Інструмент видалення шайби форсунки. SATRA S-CWR - S-CWR
Інструмент для видалення шайби форсунки. SATRA S-CWR
За допомогою цього спеціального інструменту можна швидко та ефективно знімати та встановлювати мідні шайби на дизельні форсунки.
Додаткова інформація
- Для зняття та встановлення мідних шайб на дизельні форсунки.
- Швидко та ефективно.
- Виліт – 230мм.
- Для глибоко розташованих форсунок.
- Виготовлено з хром-ванадію.
Негерметичність форсунки може стати причиною багатьох проблем на дизельних двигунах Common Rail, включаючи:
• проблеми зі стартом
• не рівномірний холостий хід
• млявість при прискоренні
• дим на холостому ходу або прискорення
• чорний наліт навколо форсунок
• не рівномірний звук із двигуна під час роботи
• Ці проблеми впливатимуть на ECU і можуть спричинити витік головки циліндрів.
Навіть після того, як дизельна форсунка знята, очищена та встановлена нова мідна шайба, вона не завжди може вирішити проблему.
Часто сідло інжектора було пошкоджено через постійну ерозію через вихід газів згоряння.
Єдиний спосіб-м'яко переточувати посадкове місце в головці блоку циліндрів.
Для цього мідна шайба має бути видалена.
Цей інструмент для видалення мідних шайб використовується в поєднанні з набором для притирання сідел форсунок дизельного двигуна 907G7 F
1. Щоб зняти мідне ущільнення з двигуна, 9G0118 F повинен спочатку мати виступ цанги відповідно до товщини ущільнення, що видаляється.
[Тор 2. Щоб налаштувати цангу, спершу переконайтеся, що велика гайка з накаткою на верхній частині інструменту достатньо затягнута, щоб можна було повернути цангу в корпусі інструменту. Розсувний виступ цанги можна відрегулювати, загвинчуючи його в корпус або вигвинчуючи з нього.ПОРАДА: використовуйте лише нові шайби для встановлення. Відрегулюйте виступ таким чином, щоб шайба щільно сиділа на натанзі, як показано на малюнку.
4. Як тільки цанга буде розташована в центрі нерухомої шайби, затягніть гайку з накаткою, щоб цанга захопила та витягнула шайбу.
5. Зніміть стару шайбу з інструмента, послабивши гайку з накаткою та пальцями, звільніть цангу від ущільнення.
6. Переконайтеся, що виступ цанги все ще відрегульовано, і повторіть ущільнення форсунок.
Дайте двигуну попрацювати без навантажень під час першого запуску.
Щоб перевірити витік, зробіть розчин мила і води і оббризкайте його навколо інжектора під час працюючого двоготелю.
Про виробника
