Пристрій для заміни сальника колінвалу VW, AUDI, SKODA - 4710 JTC
Цей інструмент для встановлення ущільнення колінчастого валу спеціально розроблений для автомобілів VAG з двигунами 16v 1.4 та 1.6, включаючи:
Інші необхідні інструменти:
| ![]() |
Торцеве масляне ущільнення маховика є складовою корпусу масляного ущільнення і датчика швидкості і поставляється з новим кільцем зубчастим. Якщо сальник пошкоджено, необхідно замінити всю збирання. Цей інструмент для встановлення ущільнення колінчастого валу необхідний для притискання нового корпусу ущільнення у зборі. Зверніть увагу, що видалення масляного ущільнення також призведе до видалення зубчастого кільця з кінця коленвала, і необхідно дотримуватися обережності, щоб встановити кільце в його точне положення. Зніміть маховик або приводну пластину (якщо застосовується). Встановити двигун на ВМТ. Зніміть піддон. Від'єднайте джгут проводів від датчика частоти обертання двигуна на корпусі масляного ущільнення ( ), потім відкрутіть і зніміть датчик і зберіть гумову втулку. Викрутіть кріпильні болти корпусу і зніміть їх. Відмовтеся від болтів, оскільки нові повинні використовуватися при складанні. | ![]() |
Вузол корпусу ущільнення віджимається за допомогою трьох болтів Вкрутіть болти по черзі (максимум на півоберта для кожного болта) у корпус ущільнення та стягніть корпус ущільнення разом із зубчастим кільцем датчика з колінчастого валу. | , повернутих у передбачені різьбові отвори ( ). ![]() |
Поступове використання нового покоління ущільнювальних корпусів з тефлоновим ущільненням (тефлон). Ущільнювальний корпус з пружинним кільцем буде, як і раніше, доступний як запасна частина. При встановленні нового ущільнення/корпусу будьте обережні при використанні того ж типу, що і знятий.
- Ущільнення/корпус з кільцем ущільнювача з ПТФЕ оснащене опорним кільцем для ущільнювальної кромки; це опорне кільце виконує функцію фітингу рукава та не може бути видалено перед монтажем.
- Ущільнювальний корпус та кільце відправника не повинні відокремлюватися або переміщатися після виймання з упаковки.
- Кільце із зубцями ущільнювального корпусу із пружинним кільцем має еластомірне покриття на поверхні ущільнення колінчастого валу. Це покриття ніколи не повинно вступати в контакт із брудом чи жиром.
- Кільце з зубами утримується у своєму настановному положенні за допомогою настановного штифта ( на схемі) на інсталяційному інструменті.
- Ущільнювальний корпус та ущільнення - це одне ціле і повинні замінюватись тільки разом з кільцем відправника.
- Інсталяційний інструмент зберігає своє положення установки на колінчастий вал за допомогою напрямного штифта ( на схемі), який вставляється в отвір для різьблення в приводній пластині.
A - Шестигранна гайка B - Затискна поверхня на різьбовому шпинделі C - Інструмент для встановлення D - Болт із внутрішнім шестигранником E - Напрямний штифт F - настановний штифт | Вставте велику шестигранну гайку Прикріпіть інсталяційний інструмент 4710 JTC до лещат (затискні поверхні на різьбовому шпинделі). Притисніть корпус вниз так, щоб він лежав на великій шестигранній гайці (стрілка). Закручуйте велику шестигранну гайку вгору по різьбовому шпинделю, доки внутрішня частина інструмента не вирівняється з корпусом інструменту. | безпосередньо перед затискними поверхнями різьбового шпинделя.
![]() | ![]() |
Перед встановленням нового корпусу ущільнення переконайтеся, що отвір у розподільчому кільці поєднаний з міткою ВМТ на корпусі ущільнення. Пластиковий затискач | утримує кільце в правильному положенні, його потрібно видалити.Установочний отвір | на розподільчому кільці повинен збігатися з міткою ВМТ на корпусі ущільнення.
![]() | ![]() |
Помістіть корпус ущільнення лицьовою стороною донизу на чисту плоску поверхню. Натисніть ущільнення кільця вниз у напрямку , доки вона не впирається в плоску поверхню. | Верхній край кільця та передній край корпусу ущільнення повинні бути поєднані ( | ).
![]() | ![]() |
Помістіть корпус ущільнення передньою стороною на інструмент для встановлення - переконайтеся, що інсталяційний штифт | інструмента можна вставити в отвір .Натисніть корпус ущільнення та опорне кільце | від поверхні інструменту установщика під час затягування трьох гвинтів з різьбленням , щоб штифт не міг вислизнути з паза.
![]() | ![]() |
Переконайтеся, що корпус ущільнення лежить на інструменті | Під час встановлення корпусу ущільнення переконайтеся, що зубчасте кільце зафіксовано в інсталяційному інструменті. |
На фланці колінвала не повинно бути олії та мастила. Вирівняйте інсталяційного інструменту на стороні піддону ущільнювальної поверхні картера і надягніть інструмент і новий корпус ущільнення в зборі на колінчастий вал і блок циліндрів. | ![]() |
Направляючий штифт | інсталяційного інструмента направляється в різьбовий отвір у колінвалі під час монтажу. Це гарантує, що кільце досягне своєї остаточної позиції установки.Закріпіть інструмент і новий корпус ущільнення в зборі на фланці колінвала за допомогою болтів із шестигранною головкою Щоб направити корпус ущільнення, поверніть два болта M6 X 35 мм у блок циліндрів ( ). | .
![]() | Вставте болти з шестигранною головкою A у фланець колінчастого валу (приблизно на 5 повних обертів). |
Вставте велику шестигранну гайку Після затягування шестигранної гайки між корпусом ущільнення та блоком циліндрів має бути невеликий повітряний зазор. | вгору по різьбовому шпинделю до упору в корпус інструменту. Потім затягніть цю велику шестигранну гайку із зусиллям , це притискає зубчасте кільце до колінчастого валу. Викрутіть велику шестигранну гайку Викрутіть три гвинти із корпусу. Потягніть монтажний інструмент до великої шестигранної гайки (лише для ущільнювального корпусу з пружинним кільцем). | до кінця різьбового шпинделя, потім зніміть два напрямні болти з блоку циліндрів.
![]() | ![]() |
Примітка: Якщо ущільнення корпусу має кільце ущільнювача з PTFE, повністю приберіть інструмент і зніміть опорне кільце кромкою ущільнювача. | На колінчастому валу в потрібному положенні знаходиться зубчасте кільце, між фланцем колінчастого валу і кільцем розподільчого валу є зазор -a- = 0,5 мм.Встановити манометр на фланець коленвала. |
Вставте датчик частоти обертання колінчастого валу і затягніть болт кріплення до Встановіть відстійник. Встановіть проміжну пластину. Встановіть на місце маховик/привідну пластину за допомогою нових болтів. Затягнути болти кріплення моментом + чверть обороту (90˚). | . ![]() |
Знову прикріпіть інсталяційний інструмент 4710 JTC до фланця колінчастого валу, використовуючи болти з шестигранною головкою .Вручну затягніть ці болти. | Нагвинтіть велику шестигранну гайку на різьбовий шпиндель рукою, доки вона не доторкнеться до корпусу інструмента .
Ще раз перевірте положення кільця на колінвалі. |
Габаритні розміри: 150/150/150 мм (Д/Ш/В)
OEM: T10017
Вага: 1800 гр.
Про виробника
