Пневматичний зворотний молоток для зняття дизельних форсунок 24ед. 6221 JTC - 6221 JTC
Пневматичний зворотний молоток 6221 JTC призначений для вилучення форсунок, які щільно та крепко сидять в посадковому місці, даний інструмент дозволяє без зусиль дістати форсунку з колодязів головки блоку циліндра дизельного двигуна. Пневматичний знімач зворотної ударної дії , застосовується для зняття дизельних форсунок, що мають сліди закисання, закоксовування, прогоряння кілець тощо. Знімач дуже зручний в роботі як в обмеженому підкапотному просторі непросредсвенно на автомобілі - так і з розібраним двигуном, завдяки невеликим габаритам. Застосовується для більшості видів форсунок Bosch, Denso, Delphi, Siemens.
Для дуже ефективного зняття дизельних форсунок та роботи даного зворотнього молотка , потрібна наявність стисненого повітря з тиском 7-10 бар
Бажана наявність лубрикатора, що змащує деталі пневматичного молотка всередині.. У разі відсутності даного лубрикатора, можливе змащення частин молотка шляхом періодичного заливання невеликої кількості олії через отвір у верхній кришці, наприклад один раз перед почтаком роботи влити 5-10 грам ммасла через повітряний отвір. (частина оливи на початку роботи знімача дизельних форсунок буде викинута назовні потоком повітря).
- Робочий тиск макс, БАР: 6 - 7,5
- Матеріал знімача СRVM і CRV сталь
- Повітряний вентиль так
- Кількість адаптерів у комплекті 14
- Загальна вага - 6кг
- Вага молотка - 3,1 кг
- Хід поршня 12мм
- Гарантія 12 міс.
- Розміри адаптера: M8, M10, M12, M14, M16, M17, M18, M20, М22, М25, М26, М27, М29, М31.
- Розмір пневматичного знімача: M14xP1,5.
- Необхідно підключити до джерела повітря з тиском 0,5-0,8 бар.
- Підходить для форсунок Bosch, Delphi, Denso, Siemens CR, які мають електромагнітну котушку або різьбове з'єднання.
Порядок та підготовка до роботи з молотком
1. Встановлення молотка
Пневматичний зворотний молоток- Знімач накручується безпосередньо на штуцер форсунок DELPHI (різьба М14х1,5), що буде зніматися, або через самі адаптери, що комплектується молоток, на внутрішнє різььове зїєднання корпусу форсунок BOSCH чи DENSO і важливо: з демонтованимим електромагнітами.
2. Подача повітря
До штуцера форсунки молотка , під'єднується шланг стисненого повітря. Після подачі стисненого повітря, зворотній молоток починає працювати в режимі зняття - виштовхуючи форсунку з посадкового колодязя.
3. Контролюємо процес
Рекомендуємо уникати надміру різкої подачі стисненого повітря та відкривати повітряний кран плавно, для уникнення виходу пристрою чи форсунок з ладу. Силу ударів та частоту зворотнього молотка, можна регулювати за допомогою крана на магістралі.
4. Рух форсунки
Обов'язково контролюємо хід роботи молотка та зняття форсунки. Після нявності здвигу форсунки з посадкового місяця, слід перекрити краном повітря та і чекаючи повного виходу форсунки з колодязя - дістати її руками.
Про виробника
