть інсталяційний інструмент 4807JTC до лещат (затискні поверхні A на різьбовому шпинделі). Притисніть корпус C вниз так, щоб він лежав на великій шестигранній гайці B (стрілка). Закручуйте велику шестигранну гайку вгору по різьбовому шпинделю, доки внутрішня частина інструменту не вирівняється з корпусом інструменту.

Перед встановленням нового корпусу ущільнення переконайтеся, що отвір у розподільчому кільці поєднаний з міткою ВМТ на корпусі ущільнення. Пластиковий затискач (СТРІЛКА) утримує кільце у правильному положенні, його необхідно видалити. Установковий отвір A на розподільчому кільці C повинен збігатися з міткою ВМТ B на корпусі ущільнення.
ПРИМІТКА: Кільце не можна виймати з корпусу ущільнення або повертати.
Помістіть корпус ущільнення лицьовою стороною донизу на чисту плоску поверхню.
Натисніть ущільнення кільця А вниз у напрямку стрілки , доки вона не впирається в плоску поверхню.
Верхній край кільця та передній край корпусу ущільнення повинні бути поєднані (стрілки ).
Помістіть корпус ущільнення передньою стороною на інструмент для встановлення - переконайтеся, що інсталяційний штифт A інструмента можна вставити в отвір B . Притисніть корпус ущільнення та опорне кільце для ущільнення губ B до поверхні інструменту установника 4807 JTC шляхом затягування трьох гвинтів з накатаною головкою A , таким чином, щоб штифт не міг вислизнути з кільцевого отвори.
ПРИМІТКА. Переконайтеся, що корпус ущільнення лежить на інструменті ПРИМІТКА. Під час встановлення корпусу ущільнення переконайтеся, що зубчасте кільце зафіксовано в інсталяційному інструменті.

Кріплення інсталяційного інструменту з корпусом ущільнення до фланця колінчастого валу.

На фланці колінвала не повинно бути олії та мастила.
Перевірте, що двигун все ще на ВМТ.
Прикрутіть велику шестигранну гайку B до кінця шпинделя.
Натискайте на різьбовий шпиндель інсталяційного інструмента 4807 JTC у напрямку стрілки, доки велика шестигранна гайка B не впорається в корпус установника A .
Поєднайте плоску сторону інсталяційного інструменту 4809 з боку піддону ущільнювальної поверхні картера та новий корпус ущільнення у зборі над колінчастим валом та на блок циліндрів.


Вставте напрямний штифт (у разі бензинових або дизельних двигунів) в отвір у колінвалі. Це гарантує, що кільце ГРМ досягне своєї остаточної позиції установки Закріпіть інструмент і новий корпус ущільнення в зборі на фланці колінвала за допомогою болтів із шестигранною головкою A .
Щоб направити корпус ущільнення, поверніть два болти M6 X 35 мм у блок циліндрів.

ПРИМІТКА. Направляючий штифт для дизельних двигунів (права ручка) не повинен вставлятись у різьбовий отвір коленвала на бензинових двигунах (і навпаки).

ПРИМІТКА. Вкрутіть болти з шестигранною головкою A у фланець колінчастого валу (приблизно на 5 повних обертів).


Затягніть велику шестигранну гайку інсталяційного інструменту 4807 JTC до 35 Нм, притискаючи зубчасте кільце до колінчастого валу.
Після затягування шестигранної гайки між корпусом ущільнення та блоком циліндрів має бути невеликий повітряний зазор.
Прикрутіть велику шестигранну гайку E до кінця шпинделя.
Зніміть два напрямні болти A із блоку циліндрів.
Викрутіть три гвинти з накатаною головкою B із корпусу. Зняти кільця ущільнювача підтримки губ, а потім видалити інсталяційний інструмент 4807 JTC.

Примітка: Якщо ущільнення корпусу має кільце ущільнювача з PTFE, повністю приберіть інструмент і зніміть опорне кільце кромкою ущільнювача.

На колінчастому валу в потрібному положенні знаходиться зубчасте кільце, між фланцем колінчастого валу A і кільцем розподільчого валу B є зазор -a- = 0,5 мм.

Встановити манометр на фланець коленвала.
Виміряйте відстань -a- між фланцем колінвала та розподільним кільцем. Це також можна перевірити за допомогою прямої кромки, розташованої поперек фланця колінчастого валу, і датчика (ів) щупа, що використовується для вимірювання зазору.
Якщо розмір -a- занадто малий, натисніть на кільце синхронізації повторно.
Якщо розмірність -a- вірна:
Встановіть нові болти корпусу.
Затягніть ці нові болти корпусу з моментом 15 Нм в альтернативній та діагональній послідовності.

Вставте датчик частоти обертання колінчастого валу і затягніть болт кріплення до 5 Нм .
Встановіть відстійник.
Встановіть проміжну пластину.
Встановіть на місце маховик/привідну пластину за допомогою нових болтів. Затягнути болти кріплення моментом 60 Нм + чверть обороту (90˚).
Повторне перепресування кільця (за потреби)

Знову прикріпіть інструмент до фланця колінчастого валу, використовуючи болти з шестигранною головкою A .

Вручну затягніть ці болти.
Вставте інсталяційний інструмент рукою на ущільнювальний фланець.

Накрутіть велику шестигранну гайку E на різьбовий шпиндель рукою, доки вона не доторкнеться до корпусу інструменту C .

Затягніть велику шестигранну гайку А до 40 Нм за допомогою динамометричного ключа.

Знову перевірте положення кільця ГРМ на колінвалі.
Якщо розмір -a- знову занадто малий, затягніть велику шестигранну гайку E до 45 Нм за допомогою динамометричного ключа та знову перевірте положення настановного кільця ГРМ на колінвалі.

Оригінальний номер ОЕМ: T10134.

Габаритні розміри: 150/150/150 мм (Д/Ш/В)

Вага: 2000 гр.

Читати далі
Згорнути
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!


Про виробника
JTC
JTC
JTC Auto Tools — країна виробник ТАЙВАНЬ JTC професійний інструмент для ремонту та обслуговування автомобілів, мотоциклів, квадроциклів та багато іншої техніки. Продукція JTC виготовляється з високоякісних матеріалів під строгим контролем на... Докладніше...