Компресор поршневий з ремінним приводом, Vрес=100л, 360л/хв, 380V, 2,2кВт FIAC AB100-360-380-СНД - AB100-360-380-СНГ

Виробник: FIAC
Доступність: Предзамовлення
Артикул: AB100-360-380-СНГ
Код товару: AB100-360-380-СНГ

  • Ціна: 16 884 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Компресор FIAC AB100-360-380-СНГ - це ремінний, професійний компресор призначений для шиномонтажних та ремонтно-будівельних робіт, а також на дачі та в гаражі. На компресорі встановлений італійський поршневий блок від FIAC - АВ-360, що гарантує компресору безвідмовну роботу при інтенсивній роботі. Компресор вироблятиметься на території СНД з італійських комплектуючих.

 

Технічні особливості:

  • чавунний поршневий блок FIAC;
  • візуальний контроль тиску в ресивері та на вихід (манометри);
  • регулювання тиску на виході;
  • візуальний контроль олії в компресорі (оглядове вікно);
  • електромеханічний блок керування тиском у ресивері;
  • запобіжний механічний клапан високого тиску;
  • дренажний клапан для зливу конденсату;
  • швидкознімний роз'єм підключення інструменту;
  • зручна рукоятка для переміщення компресора;
  • змінний повітряний фільтр;
  • колеса та упори в комплекті. 

    Характеристика:

  • Тип – поршневий компресор з ремінним приводом
  • Об’єм ресивера – 100 л
  • Продуктивність – 360 л/хв
  • Потужність двигуна – 2,2 кВт
  • Напруга живлення – 380 В (трифазна)
  • Максимальний тиск – 10 бар
  • Кількість циліндрів – 2
  • Ступені стиснення – 1
  • Частота обертання – приблизно 1050 об/хв
  • Тип охолодження – повітряне
  • Привід – ремінний
  • Мобільність – пересувний (колеса + ручка)
  • Рівень шуму – помірний
  • Країна виробництва – СНД (за технологією FIAC, Італія)

 

Читати далі
Згорнути
Живлення 380В
Об'єм ресивера 100
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!

Про виробника
FIAC
FIAC
Сорок років тому, в 1977 році пан Романо Луккі створив компанію «Італійська фабрика повітряних компресорів» (FIAC). Багатий досвід і знання в галузі виробництва компресорного обладнання, дозволили йому всього за кілька років перетворити FIAC н... Докладніше...