Набір для стиснення пружин амортизаторів універсальний SATRA S-WSS6 - S-WSS6

Виробник: SATRA
Доступність: На складі
Артикул: S-WSS6
Код товару: S-WSS6

  • Ціна: 4 482 грн.


Короткі характеристики
Гарантійний термін 12
Стан Нове
Всі характеристики

Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

SATRA S-WSS6 - набір для стиснення пружин універсальних амортизаторів.

Інноваційний набір інструментів, пристосований для демонтажу пружин важеля керування у більшості автомобілів з передньою та задньою підвіскою поперечного важеля. Порівняно з традиційними методами розбирання пружин підвіски, час наступної установки підвіски економиться під час повторного складання.

Також застосовно до транспортних засобів з діаметром поворотного важеля менше 30 мм.

В комплекті входить подовжувач молотка з регулятором крутного моменту 100 Нм для використання з ударним гайковертом.

Для стиснення спіральної пружини підвіски, коли пружина встановлена ​​незалежно від амортизатора підвіски (поперечний важіль, незалежна та багатоланкова системи) та доступ можливий з нижньої частини пружини. Розміри інструменту забезпечать доступ через отвори нижніх важелів діаметром до 30 мм.
У комплект входять дві пари затискних пластин, що забезпечують покриття спіральних пружин діаметром від 66 до 140 мм. Також є обмежувач крутного моменту, який дозволяє використовувати пневмогайковерт. Обмежувач крутного моменту обмежує максимальний момент, що крутить, створюваний пневматичним гайковертом, до 100 Нм. Можна також використовувати стандартний храповик, але необхідно бути обережним, щоб максимальний крутний момент не перевищував 100 Нм.
До транспортних засобів входять Chrysler, Citroën, Ford, Honda, Kia, Mercedes Benz, Mitsubishi, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volvo, Volkswagen, BMW 3 серії (1996-2013) Mercedes Benz W202/W204 ( 1997-2013).

СКЛАД НАБОРУ

 

ПОЗИЦІЯ Найменування
A Основний телескопічний вал
B Пара великих затискачів (90 мм - 140 мм)
C Пара малих затискачів (66mm – 120mm)
D Подовжувач, що обмежує момент, що крутить

Технічні характеристики

  • Підходить тільки для невеликих діаметрів менше 30 мм.
  • Перехідник забезпечує зусилля 100 Н·м.
  • Точка розриву: 9,500 kgf = 93,100 N.
  • Максимальні навантаження: 3,800 kgf = 37,240 N.

Особливості патенту

  • У запатентованій конструкції захоплень передбачено 5 точок, за допомогою яких відбувається щільна фіксація до валу. Завдяки цьому забезпечується висока надійність та легкість під час проведення робіт зі стяжки пружин.
ІНСТРУКЦІЯ

ВАЖЛИВО: Ви повинні звернутися до інструкції з обслуговування виробника або документації, щоб встановити правильні процедури зняття гвинтової пружини та/або демпфуючі пристрої. Наступні примітки та діаграми надаються лише як посібник. Ми не несемо відповідальності за неправильне використання цього продукту.

1. Переконайтеся, що автомобіль надійно та правильно підтримується.
2. Виміряйте діаметр спіральної пружини та оберіть великий або малий набір затискачів залежно від ситуації (B або C).
3. Переконайтеся, що спіральна пружина є чистою і не містить бруду або жиру в місцях контакту затискачів з нею.
4. Див. Рис. 1. Вставте один із затискачів у верхню частину пружини і вставте телескопічну вісь (A) усередину пружини знизу, привід 1/2" повинен бути спрямований вниз.

5. Під'єднайте телескопічний вал до верхнього затискача. Переконайтеся, що зубці валу правильно зафіксовані разом із затискачем (див. мал. 2).
6. Вставте нижній затискач у нижній кінець спіральної пружини і вставте його в телескопічний вал, знову переконавшись, що зубці розташовані правильно.
7. Додайте невелике навантаження, щоб з'єднати затискні губки, повернувши привід валу за годинниковою стрілкою. Потім знову переконайтеся, що обидві затискачі правильно розташовані та надійно встановлені.
8. Продовжуйте стискати пружину, щоб її можна було зняти. При використанні пневматичного гайковерта спочатку встановіть подовжувач з обмеженням крутного моменту (D) на привід 1/2 ". При використанні стандартного храповика переконайтеся, що максимальний крутний момент, що додається, не перевищує 100 Нм. (Подовжувач з обмеженням крутного моменту може також використовуватися зі стандартним х.) Використовуйте ударний гайковерт на низьких налаштуваннях лише на 1 секунду.

9. Якщо пружинні витки стосуються один одного, стиснення більше неможливе. Переважно зупинятися до торкання витків.

10. Зніміть подовжувач з обмеженням моменту, що крутить, якщо вона використовується, потім зніміть пружину і телескопічний вал з автомобіля.
11. Надійно утримуйте пружину та поверніть телескопічний вал у протилежному напрямку (проти годинникової стрілки, використовуючи лише ручний ключ), щоб послабити натяг пружини та зняти телескопічний вал.

Читати далі
Згорнути

Гарантійний термін 12
Стан Нове
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!

Про виробника
SATRA
SATRA
SATRA - бренд інструменту найкращих виробників, який відповідає всім європейським стандартам та параметрам, при цьому, з мінімально можливою ціною, яка задовольнить будь-якого покупця. За класом у нашому магазині він визначається як напівпрофесійний,... Докладніше...