Набір для демонтажних передніх підшипників FORD TRANSIT ASTA A-WBFF - A-WBFF

Виробник: ASTA
Доступність: Предзамовлення
Артикул: A-WBFF
Код товару: A-WBFF

  • Ціна: 12 316 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Набір для демонтажу передніх підшипників FORD TRANSIT ASTA A-WBFF

Спеціально для Ford Transit підшипників передніх коліс 2006 року.

Цей комплект розроблений для зняття корпусу підшипника переднього колеса з фланця переднього приводу. Передні підшипники є невід'ємною частиною їхнього зовнішнього корпусу і з-за їхньої конструкції виявляються непрацездатними при відділенні від приводного фланця.
Цей набір інструментів відокремлює старий підшипник від приводного фланця, щоб замінити підшипник без необхідності заміни приводного фланця.
Після зняття зовнішнього корпусу підшипника необхідно зняти зовнішнє внутрішнє кільце підшипника. Для цього завдання потрібно додаткове обладнання, зазвичай це робиться за допомогою кутової шліфувальної машини.

Цей комплект складається з точно обробленої пари затискних вкладишів, спеціально підібраних за розміром для внутрішнього кільця підшипника Ford Transit. На відміну від інших аналогічних конструкцій він спеціально розрахований на цю операцію і захоплюється на вкладиш підшипника і не повинен підклинювати. Це мінімізує пошкодження інструменту з часом, що значно збільшує термін його служби. У цій конструкції використовуються 3 ніжки з'ємника, що забезпечує рівномірне та рівномірне навантаження. Конструктив із 3 ногами значно краще, ніж більш поширений дизайн із 2 ногами.

Може використовуватися з відбійним молотком у поєднанні з адаптером (купується окремо)
• Не потрібний прес
• Дозволяє повторно використовувати приводний фланець

КОМПОНЕНТИ

КОМПОНЕНТ Найменування
A Ключ для зняття корпусу
B Корпус зйомника
C Велика завзята пластина
D Мала вперта пластина
E Кріпильні болти/гайки/шайби (M10) x 5
F Ударний силовий гвинт
Затискач із затятими гвинтами

ОПИС КОМПОНЕНТІВ

Компонент A - утримуючий ключ для корпусу зйомника
Призначений для утримання корпусу зйомника при затягуванні гвинта ударної сили


Компонент B - Корпус знімач підшипника
Розроблений спеціально для кріплення болтів до корпусу підшипника колеса за допомогою 5 болтів і гайок, що додаються. Центральне різьблення (B) має певний розмір, щоб відповідати гвинту ударної сили (F), але можна використовувати будь-який механічний або гідравлічний центральний гвинт, оснащений 11/2 ".


Компоненти C - Велика ударна пластина
Використовується для захисту підшипника та приводного фланця при знятті їх у зборі зі стійки підвіски.


Компонент D - Мала ударна пластина
Використовується для захисту труби привідного фланця при знятті підшипника з фланця.


Компонент E - гайки, болти та шайби
Використовується для з'єднання корпусу підшипника колеса із корпусом знімника (B). Ці предмети є витратними матеріалами


компонент F - Ударний силовий гвинт
Різьбова трубка з великим шестигранником на одному кінці та суцільним металевим стрижнем посередині.

Під час затягування різьбового корпусу вниз до центру корпусу зйомника (B) центральна планка (F) тисне на фланець приводу.
Після затягування просто вдарте на зовнішній кінець центральної планки мідним молотком.
Цей удар молотком призведе до прямого удару з'єднання, що роз'єднується.
Вдарте двічі і знову затягніть (F), потім повторіть, поки підшипник не відокремиться.

ІНСТРУКЦІЯ
Зняття приводного фланця/підшипника ступиці колеса зі стійки

1. Зніміть датчик ABS
2. Помістіть велику ударну пластину (С) у трубку фланця приводу із задньої сторони амортизаційної стійки, як показано на малюнку. Малюнок 1.

C - Велика ударна пластина
B - Корпус зйомника
Прикріпіть корпус знімачника за допомогою оригінальних болтів корпусу підшипника.

3. Помістіть корпус зйомника (B) за стійкою підвіски, як показано на рис.1, так, щоб 5 отворів збіглися з задньою частиною 5 отворів кріплення в стійці, і за допомогою оригінальних кріпильних болтів закріпіть корпус на місці, рівномірно затягуючи їх ,
4. Переконайтеся, що поєднані різьбові гвинти ударного зусилля та корпус знімача змащені гвинтом для змащування високого тиску (дисульфід молібдену (чорне мастило U/J) (F) у корпусі зйомника.
(B) , поки це не торкається (C) . 5. Продовжуйте затягувати гвинт ударної сили
(F) , щоб від'єднати підшипник колеса/провідний фланець у збиранні зі стійки підвіски. 6. Якщо гвинт ударної сили затягується, для полегшення видалення можна використовувати удар молотка, спрямований до кінця гвинта ударної сили.
7. Після зняття вузла зі стійки підвіски можна зняти гальмівний диск. Якщо підшипник потребує заміни, будь ласка, продовжуйте лише після прочитання наступних приміток.
Зняття корпусу підшипника з фланця приводу 1. На рис. 2 показаний вузол підшипника та фланця приводу, знятий з автомобіля зі знятим диском.

[Тор 2. Зберіть корпус зйомника і гвинт, як показано нижче, не забудьте затягнути п'ять кріпильних болтів/гайок/шайб M10, як показано, з моментом затягування 80 Нм.

УВАГА: ПЕРЕКОНАЙТЕСЯ, ЩО РІЗЬБА СИЛОВОГО Гвинта ПОВНІСТТЮ ЗМАЗАНА ЗМАЗКОМ

3. Після правильного складання за допомогою утримуючого ключа корпусу знімника або утримування корпусу зйомника у відповідних лещатах затягніть гвинт.

4. Після того, як силовий гвинт затягнеться, зніміть вузол з лещат і покладіть привідний фланець лицьовою стороною вниз на відповідну міцну поверхню (уникаючи пошкодження шпильок колеса) і двічі вдарте по вершині ударного гвинта з мідною стороною.

5. Затягніть гвинт і повторюйте кроки 3 і 4, доки корпус підшипника не почне рухатися.

Примітка. Спочатку корпус підшипника піддається впливу високої сили, щоб змусити його почати рух, але після переміщення підшипник повинен тягнутися тільки в момент затягування. Після зняття корпусу підшипника на фланці приводу залишиться одне внутрішнє кільце підшипника.

Складання компонентів для зняття внутрішньої обойми підшибника

Читати далі
Згорнути
Застосовність FORD
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!

Про виробника
ASTA
ASTA
ASTA – Тайванський бренд професійних інструментів преміум класу. Один з найбільш швидко розвиваються брендів у сфері високоякісних та інноваційних технологій серед автомобільного спеціалізованого інструменту. Компанія розташована в Тайвані, як ... Докладніше...