Фіксатори ГРМ FORD ECOBOOST 1,0 EcoBoost Hybrid (B3DA /B7DA (з 2017р.в.~) S-FE3XE SATRA - S-FE3XE
Фіксатори ГРМ FORD ECOBOOST 1,0 EcoBoost Hybrid (B3DA /B7DA (з 2017 р.в. ~) S-FE3XE SATRA
Конструкція останньої версії 1,0-літрового бензинового двигуна EcoBoost від Ford значно змінилася порівняно з оригінальним EcoBoost; пішов змочений олією кулачковий привід, оскільки остання конструкція має ланцюговий привід, що означає, що інструменти синхронізації двигуна також змінилися. Набір інструментів синхронізації двигуна Laser 8076 був розроблений спеціально для цих двигунів із ланцюговим приводом після 2018 року.
- Застосування Ford: C-Max (з 2017), Fiesta (з 2017), Focus (з 2018), Puma (з 2019) та Transit Connect (з 2017).
- Використання: коди двигунів B3DA&B7DA.
- Набір включає інструменти для блокування VVT, еквівалентні OEM 303-1661, 303-1661/1 і 303-1661/2 і 303-1661/3, гніздо зірочки розподільного валу VVT.
Марка | Модель | Range | Рік випуску | Двигун |
---|---|---|---|---|
C-MAX | ('15) | 2018 – 2020 | B3DA B7DA B7JA M0JA M0JB B7JB BZJA B7DC M0DC B3GA B3GB | |
Grand C-MAX | ('15) | 2018 – 2020 | ||
Fiesta/Fiesta Active | ('17) | 2018 - on | ||
Focus/Focus Active | ('18) | 2018 - on | ||
Puma | ('20) | 2019 - on | ||
Tourneo Connect | ('14) | 2018 – 2021 | ||
Transit Connect | ('14) | 2018 – 2021 | ||
Transit Connect Active | ('20) | 2021 - on |
Клас
Напівпрофесійний
Об'єм двигуна
1,0 л
Аналоги
З цим товаром купують
Про виробника

SATRA
SATRA - бренд інструменту найкращих виробників, який відповідає всім європейським стандартам та параметрам, при цьому, з мінімально можливою ціною, яка задовольнить будь-якого покупця. За класом у нашому магазині він визначається як напівпрофесійний,... Докладніше...