Набір для стиснення пружин амортизаторів універсальний SATRA S-WSS6 - S-WSS6
- Ціна: 4 482 грн.
-
Короткі характеристики
SATRA S-WSS6 - набір для стиснення пружин універсальних амортизаторів.
Інноваційний набір інструментів, пристосований для демонтажу пружин важеля керування у більшості автомобілів з передньою та задньою підвіскою поперечного важеля. Порівняно з традиційними методами розбирання пружин підвіски, час наступної установки підвіски економиться під час повторного складання.
Також застосовно до транспортних засобів з діаметром поворотного важеля менше 30 мм.
В комплекті входить подовжувач молотка з регулятором крутного моменту 100 Нм для використання з ударним гайковертом.
Для стиснення спіральної пружини підвіски, коли пружина встановлена незалежно від амортизатора підвіски (поперечний важіль, незалежна та багатоланкова системи) та доступ можливий з нижньої частини пружини. Розміри інструменту забезпечать доступ через отвори нижніх важелів діаметром до 30 мм.
У комплект входять дві пари затискних пластин, що забезпечують покриття спіральних пружин діаметром від 66 до 140 мм. Також є обмежувач крутного моменту, який дозволяє використовувати пневмогайковерт. Обмежувач крутного моменту обмежує максимальний момент, що крутить, створюваний пневматичним гайковертом, до 100 Нм. Можна також використовувати стандартний храповик, але необхідно бути обережним, щоб максимальний крутний момент не перевищував 100 Нм.
До транспортних засобів входять Chrysler, Citroën, Ford, Honda, Kia, Mercedes Benz, Mitsubishi, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen, BMW 3 серії (1996-2013) Mercedes Benz W202/W204 ( 1997-2013).
![]() |
ПОЗИЦІЯ | Найменування |
---|---|
A | Основний телескопічний вал |
B | Пара великих затискачів (90 мм - 140 мм) |
C | Пара малих затискачів (66mm – 120mm) |
D | Подовжувач, що обмежує момент, що крутить |
- Підходить тільки для невеликих діаметрів менше 30 мм.
- Перехідник забезпечує зусилля 100 Н·м.
- Точка розриву: 9,500 kgf = 93,100 N.
- Максимальні навантаження: 3,800 kgf = 37,240 N.
- У запатентованій конструкції захоплень передбачено 5 точок, за допомогою яких відбувається щільна фіксація до валу. Завдяки цьому забезпечується висока надійність та легкість під час проведення робіт зі стяжки пружин.
Ви повинні звернутися до інструкції з обслуговування виробника або документації, щоб встановити правильні процедури зняття гвинтової пружини та/або демпфуючі пристрої. Наступні примітки та діаграми надаються лише як посібник. Ми не несемо відповідальності за неправильне використання цього продукту. 1. Переконайтеся, що автомобіль надійно та правильно підтримується. 5. Під'єднайте телескопічний вал до верхнього затискача. Переконайтеся, що зубці валу правильно зафіксовані разом із затискачем (див. мал. 2). 10. Зніміть подовжувач з обмеженням моменту, що крутить, якщо вона використовується, потім зніміть пружину і телескопічний вал з автомобіля. |
![]() |
Про виробника
