Олива для систем кондиціонера

Масло, що використовується в системі кондиціювання, призначене в першу чергу для змащування рухомих компонентів, тобто омпресора та голки розширювального клапана. Крім того, олива забезпечує охолодження компресора. Як і у випадку з холодоагентом, масло в системі кондиціонування повинно мати хімічну стійкість. Саме тому вибір правильної оливи для системи має критичне значення. Недостатнє змащування, спричинене використанням універсальної олії, є другою за поширеністю причиною пошкоджень та несправностей, що виникають у компресорах систем кондиціонування.
Щоб підвищити довговічність компресорів, ми рекомендуємо технікам завжди звірятися із заводською табличкою компресора і використовувати тільки компресорну оливу зазначеної якості та в'язкості. Усі гарантійні рекламації, пов'язані з використанням оливи чи сумішей іншого типу, будуть відхилені.
Масла в системі кондиціонерів може застосовуватися :
- Масло для заправки в систему кондиціювання при виявленні витоку фреону.
- Масло для компресорів кондиціонера
Крім перевірки кількості та типу холодоагенту та оливи в системі кондиціювання фахівці СТО повинні регулярно виконувати такі операції:
• перевірку тиску та температури холодоагенту на вході та на виході компресора;
•перевірку температури трубок, що підводять і відводять, компресора і конденсора. Трубки високого тиску повинні бути гарячими та сухими;
•перевірку чистоти конденсора та вентилятора радіатора. Поява вологи або інею з боку контуру високого тиску може утруднити рух потоку холодоагенту;
• перевірку різниці температур на вході та на виході осушувача. Якщо різниця температур перевищує 3 °C, отже, у системі занадто високий вміст вологи;
•перевірку циркуляції холодоагенту. Зледеніння будь-якого з елементів системи кондиціонування є причиною закупорювання системи;
• перевірку натягу та стану ременя компресора;
•перевірку наявності сторонніх шумів у компресорі, розширювальному клапані, вентиляторі та каналах системи кондиціювання.
Коли проводиться загальний ремонт системи автокондиціонера або коли загальна кількість мастила в системі невідома, краще промити систему автомобільного кондиціонера. Це потрібно для того, щоб не залишалося сумнівів у тому, що система очищена від старого мастила і від механічних забруднень. Після завершення ремонту Ви зможете додати рівно стільки компресорної оливи, скільки потрібно. При додаванні компресорної оливи в систему, рекомендується залити в компресор частину загальної кількості олії, яка має бути в системі, решту половини помістити ресивер - осушувач (РВ) або в акумулятор - осушувач (АТ). Після того, як мастило залито в компресор, а шланги приєднані до нього, потрібно провернути вал компресора, як мінімум десять разів – ця процедура дозволяє запобігти масляному удару, який при першому запуску може призвести до внутрішніх пошкоджень компресора.
Ми поставляємо холодильні компресорні масла для автомобільних кондиціонерів по всій Україні: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Кропивницький, Кривий Ріг та ін.
Ціна: 415 грн.
Ціна: 855 грн.
Ціна: 855 грн.
Ціна: 979 грн.
Ціна: 994 грн.
Ціна: 4 644 грн.
Ціна: 4 672 грн.
Ціна: 955 грн.
Ціна: 4 156 грн.
Ціна: 844 грн.
Ціна: 254 грн.
Ціна: 834 грн.
Ціна: 263 грн.
Ціна: 717 грн.
Ціна: 1 068 грн.
Ціна: 775 грн.
Ціна: 243 грн.
Ціна: 842 грн.
Ціна: 1 749 грн.