Пневматичний зворотній молоток для зняття дизельних форсунок KHAMM - KHAMM PRH-Pro
- Ціна: 35 400 грн.
-
Пневматичний зворотний молоток KHAMM PRH-Pro призначений для вилучення форсунок, які щільно та крепко сидять в посадковому місці, даний інструмент дозволяє без зусиль дістати форсунку з колодязів головки блоку циліндра дизельного двигуна. Пневматичний знімач зворотної ударної дії Khamm, застосовується для зняття дизельних форсунок, що мають сліди закисання, закоксовування, прогоряння кілець тощо. Знімач дуже зручний в роботі як в обмеженому підкапотному просторі непросредсвенно на автомобілі - так і з розібраним двигуном, завдяки невеликим габаритам. Застосовується для більшості видів форсунок Bosch, Denso, Delphi, Siemens.
Для дуже ефективного зняття дизельних форсунок та роботи даного зворотнього молотка KHAMM, потрібна наявність стисненого повітря з тиском 7-10 бар та постійною витратою не менше 500 л/хв.
Бажана наявність лубрикатора, що змащує деталі пневматичного молотка всередині.. У разі відсутності даного лубрикатора, можливе змащення частин молотка шляхом періодичного заливання невеликої кількості олії через отвір у верхній кришці, наприклад один раз перед почтаком роботи влити 5-10 грам ммасла через повітряний отвір. (частина оливи на початку роботи знімача дизельних форсунок буде викинута назовні потоком повітря).
Характеристики KHAMM PRH-Pro:
- Робочий тиск макс, БАР: 6 - 7,5
- Матеріал знімача СRVM і CRV сталь
- Діаметр штуцера подачі повітря 10 мм
- Споживання повітря 300-350 л/хв
- Хід поршня - 50мм
- Регулювання сили удару так
- Повітряний вентиль так
- Кількість адаптерів у комплекті 2
- Загальна вага - 6кг
- Вага молотка - 4,5кг
- Гарантія 12 міс.
Порядок та підготовка до роботи з молотком
1. Встановлення молотка KHAMM
Пневматичний зворотний молоток- Знімач накручується безпосередньо на штуцер форсунок DELPHI (різьба М14х1,5), що буде зніматися, або через самі адаптери, що комплектується молоток, на внутрішнє різььове зїєднання корпусу форсунок BOSCH чи DENSO і важливо: з демонтованимим електромагнітами.
2. Подача повітря
До штуцера форсунки молотка KHAMM, під'єднується шланг стисненого повітря. Після подачі стисненого повітря, зворотній молоток починає працювати в режимі зняття - виштовхуючи форсунку з посадкового колодязя.
3. Контролюємо процес
Рекомендуємо уникати надміру різкої подачі стисненого повітря та відкривати повітряний кран плавно, для уникнення виходу пристрою чи форсунок з ладу. Силу ударів та частоту зворотнього молотка, можна регулювати за допомогою крана на магістралі.
4. Рух форсунки
Обов'язково контролюємо хід роботи молотка та зняття форсунки. Після нявності здвигу форсунки з посадкового місяця, слід перекрити краном повітря та і чекаючи повного виходу форсунки з колодязя - дістати її руками.
У комплектацію знімача KHAMM входить:
Пневматичний молоток KHAMM
+ Banjo фітинг та гайка конусна (з'єднує як молоток з адаптером, так і безпосередньо молоток із п'єзо форсунками) для кріплення самого пневматичного молотка до форсунок.
Адаптер форсунок Bosch
Адаптер в комплекті та притискна гайка системи для форсунок Siemens, Сontinental. Зроблений зі сталі кращих сортів.
Адаптер форсунок Siemens, Сontinental
Додатково в комплекті адаптер та притискна гайка для системи форсунок Siemens, Сontinental Зроблений зі сталі кращих сортів.
Повітряний пістолет та фільтр
У комплекті з молотком йде повітряний фільтр для відсіву вологи та абразиву з компресору, пістолет для регульованої подачі повітря.
* в комплектації присутній протиударний кейс з оздобленням для компактного та безпечного зберігання інструменту, інструкція з експлуатації та гарантійний талон.
Знімач дизельних форсунок KHAMM пройшов успішні випробування на виробництвах, автосервісах і має позитивні відгуки від професійних механіків. Випробування проводилися на автомобілях Renault Trafic (Рено Трафік), Opel Vivaro (Опель Віваро), SsangYong (Санг Йонг), Mercedes-Benz (Мерседес бенц), BMW (БМВ) і багатьох інших автомобілів, що мають проблему в майбутньому в знятті форсунок.
Завдяки тому що даний молоток розвиває велике зусилля -, в 95% випадків вдається успішно демонтувати сильно закипілі ідлі заіржавілі дизельні форсунки без зняття двигуна або ГБЦ, це значно дозволяє заощадити і сили як майстра так і клієнта вашого автосервісу.
Про виробника
