Пристрій для заміни сальників паливних форсунок BMW - 4388 JTC
4388 JTC - це набір допоміжних пристроїв, що дозволяють оператору правильно встановити тефлонове ущільнення (кільце) на інжектор паливний BMW перед встановленням паливного інжектора на головку циліндрів.
Додаткова інформація
- Монтаж/демонтаж ущільнення паливної форсунки BMW
- Застосовується на двигунах N13, N14, N18, N20, N26, N43, N55, N63, N74, S55, S63, B38, B48
- Матеріал тефлонового ущільнення призначений для розширення після встановлення в отвір інжектора для забезпечення ефективного ущільнення
- До комплекту входять два комплекти допоміжних пристроїв OEM 130190 та 130280.
- Два різні методи усадки тефлонового ущільнення, залежно від коду двигуна і типу встановленої форсунки.
КОМПОНЕНТИ
Назва | OEM номер | |
A | Інструмент для видалення пломб | 13 0191 |
B | Установчий конус | 13 0283 |
C | Установчий конус | 13 0195 |
D | Монтажний аксесуар | 13 0281 |
E | Конічна монтажна втулка № 1 (покрита кадмієм) | 13 0192 |
F | Конічна монтажна втулка № 2 (чорна) | 13 0193 |
G | Конічна монтажна втулка № 3 (чорна) | 13 0194 |
H | Конічний монтажний інструмент | 13 0282 |
Зняття тефлонового ущільнення:
Див. Рис. 1. Перед заміною інжектора замініть тефлонову прокладку
та сепаратор . П Тефлонова прокладка, яка була нагріта один раз під час роботи двигуна, не може бути повторно використана і повинна бути замінена перед повторним встановленням інжектора.Перед заміною тефлонової прокладки руки та робоча поверхня повинні бути чистими та не містити масла чи інших забруднень.
Використовуйте інструмент для зняття прокладки , щоб прорізати та зняти тефлонову прокладку .
Установка нової тефлонової прокладки:
Через велику кількість кодів двигуна, що охоплюються цим комплектом, будь ласка, зверніться до даних OEM для конкретного застосування, щоб визначити, які компоненти використовувати.
Далі,
або використовують залежно від коду двигуна та типу вбудованої форсунки.
1. Натисніть на тефлонове ущільнення легким натисканням на монтажний конус
. Не торкайтеся тефлонової прокладки нігтями. не використовуйте мастило.
[Тор 2. Помістіть монтажний конус проти інжектора, стежачи за тим, щоб не торкатися наконечника форсунки.
Дивіться малюнок 4:
1. Надягніть нове тефлонове ущільнення на монтажний конус і на інжектор, доки воно не ввійде в поглиблення. Не використовуйте мастило.
[Тор 2. Конічні монтажні втулки (
E, F
та
) тепер використовуються для повернення розширеного тефлонового ущільнення до його монтажних розмірів. Не використовуйте мастило. 3. Спочатку надягніть монтажну втулкуE
(великий отвір для ущільнення) на форсунку. Потім видаліть
4. Тепер надягніть монтажну втулкуF
(великий отвір для ущільнення) на форсунку. Потім видаліть
5. Тепер надягніть монтажну втулкуG
(великий отвір для ущільнення) на форсунку. Тримайте
на інжекторі, доки ви не будете готові встановити інжектор у головку циліндрів. Після видалення тефлонове ущільнення починає розширюватися. Отже, інжектор має бути встановлений протягом 10 хвилин після зняття .
Метод 2
Як видно на малюнку 5:
1. Обережно вставте тефлонове ущільнення в конус (
B
). Не торкайтеся нового тефлонового ущільнення нігтями.
не використовуйте мастило.[Тор 2. Встановіть конус
B
на інжектор, намагаючись не торкатися кінчика інжектора. Конус зупиниться в отворі ущільнення.
Як видно малюнку 6:
D
) вставте тефлонове ущільнення в поглиблення валу інжектора. Не використовуйте мастило.
[Тор 2. Зніміть аксесуар
.3. Щоб зняти інсталяційний конус, потягніть кільце фітинга
до ручки.4. Щоб повернути розширене тефлонове ущільнення до його розмірів, використовуйте конічний монтажний інструмент (
). Не використовуйте мастило.5. Вставте аксесуар
якнайбільше в інжектор.6. Зніміть аксесуар
, а потім замініть інжектор у головці циліндрів.
Запобіжні заходи
• Ознайомтеся з інструкціями та рекомендаціями виробника щодо встановлення форсунок.
• При повторній установці важливо дотримуватися правильного порядку затягування та моментів затягування, зазначених виробником. Зверніться до технічної документації виробника.• Прагніть працювати в абсолютно чистому середовищі під час проведення ремонтних робіт на паливних системах високого тиску.
• Слідкуйте за тим, щоб у систему не потрапили жодні частинки чи забруднення.
• Видаліть всі сліди бруду або забруднень перед видаленням паливопроводів або інших компонентів; очистити осі форсунок.
• Використовуйте лише тканини, які не залишають ворсу (ризик забруднення).
• Закрийте всі отвори в системі палива пробками або захисними кришками.
Про виробника
