Набір фіксаторів (синхронізація) Ford EcoBoost 1.0 GTDI, A-1GTDI - A-1GTDI
Набір спецінструменту призначений для встановлення та регулювання фаз ГРМ двигунів FORD 1.0 EcoBoost та 1.0 SCTi EcoBoost.
Інструмент для блокування розподільчого валу Ford 1.0 л 3-циліндровий EcoBoost, 2 шт.
Набір фіксаторів ASTA A-1GTDI призначений для встановлення, перевірки, налаштування, блокування, для позиціонування блоків синхронізації часу при зміні ременя, а також інших ремонтних робіт.
Коди двигуна: M1DD, M1JA, M1JH, M1JJ, M2DB, M2DC, SFDB, SFJC та SFJD, з 2012 року.
Моделі: Ford B-Max, C-Max, Grand C-Max, EcoSport, Fiesta, Focus, Transit Connect, Transit Courier, Tourneo Connect та Grand Tourneo Connect, Tourneo Connect (2012-2015) EcoBoost, ECOnetic, SCTi EcoBoost.
Комплектація:
Два замки розподільного валу, OEM 303-1605
Замок колінчастого валу, OEM 303-1604
Замок маховика, OEM 303-1602
Інсталяційний інструмент для прокладання передньої кришки, OEM 303-1603
Замок натягувача, OEM 303-1054
Замок натягувача, діаметр 8,0 мм
Замок натягувача, діаметр 4,7 мм
Замок натягувача, діаметр 3,5 мм
|
| |
Використовується для блокування маховика при ослабленні та затягуванні болта шківа колінчастого валу. Зніміть стартер і вставте компонент A в отвір стартера, щоб зуб зафіксував маховик. Див. Рис. 1 | ![]() |
Використовується для встановлення положення колінчастого валу. Зніміть заглушку збоку блоку двигуна, як показано на рис. 2, і встановіть компонент B. Повільно поверніть колінчастий вал за годинниковою стрілкою, поки полотно колінчастого валу не торкнеться кінця компонента B. | ![]() |
| ![]() |
Використовується для блокування розподільних валів у їхньому положенні незалежно від їх шківів. Дивіться рис. 4. З уже встановленим компонентом B та двигуном у ВМТ № 1 циліндра встановіть компоненти E&F, потім затягніть стопорні болти від руки (позначено 1 на рис. 4). | ![]() |
Використовується для налаштування шківів приводу розподільчого валу (VCT). Набір спеціальних інструментів QS10731 використовується разом із комплектом приводу двигуна для збирання шківів VCT (Variable Camshaft Timing) у їх розподільні вали у ВМТ. Після складання ременя приводу розподільного валу, натягувача ременя, передньої кришки, сальника та переднього шківа колінчастого валу, коли колінчастий вал і розподільний вал все ще заблоковані на ВМТ, встановіть компоненти A і B, як показано, і затягніть болти (1) до 10 Нм. Поверніть впускний та випускний інструмент проти годинникової стрілки, щоб видалити люфт. Затягніть кріплення VCT (2) з правильним моментом, як описано в інструкціях OEM. Дивись фіг.1 і 2. | ![]() |
Дотримуйтесь послідовності затягування та моментів затягування болтів передньої кришки. | ![]() |
Про виробника
