Набір фіксаторів валів ГРМ OPEL 2.0/2.4 ECOTEC FALCON F04226 - F04226
Комплект Quatros QS10364 розроблений спеціально для потужних 2,0-літрових та 2,4-літрових турбонаддувних бензинових двигунів з двома розподільними валами, які встановлювалися на двигунах GM, Chevrolet та Saab.
- OPEL Antara (2011-2012), Astra J (2012-), Insignia (2008-)
- CHEVROLET Captiva (2011-), HHR (2008-2009), Malibu (2012-)
- 2.0 LHU/A20NFT, LTG/A20NHT, LDK/A20NHT
- 2.4 A24XE, A24XF, LE5, LE9
- Замок розподільного валу (OEM номер: EN-48953)
- Інструмент для налаштування штовхача натягувача ланцюга (OEM № EN:45027)
Марка та Модель | Об'єм та Код двигуна | |||||
Opel/Vauxhall | Astra | OPC | 2,0 | LHU/A20NFT | 2,4 | A24XE |
Insignia | OPC/VXR | LTG/A20NHT | A24XF | |||
Antara | Turbo | LDK/A20NHT | LE5 | |||
Chevrolet | Captiva | E85 | LE9 | |||
HHR | VVT Turbo | |||||
Malibu | T BioPower | |||||
Saab | 9-5 |
Розподільні вали двигунів ECOTEC повинні утримуватися під час зняття або встановлення болтів регуляторів VVT, або ланцюг синхронізації може ковзати і не підтримувати зв'язок із регуляторами VVT. EN-48953 кріпиться до передньої частини блоку, а його язички задіють обидва регулятори VVT, щоб утримувати їх, щоб можна було обслуговувати болти регуляторів VVT. Прохідний отвір на кожній стороні дозволяє використовувати головку для видалення або встановлення болта регуляторів VVT . У сучасних методах обслуговування використовується ріжковий ключ, щоб фіксувати розподільний вал, і може бути дуже незручним, особливо при проведенні робіт прямо на автомобілі.
Використовується для блокування регуляторів VVT у потрібних положеннях.
Встановіть, як показано на малюнку нижче:
Використовується для скидання натягувача ланцюга в його втягнутому положенні перед встановленням.
Використовуючи компонент F, утримуйте натягувач у відповідному тигелі та використовуйте компонент E, щоб вставити плунжер натяжного пристрою та поверніть E, щоб зафіксувати плунжер у його втягнутому положенні, як показано на малюнку нижче.
Про виробника
