Інструмент видалення шайби форсунки. SATRA S-CWR - S-CWR

Виробник: SATRA
Доступність: Предзамовлення
Артикул: S-CWR
Код товару: S-CWR

  • Ціна: 872 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Інструмент для видалення шайби форсунки. SATRA S-CWR

За допомогою цього спеціального інструменту можна швидко та ефективно знімати та встановлювати мідні шайби на дизельні форсунки.

Додаткова інформація

  • Для зняття та встановлення мідних шайб на дизельні форсунки.
  • Швидко та ефективно.
  • Виліт – 230мм.
  • Для глибоко розташованих форсунок.
  • Виготовлено з хром-ванадію.

Негерметичність форсунки може стати причиною багатьох проблем на дизельних двигунах Common Rail, включаючи:

• проблеми зі стартом

• не рівномірний холостий хід

• млявість при прискоренні

• дим на холостому ходу або прискорення

• чорний наліт навколо форсунок

• не рівномірний звук із двигуна під час роботи

• Ці проблеми впливатимуть на ECU і можуть спричинити витік головки циліндрів.

Навіть після того, як дизельна форсунка знята, очищена та встановлена ​​нова мідна шайба, вона не завжди може вирішити проблему.

Часто сідло інжектора було пошкоджено через постійну ерозію через вихід газів згоряння.

Єдиний спосіб-м'яко переточувати посадкове місце в головці блоку циліндрів.

Для цього мідна шайба має бути видалена.

Цей інструмент для видалення мідних шайб використовується в поєднанні з набором для притирання сідел форсунок дизельного двигуна 907G7 F

Інструкція застосування:

1. Щоб зняти мідне ущільнення з двигуна, 9G0118 F повинен спочатку мати виступ цанги відповідно до товщини ущільнення, що видаляється.

[Тор 2. Щоб налаштувати цангу, спершу переконайтеся, що велика гайка з накаткою на верхній частині інструменту достатньо затягнута, щоб можна було повернути цангу в корпусі інструменту. Розсувний виступ цанги можна відрегулювати, загвинчуючи його в корпус або вигвинчуючи з нього.

ПОРАДА: використовуйте лише нові шайби для встановлення. Відрегулюйте виступ таким чином, щоб шайба щільно сиділа на натанзі, як показано на малюнку.

3. Вийміть стару шайбу, використовуючи цангу інструмента, опустивши кінець у колодязь інжектора.

4. Як тільки цанга буде розташована в центрі нерухомої шайби, затягніть гайку з накаткою, щоб цанга захопила та витягнула шайбу.

5. Зніміть стару шайбу з інструмента, послабивши гайку з накаткою та пальцями, звільніть цангу від ущільнення.

6. Переконайтеся, що виступ цанги все ще відрегульовано, і повторіть ущільнення форсунок.

Дайте двигуну попрацювати без навантажень під час першого запуску.

Щоб перевірити витік, зробіть розчин мила і води і оббризкайте його навколо інжектора під час працюючого двоготелю.

Читати далі
Згорнути
Клас Напівпрофесійний
Тип наймача Механічний
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!

Про виробника
SATRA
SATRA
SATRA - бренд інструменту найкращих виробників, який відповідає всім європейським стандартам та параметрам, при цьому, з мінімально можливою ціною, яка задовольнить будь-якого покупця. За класом у нашому магазині він визначається як напівпрофесійний,... Докладніше...