Набір фіксаторів валів ГРМ OPEL 2.0/2.4 ECOTEC FALCON F04226 - F04226

Виробник: Falcon
Доступність: На складі
Артикул: F04226
Код товару: F04226

  • Ціна: 1 243 грн.



Безкоштовна доставка по Києву від 2000 грн

Комплект Quatros QS10364 розроблений спеціально для потужних 2,0-літрових та 2,4-літрових турбонаддувних бензинових двигунів з двома розподільними валами, які встановлювалися на двигунах GM, Chevrolet та Saab.

СПЕЦИФІКАЦІЯ:

  • OPEL Antara (2011-2012), Astra J (2012-), Insignia (2008-)
  • CHEVROLET Captiva (2011-), HHR (2008-2009), Malibu (2012-)

ДВИГУНИ:

  • 2.0 LHU/A20NFT, LTG/A20NHT, LDK/A20NHT
  • 2.4 A24XE, A24XF, LE5, LE9

ВКЛЮЧЕНО:

  • Замок розподільного валу (OEM номер: EN-48953)
  • Інструмент для налаштування штовхача натягувача ланцюга (OEM № EN:45027)

Марка та Модель

Об'єм та Код двигуна

Opel/Vauxhall Astra OPC 2,0 LHU/A20NFT 2,4 A24XE
  Insignia OPC/VXR   LTG/A20NHT   A24XF
  Antara Turbo   LDK/A20NHT   LE5
Chevrolet Captiva E85       LE9
  HHR VVT Turbo        
  Malibu T BioPower        
Saab 9-5          

Розподільні вали двигунів ECOTEC повинні утримуватися під час зняття або встановлення болтів регуляторів VVT, або ланцюг синхронізації може ковзати і не підтримувати зв'язок із регуляторами VVT. EN-48953 кріпиться до передньої частини блоку, а його язички задіють обидва регулятори VVT, щоб утримувати їх, щоб можна було обслуговувати болти регуляторів VVT. Прохідний отвір на кожній стороні дозволяє використовувати головку для видалення або встановлення болта регуляторів VVT . У сучасних методах обслуговування використовується ріжковий ключ, щоб фіксувати розподільний вал, і може бути дуже незручним, особливо при проведенні робіт прямо на автомобілі.

 

Інструмент для утримання розподільних валів.

Використовується для блокування регуляторів VVT у потрібних положеннях.

 

Встановіть, як показано на малюнку нижче:

Знімний інструмент та тримач натягувача ланцюга розподільного валу.

Використовується для скидання натягувача ланцюга в його втягнутому положенні перед встановленням.

Використовуючи компонент F, утримуйте натягувач у відповідному тигелі та використовуйте компонент E, щоб вставити плунжер натяжного пристрою та поверніть E, щоб зафіксувати плунжер у його втягнутому положенні, як показано на малюнку нижче.

Неправильна синхронізація двигуна може призвести до пошкодження клапанів.

Ми не несемо відповідальності за будь-які пошкодження, спричинені використанням цих інструментів.

 

Читати далі
Згорнути
Клас Напівпрофесійний
Об'єм двигуна 2,0 л
Об'єм двигуна 2,4 л
Увага: HTML не підтримується! Використовуйте звичайний текст!


Про виробника
Falcon
Falcon
Falcon (китай)... Докладніше...