Стетоскоп електронний 6-ти канальний - QS34605A
Автомобільний стетоскоп механіка QS34605A – діагностичний прилад для оцінки стану деталей та механізмів двигуна віброшумоакустичним методом.
Електронний автомобільний стетоскоп QS34605A , має дуже чутливий мікрофон і дозволяє посилювати або зменшувати звук у навушниках. Працювати електронним стетоскопом набагато зручніше, комфортно та безпечно для здоров'я!!! Електронний автомобільний стетоскоп є діагностичним приладом для перевірки технічного стану будь-яких пар, що обертаються в підшипникових вузлах кочення або ковзання, оцінка тривалості і рівномірності періодичних звукових сигналів (спрацьовування клапанів, електромагнітних форсунок, реле тощо), оцінка працездатності вузлів за рівнем шумів.
Стетоскоп КВАТРОС , дозволяє точно визначити місцезнаходження та походження шумів. Найбільш характерне застосування приладу в автосервісі під час діагностики та ремонту двигунів внутрішнього згоряння, електрообладнання автомобіля, ходової частини. Електронний автомобільний стетоскоп універсальний і може застосовуватися під час діагностики та ремонту широкої гами інших виробів: електродвигунів, генераторів, турбін, компресорів, редукторів, насосів тощо.
При діагностиці технічним стетоскопом несправність двигуна визначають характером звуків чи шумів працюючого на холостому ходу автомобіля. Слуховий наконечник стетоскопа (щуп) приставляють до різних деталей двигуна. Так прослуховують кожен циліндр двигуна: звук повинен бути однаковим на кожному з них, не видавати жодних шумних, дзвінких і вібруючих звуків як відразу, так і через деякий час роботи на холостому ході двигуна. Так можна виявити сторонні шуми, які можуть бути наслідком зносу підшипників, ременів та інших частин, а можуть говорити і про серйозні несправності механізмів. При прослуховуванні підшипників колінчастого валу зонд електронного автомобільного стетоскопа тулиться до боку двигуна в місці розташування корінних підшипників або на рівні шатунних підшипників при положенні поршня у верхній мертвій точці (в.м.т.). Стуки прослуховують на прогрітому двигуні при різкій зміні обертів колінчастого валу. Стук корінних підшипників глухої, низького тону, а шатунних - більш дзвінкий і може зменшуватися при відключеній (закороченій на масу) свічці запалювання в даному циліндрі. Сила стукотів корінних підшипників з відключенням свічки будь-якого циліндра практично не змінюється, тому що загальне навантаження на корінні підшипники при цьому майже не зменшується. Також стетоскопом можна прослуховувати шумність роботи клапанного механізму, стукіт спідниці поршня об циліндр, стукіт поршневого пальця та розподільчих шестерень. Можна прослухати виток повітря з камери згоряння при втраті компресії в циліндрі. Для цього поршень даного циліндра виставляється у верхню мертву точку і свічковий отвір подається тиск з компресора. Прослуховуючи впускний стетоскопом, випускний колектори можна почути куди проривається тиск з камери згоряння при «проблемних» клапанах. У нас ви можете купити електронний автомобільний стетоскоп QUATROS QS34605A (найкраща пропозиція за ціною та якістю). Наші прилади дуже добре зарекомендували себе в роботі і мають прийнятну ціну.
Порядок роботи з приладом QUATROS
1. Дістаньте всі комплектуючі із пластикового футляра.
2.Перевірте наявність джерела живлення в основному блоці 9V, замініть розряджені батареї.
3.До різьбової частини приладу прикрутіть металевий щуп.
4.Підключіть гарнітуру (навушники) до основного блоку.
5.Увімкніть прилад і за допомогою регулятора встановіть необхідний рівень шуму сигналу.
6. Проведіть вимірювання так: прикладаючи вимірювальний щуп до потенційного джерела шуму. Вимірювання слід проводити до виявлення джерела шуму.
Про виробника
