Набір для демонтажних передніх підшипників FORD TRANSIT ASTA A-WBFF - A-WBFF
Набір для демонтажу передніх підшипників FORD TRANSIT ASTA A-WBFF
Спеціально для Ford Transit підшипників передніх коліс 2006 року.
Цей комплект розроблений для зняття корпусу підшипника переднього колеса з фланця переднього приводу. Передні підшипники є невід'ємною частиною їхнього зовнішнього корпусу і з-за їхньої конструкції виявляються непрацездатними при відділенні від приводного фланця.
Цей набір інструментів відокремлює старий підшипник від приводного фланця, щоб замінити підшипник без необхідності заміни приводного фланця.
Після зняття зовнішнього корпусу підшипника необхідно зняти зовнішнє внутрішнє кільце підшипника. Для цього завдання потрібно додаткове обладнання, зазвичай це робиться за допомогою кутової шліфувальної машини.
Цей комплект складається з точно обробленої пари затискних вкладишів, спеціально підібраних за розміром для внутрішнього кільця підшипника Ford Transit. На відміну від інших аналогічних конструкцій він спеціально розрахований на цю операцію і захоплюється на вкладиш підшипника і не повинен підклинювати. Це мінімізує пошкодження інструменту з часом, що значно збільшує термін його служби. У цій конструкції використовуються 3 ніжки з'ємника, що забезпечує рівномірне та рівномірне навантаження. Конструктив із 3 ногами значно краще, ніж більш поширений дизайн із 2 ногами.
Може використовуватися з відбійним молотком у поєднанні з адаптером (купується окремо)
• Не потрібний прес
• Дозволяє повторно використовувати приводний фланець
|
A | Ключ для зняття корпусу |
B | Корпус зйомника |
C | Велика завзята пластина |
D | Мала вперта пластина |
E | Кріпильні болти/гайки/шайби (M10) x 5 |
F | Ударний силовий гвинт |
Затискач із затятими гвинтами |
| Під час затягування різьбового корпусу вниз до центру корпусу зйомника (B) центральна планка (F) тисне на фланець приводу. |
1. Зніміть датчик ABS
| 3. Помістіть корпус зйомника 4. Переконайтеся, що поєднані різьбові гвинти ударного зусилля та корпус знімача змащені гвинтом для змащування високого тиску (дисульфід молібдену (чорне мастило U/J) у корпусі зйомника. (B) (C) 5. Продовжуйте затягувати гвинт ударної сили (F) 6. Якщо гвинт ударної сили затягується, для полегшення видалення можна використовувати удар молотка, спрямований до кінця гвинта ударної сили. 7. Після зняття вузла зі стійки підвіски можна зняти гальмівний диск. Якщо підшипник потребує заміни, будь ласка, продовжуйте лише після прочитання наступних приміток. | за стійкою підвіски, як показано на рис.1, так, щоб 5 отворів збіглися з задньою частиною 5 отворів кріплення в стійці, і за допомогою оригінальних кріпильних болтів закріпіть корпус на місці, рівномірно затягуючи їх ,
Зняття корпусу підшипника з фланця приводу 1. На рис. 2 показаний вузол підшипника та фланця приводу, знятий з автомобіля зі знятим диском.
УВАГА: ПЕРЕКОНАЙТЕСЯ, ЩО РІЗЬБА СИЛОВОГО Гвинта ПОВНІСТТЮ ЗМАЗАНА ЗМАЗКОМ 4. Після того, як силовий гвинт затягнеться, зніміть вузол з лещат і покладіть привідний фланець лицьовою стороною вниз на відповідну міцну поверхню (уникаючи пошкодження шпильок колеса) і двічі вдарте по вершині ударного гвинта з мідною стороною. 3. Після правильного складання за допомогою утримуючого ключа корпусу знімника або утримування корпусу зйомника у відповідних лещатах затягніть гвинт. 5. Затягніть гвинт і повторюйте кроки 3 і 4, доки корпус підшипника не почне рухатися. Складання компонентів для зняття внутрішньої обойми підшибника
|
Про виробника
